W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty RAV4 XA40 z lat: 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018. Toyota RAV4 XA40 to czwarta generacja popularnego crossovera RAV4, produkowana w latach 2012-2018. Ta odsłona kontynuowała ewolucję modelu, wprowadzając wiele innowacji w obszarze designu, technologii, wydajności i ekologii. Oto kilka kluczowych informacji […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty RAV4 XA40 z lat: 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018.
Toyota RAV4 XA40 to czwarta generacja popularnego crossovera RAV4, produkowana w latach 2012-2018. Ta odsłona kontynuowała ewolucję modelu, wprowadzając wiele innowacji w obszarze designu, technologii, wydajności i ekologii. Oto kilka kluczowych informacji na temat Toyoty RAV4 XA40:
Design i Rozmiar: RAV4 XA40 przyniósł nowoczesny i odważny design, charakteryzujący się bardziej dynamicznymi liniami, agresywniejszymi detalami i nowoczesnym wyglądem. Samochód był nieco większy niż poprzednik, co przekładało się na przestronniejsze wnętrze i większą przestrzeń bagażową.
Wnętrze i Komfort: Wnętrze RAV4 XA40 zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie kierowcy i pasażerów. Oficjalnie wprowadzono wyższej jakości materiały wykończeniowe i ulepszone detale. RAV4 oferował przyjemne i dobrze wyposażone wnętrze, zwiększając komfort podróżowania.
Silniki i Napęd: RAV4 XA40 oferował różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i dieslowskie silniki o różnych pojemnościach i mocach. W zależności od rynku, dostępne były również wersje hybrydowe, wykorzystujące technologię hybrydową Toyoty.
Technologia i Bezpieczeństwo: Czwarta generacja RAV4 wprowadziła wiele innowacyjnych technologii, w tym zaawansowane systemy multimedialne, interfejsy dotykowe i systemy łączności. W obszarze bezpieczeństwa, oferowano zaawansowane systemy takie jak systemy automatycznego hamowania awaryjnego, asystent pasa ruchu i inne funkcje wspomagające jazdę.
Ekologia i Efektywność: Wprowadzenie wersji hybrydowej RAV4 w tej generacji podkreślało rosnące zaangażowanie Toyoty w ekologiczne rozwiązania. Hybrydowa wersja RAV4 XA40 oferowała większą efektywność paliwową i zmniejszoną emisję gazów.
Ewolucja: Czwarta generacja RAV4 kontynuowała trend wzrostu popularności crossoverów i stała się bardziej zaawansowanym, komfortowym i ekologicznym modelem. Kolejne generacje RAV4 kontynuują to dążenie do doskonalenia i innowacji.
Podsumowanie: Toyota RAV4 XA40 to ważna odsłona w historii modelu RAV4, wprowadzając nowoczesny design, technologie, wydajność i ekologię do gamy crossoverów. Z różnorodnością napędów, bogatym wyposażeniem i innowacjami, czwarta generacja RAV4 kontynuowała sukces tego popularnego modelu na rynku samochodowym.
Komora silnika
Lokalizacja
Ogólny układ
Opis
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
Na schemacie jest oznaczony pod numerem 1 i znajduje się po lewej stronie komory silnika.
Typ A
Opis
1 | 20A EFI-MAIN NO.1 – 2AR-FE: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, bezpieczniki: „EFI NO.1”, „EFI NO.2” |
25A EFI-MAIN NO.1 – 3ZR-FE, 3ZR-FAE: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, bezpieczniki: „EFI NO.1”, „EFI NO.2” | |
30A EFI-MAIN NO.1 – Diesel: wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, jednostka sterująca skrzyni biegów, bezpiecznik: „EFI NO.3” | |
2 | 30A TOWING-B – Złącze przyczepy |
3 | 10A STRG LOCK – Blokada kierownicy |
4 | 10A ECU-B NO.2 – klimatyzacja, zestaw wskaźników, inteligentny system wejścia i startu, moduł dachowy |
5 | 10A TURN & HAZ – zestaw wskaźników |
6 | 20A EFI-MAIN NO.2 – 2AR-FE: Czujnik przepływu powietrza, pompa paliwa, tylna sonda lambda |
Olej napędowy: bezpieczniki: „EFI NO.1”, „EFI NO.2” | |
15A EFI-MAIN NO.2 – 3ZR-FE, 3ZR-FAE: wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa | |
7.5A EFI-MAIN NO.2 – Od października 2015: 2WW: Wieloportowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa | |
7 | 20A ST NR 2 – Przed październikiem 2015: System startowy |
30A D / L NR 1 – Od października 2015: Drzwi bagażnika, zestaw wskaźników, podwójny zamek, inteligentny system wjazdu i startu, światła przeciwmgielne, wycieraczki i spryskiwacze, reflektory, immobilizer, oświetlenie wnętrza, elektryczne szyby, tylne światło przeciwmgielne, pas bezpieczeństwa wskaźnik , poduszki powietrzne, system startowy, blokada kierownicy, system antykradzieżowy, system monitorowania ciśnienia w oponach, bezprzewodowy system sterowania | |
8 | 30A ST – Układ rozruchowy |
30A ST NR 1 – Układ rozruchowy | |
9 | 30A AMP – system audio |
30A AMP / BBC NO.3 – Od października 2015: System audio | |
10 | 10A ETCS – wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
30A FUEL PMP – Od października 2015: 2WW: Pompa paliwa | |
11 | 10A S-HORN – przed październikiem 2015: system antykradzieżowy |
30A BBC NO.2 – Od października 2015 (bez systemu telematycznego): System Start-Stop | |
7,5A MAYDAY – Od października 2015: System telematyczny | |
12 | 15A IG2 – Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, bezpieczniki: „METER”, „IGN”, „A/B” |
13 | 7,5A AM2 – Układ rozruchowy, bezpiecznik: „IG2” |
14 | 7,5A ALT-S / ICS – Czujnik prądu, prądnica |
15 | 10A KLAKSON – Sygnał dźwiękowy |
16 | 25A EDU – Diesel: wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
20A ST NO.2 – Od października 2015: 3ZR-FAE: System startowy | |
10A S-HORN – Od października 2015: System antykradzieżowy | |
17 | 30A D/C CUT – Bezpieczniki: „KOPUŁKA”, „ECU-B NR 1”, „RADIO” |
18 | 5A WIPER-S – Przełącznik wycieraczek, czujnik prądu, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
19 | 10A EFI NO.1 – 3ZR-FE: czujnik przepływu powietrza, VSV, ACIS VSV, tylny czujnik tlenu, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
10A EFI NO.1 – 3ZR-FAE: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa | |
10A EFI NO.1 – 2AR-FE: Czujnik przepływu powietrza, VSV, ACIS VSV | |
10A EFI NO.1 – 1AD-FTV: czujnik przepływu powietrza, zawór oleju, EDU, ADD FUEL VLV, EGR, system start-stop, świece żarowe | |
10A EFI NO.1 – 2AD-FTV, 2AD-FHV: EDU, ADD FUEL VLV, EGR, czujnik przepływu powietrza, VNT E-VRV | |
7,5A EFI NO.1 – Od października 2015: 2WW: Wieloportowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa | |
20 | 10A EFI NO.2 – 3ZR-FAE: Czujnik przepływu powietrza, VSV, ACIS VSV, tylny czujnik tlenu, system start-stop |
10A EFI NO.2 – 2AR-FE: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa | |
10A EFI NO.2 – 3ZR-FE, 2AD-FTV, 2AD-FHV: Czujnik przepływu powietrza | |
15A EFI NO.2 – Od października 2015: 2WW: Wieloportowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa | |
21 | 10A H-LP LH-HI – Światło drogowe lewe, wskaźnik świateł drogowych |
22 | 10A H-LP RH-HI – Światło drogowe prawe |
23 | 7,5A EFI NO.3 – Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, jednostka sterująca skrzynią biegów |
20A EFI NO.3 – Od października 2015: 2WW: Wieloportowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa | |
24 | – |
25 | – |
26 | RADIO 20A – Radio i system audio |
27 | 10A ECU-B NR 1 – Elektryczna jednostka sterująca nadwozia, bezprzewodowy system sterowania, czujnik położenia kierownicy, centralny zamek, zegar, elektryczna klapa tylna, system monitorowania ciśnienia w oponach |
28 | 10A DOME – Oświetlenie wnętrza, oświetlenie bagażnika, oświetlenie osobiste |
29 | 10A H-LP LH-LO – Do października 2015: Żarówki halogenowe: Światła mijania, regulacja zasięgu świateł Od października 2015: Światła mijania lewe, regulacja zasięgu świateł |
15A H-LP LH-LO – przed październikiem 2015 r.: HID: światła mijania lewe, sterowanie zasięgiem reflektorów | |
30 | 10A H-LP RH-LO – Do października 2015 r.: Żarówki halogenowe: Prawe światło mijania Od października 2015 r.: Prawe światło mijania |
15A H-LP RH-LO – przed październikiem 2015 r.: HID: światła mijania w prawo | |
31 | – |
32 | – |
33 | – |
34 | – |
35 | 50A FUEL HTR – Od października 2015: 2WW: Ogrzewanie paliwa |
36 | 40A BBC – system start-stop |
37 | 30A VLVMATIC – system VALVEMATIC |
50A EFI MAIN – Od października 2015: 2WW: ABS, tempomat, asystent zjeżdżania ze wzniesienia, asystent ruszania pod górę, system Start/Stop, system panoramicznego widzenia, radar dynamicznego tempomatu, TRC, VSC | |
38 | 30A ABS NR 2 – VSC, ABS |
39 | 50A ABS NR 2 – VSC, ABS |
40 | 50A H-LP-MAIN – Bezpieczniki: „H-LP RH-LO”, „H-LP LH-LO”, „H-LP RH-HI”, „H-LP LH-HI” |
41 | 80A GLOW – Świece żarowe |
42 | 80A EPS – Elektryczne wspomaganie kierownicy |
43 | 120A ALT – Przed październikiem 2015: Benzyna: Bezpieczniki: „STOP”, „S / ROOF”, „AM1”, „OBD”, „D / L NO.2”, „FOG RR”, „D / L BACK”, „P/WYLOT NR 1”, „DRZWI D”, „DRZWI P/P”, „DRZWI P/L”, „WIP RR”, „WSH”, „WSKAŹNIK”, „WIP PRZ”, „SFT LOCK- ACC „”, P / OUTLET NR 2 „”, ACC „”, PANEL „”, OGON „”, D / L NO.2 „”, EPS-IG „”, ECU-IG NR 1 „”, ECU -IG nr 2 „”, HTR-IG „”, S-HTR LH „”, S-HTR RH „”, IGN „”, „A / B „”, MIERNIK „”, ECU-IG nr 3 „ |
140A ALT – Przed październikiem 2015: Diesel, (3ZR-FAE od kwietnia 2015): Od października 2015: Z wyjątkiem 2WW: Bezpieczniki: „ABS NO.1”, „ABS NO.2”, „RDI FAN”, „FAN NO. 1 „”, S/HTR R/L „”, DEICER „”, FOG FR „”, S/HTR R/R „”, CDS FAN „”, FAN NO.2 „”, HTR „”, STV HTR ” , „HOLOWNICZY-ALT”, „HWD NR 1”, „HWD NR 2”, „H-LP CLN”, „DRL”, „PTC HTR NR 1”, „PTC HTR NR 2”, „PTC HTR NR 3 “, DEF “, FILTR SZUMÓW “”, STOP “”, S/DACH “, AM1 “, OBD “”, D/L NR 2 “, MGŁA RR “, D/ L TYŁ „”, P / WYLOT NR 1 „”, DRZWI D „”, DRZWI P / P „”, DRZWI P / L „”, WIP RR „”, WSH „”, WSKAŹNIK „”, WIP FR „, “SFT LOCK-ACC”, “P/OUTLET NR 2”, “ACC”, “PANEL”, “TAIL”, “D/L NO.2”, “EPS-IG”, “ECU-IG NO.1 „”, ECU-IG NR 2 „”, HTR-IG „”, S-HTR LH „”, S-HTR RH „”, IGN „”, „A/B” „MIERNIK „”, ECU-IG NIE 0,3” | |
Przekaźnik | |
R1 | Jednostka sterująca silnika (EFI-MAIN NO.2) |
R2 | Zapłon (IG2) |
R3 | Olej napędowy: jednostka sterująca silnika (EDU), benzyna: pompa paliwa (C / OPN), 2WW: pompa paliwa (FUEL PMP) |
R4 | Przed październikiem 2015: Światła (H-LP), Od października 2015: Ściemniacz |
R5 | Jednostka sterująca silnika (EFI-MAIN NO.1) |
R6 | Przed październikiem 2015: ściemniacz |
Od października 2015: Z wyjątkiem 2AR-FE: Reflektory (H-LP), 2AR-FE: Reflektory / Światła do jazdy dziennej (H-LP / DRL) |
Typ B
Opis
1 | RADIO 20A – System audio |
2 | 10A ECU-B nr 1 – ECM nadwozia, bezprzewodowy system sterowania, czujnik pozycji kierownicy, zegar, elektrycznie sterowana klapa tylna, system monitorowania ciśnienia w oponach, pamięć pozycji kierowcy |
3 | 10A DOME – Oświetlenie wnętrza, oświetlenie osobiste, oświetlenie bagażnika, indywidualne oświetlenie lusterek |
4 | – |
5 | 20A DEICER – Podgrzewana strefa odpoczynku szczotki |
6 | – |
7 | 7,5A FOG FR – Światło przeciwmgielne, wskaźnik światła przeciwmgielnego |
8 | 30A AMP – system audio |
9 | 30A ST – Układ rozruchowy |
10 | 20A EFI-MAIN NO.1 – Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, bezpieczniki: „EFI NO.1”, „EFI NO.2” |
11 | – |
12 | 15A IG2 – Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, bezpieczniki: „METER”, „IGN”, „A/B” |
13 | 10A TURN & HAZ – zestaw wskaźników |
14 | 7,5A AM2 – Układ rozruchowy, bezpiecznik: „IG2” |
15 | 10A ECU-B NO.2 – klimatyzacja, zestaw wskaźników, system klasyfikacji pasażerów z przodu, inteligentny system wejścia i startu |
16 | 10A STRG LOCK – Blokada kierownicy |
17 | 30A D/C CUT – Bezpieczniki: „KOPUŁKA”, „ECU-B NR 1”, „RADIO” |
18 | 10A KLAKSON – Sygnał dźwiękowy |
19 | 10A ETCS – wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
20 | 20A EFI-MAIN NO.2 – Czujnik przepływu powietrza, pompa paliwa, tylna sonda lambda |
21 | 7,5A ALT-S / ICS – Czujnik prądu |
22 | 10A MIR HTR – Podgrzewane lusterka, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
23 | 10A EFI NO.1 – Czujnik przepływu powietrza, VSV, ACIS VSV |
24 | 10A EFI NO.2 – Wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
25 | 10A H-LP LH-HI – Światło drogowe lewe, wskaźnik świateł drogowych |
26 | 10A H-LP RH-HI – Światło drogowe prawe |
27 | – |
28 | 10A H-LP LH-LO – Światło mijania lewe |
29 | 10A H-LP RH-LO – Światło mijania prawe |
30 | 30A CDS FAN – Wentylator chłodzący |
31 | 50A HTR – Klimatyzator |
32 | 50A H-LP-MAIN – Światła do jazdy dziennej, bezpieczniki: „H-LP RH-LO”, „H-LP LH-LO”, „H-LP RH-HI”, „H-LP LH-HI” |
33 | 30A PTC HTR NO.2 – Podgrzewacz pomocniczy |
34 | PTC HTR NO.1 – Nagrzewnica pomocnicza |
35 | 30A DEF – Ogrzewanie tylnej szyby, bezpiecznik: „MIR HTR” |
36 | 30A ABS NR 2 – VSC |
37 | 30A RDI FAN – Wentylator chłodzący |
38 | 50A ABS NR 1 – VSC |
39 | 80A EPS – Elektryczne wspomaganie kierownicy |
40 | 120A ALT – Bezpieczniki: “ABS NR 1”, “ABS NR 2”, “PTC HTR NR 1”, “PTC HTR NR 2”, “DEICER”, “HTR”, “RDI FAN”, “CDS WENTYLATOR „”, MGŁA FR „”, „DEF” |
41 | 5A WIPER-S – Włącznik wycieraczek, czujnik deszczu |
42 | 10A ZAPASOWE – Zapasowy bezpiecznik |
43 | 20A ZAPASOWE – Zapasowy bezpiecznik |
44 | 30A ZAPASOWE – Zapasowy bezpiecznik |
M1 | Moduł świateł do jazdy dziennej |
Przekaźnik | |
R1 | Jednostka sterująca silnika (EFI-MAIN NO.2) |
R2 | Zapłon (IG2) |
R3 | Pompa paliwa (C / OPN) |
R4 | Skoczek |
R5 | Reflektory (H-LP) |
R6 | Jednostka sterująca silnika (EFI-MAIN NO.1) |
R7 | Podgrzewana szyba tylna (DEF) |
Skrzynka przekaźnikowa
Na schemacie jest oznaczony numerem 8. Znajduje się po prawej stronie komory silnika.
Typ A
Opis
1 | 5A DRL – Światła do jazdy dziennej |
2 | 30A TOWING-ALT – Złącze przyczepy |
3 | 7,5A FOG FR – Światło przeciwmgielne, wskaźnik światła przeciwmgielnego |
4 | 10A FILTR SZUMÓW – Filtr szumów |
5 | 25A STV HTR – Nagrzewnica pomocnicza |
6 | 10A S / HTR R / R – Od października 2015: Podgrzewane tylne siedzenie |
7 | 20A DEICER – Podgrzewana strefa odpoczynku szczotki |
10A S / HTR R / L – Od października 2015: Podgrzewane tylne siedzenie | |
8 | CDS FAN NO.2 – Od października 2015: Diesel: Wentylator chłodzący |
9 | – |
10 | 5A RDI FAN NO.2 – Od października 2015: Diesel: Wentylator chłodzący |
11 | – |
12 | – |
13 | 10A MIR HTR – Podgrzewane lusterka, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
14 | – |
15 | – |
16 | – |
17 | 50A PTC HTR NO.1 – 600W, 840W: Grzałka pomocnicza |
30A PTC HTR NO.1 – 330W: Grzałka pomocnicza | |
18 | 50A PTC HTR NO.2 – 840W: Grzałka pomocnicza |
30A PTC HTR NO.2 – 330W: Grzałka pomocnicza | |
19 | 50A PTC HTR NO.2 – 840W: Grzałka pomocnicza |
30A PTC HTR NO.2 – 330W: Grzałka pomocnicza | |
20 | 30A CDS FAN – Wentylator chłodzący |
WENTYLATOR 40A CDS – Od października 2015: 2WW: Wentylator chłodzący | |
50A FAN NO.2 – od października 2015: przyczepa + olej napędowy: wentylator chłodzący | |
21 | 30A RDI FAN – Wentylator chłodzący |
WENTYLATOR 40A RDI – Od października 2015: 2WW: Wentylator chłodzący | |
50A FAN NO.1 – od października 2015: przyczepa + olej napędowy: wentylator chłodzący | |
22 | 50A HTR – Klimatyzator |
23 | 30A DEF – Ogrzewanie tylnej szyby, bezpiecznik: „MIR HTR” |
24 | 50A HWD NR 2 – Podgrzewana szyba przednia |
25 | 30A H-LP CLN – Środki czyszczące do reflektorów |
26 | 50A HWD NR 1 – Podgrzewana szyba przednia |
Przekaźnik | |
R1 | Wentylator chłodzący (FAN NO.2) |
R2 | Przednie światło przeciwmgielne (FOG FR) |
R3 | Sygnał dźwiękowy |
R4 | Grzałka (HTR) |
R5 | Światła do jazdy dziennej (DRL) |
R6 | Wentylator chłodzący (FAN NO.3) |
R7 | Wentylator chłodzący (FAN NO.1) |
R8 | Podgrzewana szyba tylna (DEF) |
R9 | Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.1) |
R10 | Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.2) |
Podgrzewana szyba przednia (HWD NO.1) | |
R11 | Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.3) |
Podgrzewana szyba przednia (HWD NO.2) | |
R12 | Światła stopu (STOP LP) |
R13 | Rozrusznik (ST), (ST NR 1) |
R14 | Podgrzewana strefa odpoczynku szczotki (DEICER) |
Podgrzewana kierownica (STRG HTR) | |
Podgrzewana strefa oparcia szczotek / podgrzewana kierownica (DEICER / STRG HTR) | |
A | |
R15 | Od października 2015: Trailer + Diesel: Wentylator chłodzący (FAN NO.1), Podgrzewane tylne siedzenie (S / HTR R / L) |
R16 | Od października 2015: Podgrzewane tylne siedzenie (S / HTR R / R) |
B | |
R17 | Od października 2015: przyczepa + olej napędowy: wentylator chłodzący (FAN NO.2), podgrzewane dysze spryskiwaczy szkła (WSH NZL HTR) |
R18 | Rozrusznik (ST NR 2) |
C | |
R19 | 330W: Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.1) |
600W: Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.3) | |
R20 | Grzałka pomocnicza (PTC HTR NO.2) |
Typ B
Opis
R1 | Przednie światła przeciwmgielne (FOG FR) |
R2 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji (MG / CLT) |
R3 | Grzałka PTC (PTC HTR # 2) |
R4 | – |
R5 | Klakson |
R6 | Wentylator chłodzący elektryczny (FAN nr 2). |
R7 | Grzałka PTC (PTC HTR # 1) |
R8 | Wentylator chłodzący elektryczny (FAN nr 3). |
R9 | Rozrusznik (ST) |
R10 | Wentylator chłodzący elektryczny (FAN nr 1) |
Przedział pasażerski
Lokalizacja
LHD
RHD
Opis
Skrzynka bezpiecznikowa
Znajduje się pod deską rozdzielczą. Na schemacie to pole jest wskazane pod numerem 3.
Opis
1 | – |
2 | 7,5A STOP – światła hamowania |
3 | 10A – Szyberdach |
4 | 5A AM1 – Bezpieczniki: „IG1 NO.1”, „IG1 NO.2”, „IG1 NO.3”, „ACC” |
5 | 7,5A OBD – złącze diagnostyczne |
6 | 20A D/L NO.2 – Przed październikiem 2015: Centralny zamek, ECU nadwozia |
7 | 7,5A FOG RR – Tylne światło przeciwmgielne |
8 | 10A D/L BACK – Centralny zamek (tylna klapa) |
9 | 15A P / OUTLET NO.1 – Gniazdo (zapalniczka) |
10 | 20A DRZWI D – Podnośnik szyby od strony kierowcy |
11 | 20A DRZWI R / R – Tylne prawe okno elektryczne |
12 | 20A DRZWI R / L – Tylne lewe okno elektryczne |
13 | 15A WIP RR – Tylna wycieraczka |
14 | 15A WSH – Spryskiwacz szyby przedniej, spryskiwacz szyby tylnej |
15 | 7,5A GAUGE – Lampy cofania, automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne, monitor martwego pola |
16 | 25A WIP FR – Wycieraczka szyby przedniej |
17 | 5A SFT LOCK-ACC – Blokada dźwigni zmiany biegów |
18 | 15A P / WYJŚCIE NR 2 – Gniazdo |
19 | 7,5A ACC – Gniazda, system audio, elektryczne lusterka, centralka nadwozia, zegar, czujnik prądu |
20 | PANEL 7,5A – wyłącznik VSC OFF, zestaw wskaźników, wyłącznik BSM, wyłącznik napędu na wszystkie koła, wyłącznik ogrzewania strefy oparcia szczotek, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, systemy wspomagania parkowania, przełączniki ogrzewania siedzeń, gniazda, napęd drzwi przełącznik bagażnika, jednostka sterująca klimatyzacją, włącznik ogrzewania tylnej szyby, system audio, przyciski na kierownicy, oświetlenie uchwytu na kubek |
21 | 10A TAIL – Światło boczne, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, światło przeciwmgielne |
22 | 20A D/L NO.2 – Od października 2015: Centralny zamek, ECU nadwozia |
23 | 5A EPS-IG – Wspomaganie kierownicy |
24 | 10A ECU-IG NO.1 – napęd na wszystkie koła (dynamiczna kontrola momentu obrotowego), czujnik pozycji układu kierowniczego, zestaw wskaźników, selektor skrzyni biegów |
25 | 5A ECU-IG NO.2 – ECU nadwozia, bezprzewodowy system sterowania, blokada wybieraka biegów, inteligentny system wjazdu i startu, szyberdach, system audio, siłownik tylnej klapy, system monitorowania ciśnienia w oponach, system monitorowania martwego pola (monitor martwego pola), utrzymywanie pasa ruchu Wspomaganie (LDA) |
26 | 7,5A HTR-IG – Klimatyzacja, podgrzewana tylna szyba |
27 | 10A S-HTR LH – Podgrzewane lewe siedzenie |
28 | 10A S-HTR RH – Podgrzewane prawe siedzenie |
29 | 7,5A IGN – Pompa paliwa, wielopunktowy układ wtrysku paliwa / sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, światła hamowania, blokada kierownicy |
30 | 7.5AA/B – Poduszki powietrzne, system klasyfikacji pasażerów z przodu |
31 | MIERNIK 5A – Zestaw wskaźników |
32 | 7,5A ECU-IG NR 3 – Generator, ABS/VSC, ogrzewanie strefy pozostałych szczotek, światła hamowania, bezpieczniki: „WENTYLATOR NR 1”, „WENTYLATOR NR 2”, „WENTYLATOR NR 3 „”, „HTR”, „PTC”, „DEF”, „ODŁADZACZ” |
Dodatkowe bezpieczniki są dołączone z drugiej strony.
Opis
Skrzynka przekaźnikowa
Opis
R1 | LHD : System antykradzieżowy (S-HORN) RHD : Oświetlenie wnętrza (DOME CUT) |
R2 | Tylne światło przeciwmgielne (FOG RR) |
Dodatkowe elementy
Opis
Brak komentarzy.