W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty RAV4 XA10 z lat: 1998, 1999, 2000. Toyota RAV4 XA10 to pierwsza generacja modelu RAV4, który został wprowadzony na rynek w 1994 roku. Jest to kompaktowy crossover SUV, który odegrał istotną rolę w kształtowaniu segmentu SUV-ów kompaktowych i crossoverów. Oto kilka kluczowych […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty RAV4 XA10 z lat: 1998, 1999, 2000.
Toyota RAV4 XA10 to pierwsza generacja modelu RAV4, który został wprowadzony na rynek w 1994 roku. Jest to kompaktowy crossover SUV, który odegrał istotną rolę w kształtowaniu segmentu SUV-ów kompaktowych i crossoverów. Oto kilka kluczowych informacji na temat Toyoty RAV4 XA10:
Pionierski model: Toyota RAV4 XA10 jest uważana za jednego z pionierów w segmencie kompaktowych crossoverów. Nazwa „RAV4” oznacza „Recreational Activity Vehicle 4-wheel drive”, podkreślając zdolności terenowe samochodu w połączeniu z aspektami rekreacyjnymi.
Design i konstrukcja: Model RAV4 XA10 charakteryzował się awangardowym designem jak na tamte czasy, łącząc cechy SUV-a z kompaktowymi proporcjami. Znacznie się wyróżniał na tle innych samochodów na rynku, oferując podwyższoną pozycję siedzącą i lepszą widoczność.
Rozmiar i praktyczność: RAV4 XA10 był stosunkowo niewielkim samochodem, co sprawiało, że był idealny do jazdy w mieście oraz na krótkie wyprawy terenowe. Pomimo kompaktowych rozmiarów, oferował przestronne wnętrze z opcją składanych tylnych siedzeń, co zwiększało jego praktyczność.
Napęd i silniki: Model RAV4 XA10 był dostępny z napędem na cztery koła, co podkreślało zdolności terenowe. Oferowano różne jednostki napędowe, w tym benzynowe silniki o różnych pojemnościach i mocach, co pozwalało klientom dostosować samochód do swoich preferencji.
Popularność i wpływ: Pierwsza generacja RAV4 szybko zdobyła sobie popularność, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na kompaktowe, wszechstronne samochody. Była to innowacyjna propozycja, która pomogła kształtować trend wzrostu popularności crossoverów.
Dziedzictwo: Toyota RAV4 XA10 ma szczególne miejsce w historii marki i segmentu crossoverów. Jej sukces skłonił Toyotę do kontynuowania rozwijania tej linii modelowej, a kolejne generacje RAV4 przekształciły się w bardziej zaawansowane, przestronne i technologicznie zaopatrzone pojazdy.
Podsumowując, Toyota RAV4 XA10 to pierwsza generacja modelu RAV4, która odegrała kluczową rolę w kształtowaniu segmentu crossoverów. Jej kompaktowe rozmiary, zdolności terenowe i awangardowy design przyczyniły się do sukcesu modelu i wpłynęły na przyszłość segmentu SUV-ów kompaktowych.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Znajduje się po lewej stronie deski rozdzielczej, za pokrywą.
Numer | Ampery [A] | Opis |
15 | 10 | Gniazdo zasilania |
16 | 15 | Zapalniczka, zegar, samochodowy system audio, elektryczne lusterka wsteczne, elektronicznie sterowana automatyczna skrzynia biegów |
17 | 10 | System poduszek powietrznych SRS, napinacze pasów bezpieczeństwa |
18 | 20 | Wycieraczki i spryskiwacz przedniej szyby, wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby |
19 | 10 | Elektronicznie sterowana automatyczna skrzynia biegów, odmgławiacz tylnej szyby, centralna blokada mechanizmu różnicowego, elektryczny szyberdach, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, elektryczny wentylator chłodzący, układ przeciwblokujący, tempomat |
20 | 10 | Kierunkowskazy, wskaźniki i mierniki, światła cofania, wskaźniki przypomnienia serwisowego, system klimatyzacji, system świateł do jazdy dziennej |
21 | 10 | Światła stopu, wysoko zamontowane światło stopu, elektronicznie sterowana automatyczna skrzynia biegów, system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania |
22 | 15 | Wskaźniki i liczniki, migacze awaryjne, zapalniczka, centralny system blokady mechanizmu różnicowego, zegar, odmgławiacz tylnej szyby, system klimatyzacji, elektronicznie sterowana automatyczna skrzynia biegów, system audio w samochodzie, światła tylne, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, światła postojowe, sterowanie oświetleniem tablicy przyrządów, boczne światła obrysowe |
23 | 10 | System diagnostyki pokładowej |
24 | 10 | Lampka ostrzegawcza poduszki powietrznej SRS |
25 | 10 | Klakson |
27 | 10 | Bezpieczniki „CIG”, „PWR OUTLET”, „SRS-ACC”, „WIPER”, „ECUIG” i TURN&GAUGE’ |
28 | 10 | System klimatyzacji |
32 | 30 | System zamka drzwi, elektryczny szyberdach, elektryczne szyby |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Bez systemu świateł do jazdy dziennej
Z systemem świateł do jazdy dziennej
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | Reflektor prawy |
2 | 15 | Reflektor lewy |
3 | 10 | Zapasowy bezpiecznik |
4 | 15 | Zapasowy bezpiecznik |
5 | 5 | Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, system poduszek powietrznych SRS, napinacze pasów bezpieczeństwa, układ rozruchowy, lampka ostrzegawcza wyładowania |
6 | 5 | System ładowania |
7 | 10 | Sygnalizatory awaryjne |
8 | 20 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
9 | 15 | Oświetlenie wewnętrzne, oświetlenie osobiste, zegar, system świateł do jazdy dziennej, wskaźniki i liczniki, system audio w samochodzie |
10 | 20 | System ładowania |
11 | 10 | Reflektor prawy (światło drogowe) |
12 | 10 | Reflektor lewy (światło drogowe) |
13 | 10 | Reflektor prawy (światła mijania) |
14 | 10 | Reflektor lewy (światła mijania) |
29 | 30 | Układ rozruchowy „HLP (RH)”, „H- LP (LH)”, „H- LP RH- H”, „H- LP LH- H”, „H- LP RH- L” i D H- LP Bezpieczniki LH-L” |
30 | 30 | Elektryczny wentylator chłodzący |
31 | 30 | Elektryczny wentylator chłodzący |
33 | 50 | System zapobiegania blokady kół |
Topliwy blok łącza
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
34 | MAIN | 80 | Bezpieczniki „IGN”, „HAZ”, „DOME”, „ALT-S”, „MAIN No.1”, „AM2” i „EFI” |
35 | ALT | 100 | „HTR”, „ABS”, „RDI FAN”, „CDS FAN”, „CIG”, „SRS-ACC”, „WIPER”, „ECU-IG”, „TURN & GAUGE”, „DEFOG”, „TAIL ”, „STOP”, „HORN”, „OBD”, „SRS-B”, „PWR OUTLET”, „PWR” i „AM1” |
36 | HTR | 50 | Układ klimatyzacji, bezpiecznik „A/C” |