W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty ProAce i ProAce Verso z lat: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022. Toyota Proace to gama dostawczych pojazdów użytkowych produkowanych przez japońskiego producenta samochodów Toyota. Proace został stworzony we współpracy z innymi producentami samochodów, co pozwoliło Toyota na dostarczenie konkurencyjnych i wszechstronnych […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty ProAce i ProAce Verso z lat: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022.
Toyota Proace to gama dostawczych pojazdów użytkowych produkowanych przez japońskiego producenta samochodów Toyota. Proace został stworzony we współpracy z innymi producentami samochodów, co pozwoliło Toyota na dostarczenie konkurencyjnych i wszechstronnych pojazdów do segmentu dostawczego. Oto kilka kluczowych informacji o modelu Toyota Proace:
Współpraca i Platforma: Toyota Proace jest rezultatem współpracy między Toyotą a grupą PSA (Peugeot i Citroën). Współdzieli platformę z modelami Peugeot Expert i Citroën Jumpy. Ta współpraca pozwoliła na efektywne wykorzystanie zasobów i stworzenie konkurencyjnych pojazdów dostawczych.
Różne Warianty: Proace oferuje różne warianty nadwozia i konfiguracje, w tym wersje furgonowe, kombi i kabriolet. Dzięki temu jest dostosowany do różnych potrzeb biznesowych i użytkowych.
Przestrzeń Ładunkowa: Pojazdy Proace są zaprojektowane z myślą o wydajnym przewozie ładunku. Posiadają różne opcje konfiguracji wnętrza, które umożliwiają maksymalne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej.
Wydajne Silniki: Toyota Proace jest dostępna z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i wysokoprężnymi. Silniki te są zaprojektowane z myślą o wydajności paliwowej i osiągach.
Komfort i Wyposażenie: Mimo że Proace jest pojazdem użytkowym, Toyota zadbała o komfort kierowcy i pasażerów. Wersje wyposażeniowe oferują zaawansowane systemy multimedialne, komfortowe fotele i różne udogodnienia.
Zastosowanie Biznesowe: Toyota Proace jest przeznaczona dla przedsiębiorców i firm, które potrzebują niezawodnych i wydajnych pojazdów dostawczych. Dzięki różnorodności konfiguracji, Proace może sprostać różnym potrzebom biznesowym.
Toyota Proace stanowi wybór dla tych, którzy potrzebują nie tylko praktycznych pojazdów dostawczych, ale także oczekują niezawodności i efektywności. Dzięki współpracy z innymi producentami, Proace oferuje konkurencyjne rozwiązania dla sektora użytkowego.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się w dolnej części deski rozdzielczej (po lewej stronie). Odepnij pokrywę, ciągnąc w lewym górnym rogu, a następnie w prawym.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 3 | Pełny: wyłącznik zapłonu, rozrusznik ADML |
| 10 | ECO: fotochromowe lusterko wewnętrzne, pompa dodatku do paliwa, DAEH, koło radełkowane ASR+, sprzęgło CTC | |
| F2 | 3 | Pełna: czujnik kąta kierownicy |
| F3 | 3 | Pełne: gniazdo oprzyrządowania, Joystic Comelec |
| 5 | EKO: BSG TC | |
| F4 | 7,5 | Pełne: gniazdo oprzyrządowania, gniazdo diagnostyczne, dwufunkcyjny przełącznik hamulca, scentralizowane urządzenie do konserwacji napięcia |
| 15 | EKO: Klakson | |
| F5 | 5 | Pełny: ekran wielofunkcyjny, kamera cofania, wspomaganie parkowania ECU |
| 20 | ECO: Pompa spryskiwacza szyby przód/tył | |
| F6 | 15 | Pełny: – |
| 20 | ECO: Pompa spryskiwacza szyby przód/tył | |
| F7 | 10 | Pełny: Wzmacniacz audio, tylny BCC |
| 10 | ECO: Przednie gniazdo 12V | |
| F8 | 20 | Wycieraczka tylnej szyby |
| F9 | 5 | Lampa wewnętrzna |
| F10 | 30 | Blokady silnika masowego zewnętrznego/wewnętrznego przedniego i tylnego + Zatrzask paliwa |
| F11 | 30 | Przednie i tylne zamki wewnętrzne/zewnętrzne zasilanie silnika Zatrzask paliwa |
| F12 | 3 | Pełny: Alarm, napięcie alarmowe APV |
| 7,5 | ECO: główny wyłącznik CTC, DMTC, gniazdo diagnostyczne | |
| F13 | 3 | Pełne: modułowe sterowanie kotłem, szczep APV |
| 10 | ECO: Mux przedni, CRT, BCC, VTH, MCP | |
| F14 | 15 | Pełny: – |
| 5 | EKO: BTA, Alarm | |
| F15 | 5 | ECO: gniazdo diagnostyczne |
| F 16 | 5 | Pełny: – |
| 3 | ECO: Wyłącznik, DMTR | |
| F17 | 10 | Pełne: gniazdo prądu 12 V lub obszar obciążenia; |
| 5 | EKO: CMB | |
| F18 | 5 | Pełna: autonomiczna skrzynka telematyczna |
| ECO: Nagrzewnica obwodu płynu chłodzącego w przedziale pasażerskim | ||
| F19 | 5 | Pełna: Rastreador |
| 3 | EKO: BSG, HDC, VCI | |
| F20 | 15 | Pełne: Skrzynka bezpieczników komory przekaźników 3 |
| F21 | 3 | Pełne: ładowanie lampy nomadycznej, czytnik kart |
| ECO: Blokada kierownicy, Push DEM (ADML) | ||
| F22 | 3 | Pełne: oświetlenie schowka, czytnik kart |
| EKO: CDPL, CVM | ||
| F23 | 3 | Pełne: sterowanie bramą sterującą lusterkami Platinum, taksówka, pomoc w parkowaniu z monitorowaniem martwego pola |
| 5 | ECO: Nie zapięty pas bezpieczeństwa wyświetla się lampka ostrzegawcza | |
| F24 | 5 | Pełna: Ogólna obudowa usługi, moduł komunikacyjny pod kierownicą (CV00) |
| ECO: AAS, kamera tylna | ||
| F25 | 5 | Pełny: przełącznik korektora projektora, elektrochromowe lusterko wsteczne |
| EKO: Poduszka powietrzna | ||
| F26 | 3 | Pełne: Gniazda oprzyrządowania, wyświetlacz niezamocowanych wskaźników kierowcy i pasażera, odkształcenie APV |
| EKO: CAV | ||
| F27 | 3 | Pełne: czujnik lekkiego deszczu, przełącznik pod kierownicą |
| 5 | ECO: Moduł sterowania nagrzewnicą | |
| F28 | 10 | Pełna: przednia dźwignia zmiany biegów MCP-BCC, przednia elewacja MUX, wyświetlacz audio-head up |
| 5 | EKO: Rastreador | |
| F29 | 5 | Pełna: obudowa okablowania silnika (PSF1) |
| 20 | EKO: RD6, NAC, RCC | |
| F30A | 15 | Pełne: szczep Audio APV |
| F30B | 15 | Pełne: szczep Audio APV |
| F31 | 5 | Pełna: poduszka powietrzna ECU |
| 15 | ECO: system audio drugiej budowy | |
| F32 | 5 | Pełne: lewe i prawe boczne drzwi przesuwne |
| 15 | ECO: Zapalniczka lub gniazdo 12V | |
| F33 | 15 | Pełne: zapalniczka do cygar lub gniazdo 12 V |
| F34 | 3 | Pełny: Obudowa ogólna służebność |
| 5 | ECO: Zespół taksówki, AAS z SAM, regulacja lusterka wstecznego, korpus transformatora APC | |
| F35 | 5 | Pełne: w połączeniu ECU |
| ECO: regulacja wysokości reflektorów, BCP, poziom temperatury płynu chłodzącego, gniazdo diagnostyczne | ||
| F36 | 20 | Pełny: dźwięk |
| 5 | ECO: oświetlenie schowka na rękawiczki, urządzenie do ponownego ładowania, lampka do czytania mapy | |
| R1 | Moc + ACC | |
| R2 | Moc + „CAN” | |
| R3 | Pełna: Wycieraczka tylnej szyby | |
| EKO: Zasilanie + APC | ||
| R4 | Pełne: przednie i tylne zamki silnika/wnętrza silnika | |
| R9 | ||
| R4 | ECO: Tylny przekaźnik wycieraczki | |
| R5 | ECO: Pompa spryskiwacza szyby przedniej | |
| R6 | ECO: Tylna pompa spryskiwacza | |
| R7 | EKO: Klakson | |
| R8 | ECO: Przednie i tylne zamki silnika/wnętrza silnika | |
| R13 | ||
Skrzynka bezpieczników 2

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 40 | Podgrzewana tylna szyba |
| F2 | 7,5 | Pełne: podgrzewane lustro |
| 10 | ECO: podgrzewane lustro | |
| F3 | 20 | Pełne: gniazdo prądowe 230 V |
| 30 | ECO: Elektryczne szyby przednie | |
| F4 | 15 | Pełne: składane lusterko wsteczne |
| 30 | Pełne: składane lusterko wsteczne, Si 2 LVE | |
| 20 | ECO: gniazdo 12V, zestaw APV 230V | |
| F5 | 30 | Pełny: – |
| 20 | EKO: BSG RQ | |
| F6 | 30 | Pełny: silnik przedniej szyby elektrycznej |
| 10 | ECO: Lusterka składane | |
| F7 | 30 | Pełne: podgrzewane siedzenie |
| 10 | ECO: Lusterka składane | |
| F8 | 25 | Pełne: wzmacniacz audio |
| 40 | EKO: – | |
| F9 | 20 | Pełna: Podwójna wycieraczka tylnej szyby |
| 15 | EKO: wtyczka 12V RG2 | |
| F10 | 15 | Pełne: gniazdo prądowe 12 V |
| 3 | EKO: BSG | |
| F11 | 5 | Pełna: Przyczepa serwituty ogólnej przyczepy 7/13 utworów |
| 20 | Pełna: Przyczepa serwituty ogólnej przyczepy 7/13 utworów | |
| ECO: Podgrzewana osłona, Podwójna wycieraczka tylnej szyby | ||
| F12 | 30 | Pełny: elektryczny fotel kierowcy |
| 20 | ECO: Podgrzewane siedzisko lub podgrzewana ławka siedziska | |
| F13 | 40 | Pełny: – |
| F14 | 30 | Pełne: fotel pasażera z elektrycznym napędem |
| F15 | 25 | Pełny: – |
| F 16 | 5 | Pełny: – |
| F17 | 10 | Pełny: – |
| F18 | 25 | Pełny: – |
| F19 | 7,5 | Pełny: – |
| F20 | 3 | Pełna: pomoc w parkowaniu ECU |
| F21 | 3 | Pełne: mocne lewe i prawe boczne drzwi przesuwne |
| F22 | 20 | Pełne: schowek na gniazdo 12V, zestaw APV 230V |
| F23 | 3 | Pełny: Ogólny przypadek służebności przyczepy |
| R1 | Pełne: prawe składane lusterko | |
| ECO: Tylna wycieraczka + odmgławianie lusterek | ||
| R2 | Pełne: lewe składane lusterko | |
| EKO: Elektryczne szyby | ||
| R3 | Pełne: podgrzewane lusterko i tył | |
| ECO: Lusterka składane | ||
| R4 | ECO: Lusterka składane | |
| R5 | ECO: Podgrzewana pokrywa | |
| R6 | EKO: gniazdo 12V | |
| R7 | ECO: podgrzewane siedzenie | |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Skrzynka bezpieczników znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora. Zwolnij dwa zatrzaski A i zdejmij pokrywę.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 40 | Dmuchawa klimatyzacji |
| F10 | 15 | ECU silnika |
| F11 | 20 | ECU silnika |
| F12 | 5 | ECU silnika, gniazdo diagnostyczne, zespół wentylatora, STT |
| F13 | 5 | BSI |
| F14 | 5 | Jednostka stanu naładowania akumulatora |
| F15 | 20 | BSG |
| F 16 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne |
| F17 | 5 | Przekaźnik diagnostyczny, BFRM |
| F18 | 10 | Światła drogowe prawe |
| F19 | 10 | Światła drogowe lewe |
| F2 | 60 | LHD: ESP ECU |
| 50 | RHD: ESP ECU | |
| F20 | 30 | ECU silnika, pompa wspomagająca (jeśli EP6FDT) |
| F21 | 30 | Rozrusznik |
| F22 | 40 | LHD: Skrzynia biegów MCP, zespół elektropompy wspomagania kierownicy |
| 30 | RHD: Skrzynia biegów MCP, zespół elektropompy wspomagania kierownicy | |
| F23 | 40 | Scentralizowany system utrzymywania napięcia |
| F24 | 40 | Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim (BFH5) |
| F25 | 40 | Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim (BFH3) |
| F26 | 15 | Skrzynia biegów MCP |
| F27 | 25 | BSI |
| F28 | 30 | Zasilanie wtryskiwacza SCR, czujnik NOx |
| F29 | 40 | Wycieraczki |
| F3 | 80 | Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim (BFH3) |
| F30 | 125 | Zespół elektropompy wspomagania kierownicy |
| F31 | 80 | Zabezpieczenie jednostki przełączającej |
| F32 | 80 | BFM4 |
| F4 | 30 | ESP ECU |
| F5 | 50 | BSI |
| F6 | 60 | 2-biegowa jednostka sterująca wentylatora chłodzącego (GMV) |
| F7 | 70 | BSI |
| F8 | 15 | ECU silnika (jeśli DV6FUC lub EP6FDT), pompa wspomagająca (jeśli DV6F lub DW10F) |
| F9 | 15 | ECU silnika |
| PR | – | ECU silnika |
| PU | – | ECU silnika |
| MF1 | 80 | Ogrzewanie wstępne |
| MF2 | 20 | BSG |
| MF3 | 20 | Spryskiwacz reflektorów |
| MF4 | 20 | BFRM |
| R1 | Zasilanie modułu jednostki SCR | |
| R2 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby | |
| R3 | Usługa wstępnego przygotowania cieplnego | |
| R4 | Przednie światła przeciwmgielne | |
| R5 | Dmuchawa klimatyzacji | |
| R6 | Rozrusznik | |
| R7 | Wycieraczki | |
| R8 | Wycieraczki | |
| R9 | Reflektory świateł drogowych | |

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 5 | – |
| F5 | 5 | – |
| F6 | 40 | – |
| F8 | 30 | Olej napędowy Euro 6: Czujnik NOX i SCR |
| F9 | 10 | – |
| F10 | 5 | – |
| F11 | 5 | – |
| F12 | 15 | Wycieraczka, manualna skrzynia biegów, ECU Ax6 III |
| F13 | 20 | Nagrzewnica płynu chłodzącego i kabiny pasażerskiej |
| F14 | 5 | Sterowniki COMELEC Ax6 III |
| F15 | 15 | – |
| F 16 | 15 | – |
| F17 | 10 | – |
| F18 | 5 | Przełącznik dwufunkcyjny hamulca |
| F19 | 5 | – |
| F1 | 15 | Sterowanie przekaźnikiem scentralizowanego przełącznika zasilania 1032, wtryskiwacze Diesel |
| F2 | 5 | Sterowanie przekaźnikiem jednostki wentylatora chłodzącego, wentylatorem rowerowym, jednostką |
| F3 | 5 | Przekaźniki sterujące, scentralizowane urządzenie do utrzymania napięcia, alternator rewersyjny |
| F4 | 5 | SCR wtryskiwaczy |
| F5 | 15 | Ssawka napędzana pompą |
| F6 | 20 | Przepływomierz powietrza dolotowego, wymiana obejścia elektrozaworu EGR |
| F7 | 10 | Sterowanie przepływem elektrozaworu pompy oleju napędowego, proporcjonalny elektrozawór TGV |
| F8 | 10 | Czujnik czujnika obecności wody w oleju napędowym Elektromagnetyczna pompa olejowa |
| F9 | 10 | Elektroniczny immobilizer |
| F10 | 5 | – |
| F11 | 15 | Obudowa przełącznika ochrony układu kierowniczego 3, korekcja silnika mikroprojektora, pompa dodatku do paliwa Przesuwne boczne drzwiczki zasilania |
| F12 | 5 | Dysza grzewcza |
| F13 | 5 | Rastreador DMTR |
| F14 | 25 | Mocna masa pompy Spryskiwacz przedniej i tylnej szyby |
| F15 | 5 | Obliczanie ARTIV, gniazdo diagnostyczne, przełącznik sprzęgła, czujnik poziomu płynu chłodzącego, komputer wspomagania kierownicy |
| F 16 | 20 | Grupa pomp klimatyzacji AR |
| F17 | 10 | Wbudowany interfejs systemowy |
| F19 | 30 | Wycieranie przedniej szyby |
| F20 | 15 | Moc pompy, spryskiwacz przedniej i tylnej szyby |
| F21 | 20 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
| F22 | 15 | Alarm dźwiękowy |
| F23 | 15 | Światła drogowe prawe |
| F24 | 15 | Światła drogowe lewe |
| F25 | 30 | – |
| F26 | – | – |
| F27 | 5 | – |
| F28 | 5 | – |
| F29 | 30 | Rozrusznik |
| F30 | 30 | Nagrzewnica na olej napędowy, nagrzewnica na olej napędowy przedmuchowy |
| R1 | ECU silnika Diesla | |
| R2 | Jazda BSM | |
| R3 | Jazda BSM | |
| R4 | ECU silnika, przekaźnik układu kierowniczego CPC (1032), scentralizowane urządzenie do utrzymania napięcia, alternator odwracalny, dmuchawa silnika | |
| R5 | ECU silnika, pompa dodatku FAP (DV6C-DV6D) | |
| R6 | Zasilanie + APC | |
| R7 | Rozrusznik | |
| R8 | Wycieranie przedniej szyby | |
| R9 | ||
| R10 | Pompka spryskiwacza przedniej i tylnej szyby | |
| R11 | Pompa spryskiwacza reflektorów | |
| R12 | Alarm dźwiękowy | |
| R13 | – | |
| R14 | Światła drogowe lewe | |
| R15 | Światła drogowe prawe | |
| R16 | – | |
| R17 | – | |

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 80 | Skrzynka bezpieczników komory przekaźników 3 |
| F2 | 70 | Wbudowany interfejs systemowy |
| F3 | 50 | ESP ECU |
| F4 | 20 | Ogólny przypadek służebności |
| F5 | 30 | ESP ECU |
| F8 | 125 | Pompa elektryczna wspomagania kierownicy |
| F9 | 125 | Bezpieczniki platynowe służebności |
| F10 | 60 | Wbudowany interfejs systemowy |
| F11 | 40 | Skrzynka bezpieczników przedziału przekaźników 5 przyczepa |
| F12 | 60 | Skrzynka bezpieczników komory przekaźników 3 |
| F13 | 60 | Skrzynka bezpieczników przedziału przekaźników 2 |
| F 16 | 70 | Skrzynka grzewcza przed post |
| F17 | 100 | Skrzynka bezpieczników Maxi 4 |
| F18 | 40 | AR Dodatkowa grupa klimatyzacji |
| F19 | 30 | Rozrusznik |
| 40 | Scentralizowane urządzenie do utrzymania napięcia | |
| F20 | 40 | Skrzynka bezpieczników przedziału przekaźnika taksówki 5 |
| F21 | 20 | Ogólny przypadek służebności |
| F22 | 5 | Etui do ładowania baterii |
| F23 | 60 | Obudowa sterownicza GMV |
| F24 | 40 | Podnośnik klimatyzacji AV |
| F25 | – | – |
| F26 | 30 | Skrzynia biegów MCP lub Ax6 III ECU |
| F27 | 80 | Skrzynka rozdzielcza ochrony 3 |

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F36 | 20 | EKO: BSG |
| Pełna: Przyczepa służebna przyczepy / przyczepa kempingowa | ||
| 10 | Taxi: Radio Taxi | |
| F37 | 20 | EKO: BSG |
| Pełna: Przyczepa służebna przyczepy / przyczepa kempingowa | ||
| 5 | Taksówka: ekran taksówki | |
| F38 | 20 | EKO: BSG |
| Pełna: Przyczepa służebna przyczepy / przyczepa kempingowa | ||
| 5 | Taxi: Rejestrator taksówek | |
| F39 | 5 | Taxi: drukarka taksówek |
| F40 | 5 | Taxi: wymagania dotyczące rejestratora czasu taksówki |
Brak komentarzy.