W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Aygo AB10 z lat: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014. Toyota Aygo AB10 to pierwsza generacja modelu Aygo, produkowana w latach 2005-2014. Jest to mały samochód miejski, który został opracowany w ramach współpracy między Toyotą, Peugeotem i Citroënem. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Aygo AB10 z lat: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014.
Toyota Aygo AB10 to pierwsza generacja modelu Aygo, produkowana w latach 2005-2014. Jest to mały samochód miejski, który został opracowany w ramach współpracy między Toyotą, Peugeotem i Citroënem. Oto kilka kluczowych informacji na temat Toyota Aygo AB10:
Współpraca i Współdzielenie Platformy: Toyota Aygo AB10 była częścią projektu, który doprowadził do stworzenia trzech podobnych modeli: Toyoty Aygo, Peugeota 107 i Citroëna C1. Wszystkie trzy modele oparte były na tej samej platformie i współdzieliły wiele komponentów, jednak różniły się wizualnie i w pewnych aspektach wyposażenia.
Design i Rozmiar: Aygo AB10 charakteryzował się zwartym i nowoczesnym designem, charakterystycznym dla małych samochodów miejskich. Samochód był kompaktowy, co sprawiało, że idealnie nadawał się do poruszania się po zatłoczonych miastach. Dostępne były wersje nadwozia hatchback trzydrzwiowy i pięciodrzwiowy.
Wnętrze i Wyposażenie: Wnętrze Aygo AB10 było funkcjonalne i minimalistyczne, co typowe dla samochodów miejskich. Materiały wykończeniowe były prostsze, ale soli solidnej jakości. Wersje wyposażeniowe oferowały podstawowe udogodnienia, choć w późniejszych latach produkcji wprowadzono pewne opcje i technologie.
Silniki i Wydajność: Model Aygo AB10 oferował niewielkie i ekonomiczne jednostki napędowe, zwykle benzynowe, które charakteryzowały się oszczędnością paliwa i niskimi kosztami użytkowania. Samochód był przede wszystkim przeznaczony do jazdy w mieście, dlatego moc silników była dostosowana do tych warunków.
Personalizacja i Stylizacja: Toyota Aygo AB10 zyskała popularność również dzięki możliwości personalizacji. Wiele elementów wyglądu, takich jak naklejki, obicia wnętrza czy kolorowe akcenty, można było dostosować do własnych preferencji, co przyciągało młodszych klientów.
Ewolucja: Po pierwszej generacji modelu Aygo, nastąpiły kolejne odsłony, które przyniosły ulepszenia w obszarze designu, technologii i wydajności. Model Aygo stał się ważnym elementem w ofercie Toyoty, dostarczając miejski samochód dla osób poszukujących oszczędności i kompaktowej mobilności.
Podsumowanie: Toyota Aygo AB10 to pierwsza generacja małego samochodu miejskiego, który był częścią współpracy między trzema różnymi markami. Charakteryzował się kompaktowym rozmiarem, minimalistycznym wnętrzem i ekonomicznymi silnikami. Aygo AB10 przyczynił się do popularności małych samochodów miejskich na rynku europejskim.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Lokalizacja
Kierownica z lewej strony (LHD)
Kierownica z prawej strony (RHD)
Opis
Lokalizacja skrzynki bezpieczników
Skrzynka bezpieczników znajduje się za kierownicą.
Odkręć śruby pokrywy licznika za pomocą śrubokręta krzyżakowego. Jeśli blokada kierownicy jest włączona, proszę ją odłączyć.
Odkręć dolną śrubę obrotomierza, a następnie unieś i pociągnij do góry obrotomierz.
Pociągnij pokrywę licznika do przodu, unieś i zdejmij pokrywę licznika.
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | Światła stopu, wysoko zamontowane światło stopu, układ przeciwblokujący, wielotrybowa ręczna skrzynia biegów |
2 | 25 | System zamka drzwi, bezprzewodowy system zdalnego sterowania |
3 | 20 | Odmgławiacz tylnej szyby |
4 | 7,5 | System świateł do jazdy dziennej, światła tylne, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, światła pozycyjne, system kontroli poziomu świateł przednich, oświetlenie tablicy przyrządów |
5 | 7,5 | System diagnostyki pokładowej |
6 | 7,5 | Wielotrybowa manualna skrzynia biegów, system świateł do jazdy dziennej, system kontroli stabilności pojazdu, wskaźniki i liczniki, tylne światło przeciwmgielne |
7 | – | – |
8 | 7,5 | Układ przeciwblokujący, system kontroli stabilności pojazdu, elektryczny układ wspomagania kierownicy, elektryczny wentylator chłodzący |
9 | 10 | Światła awaryjne, system zamka elektrycznego, bezprzewodowy system zdalnego sterowania, elektryczne szyby, odmgławiacz tylnej szyby, obrotomierz, system klimatyzacji, system ogrzewania |
10 | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby, wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby |
11 | 15 | Gniazdo zasilania, system audio |
12 | 7,5 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby, wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby, układ przeciwblokujący, elektryczny układ wspomagania kierownicy, elektryczny wentylator chłodzący, światła awaryjne, układ elektrycznego zamka drzwi, bezprzewodowy system zdalnego sterowania, elektryczne szyby, odmgławiacz tylnej szyby, obrotomierz, system klimatyzacji, system ogrzewania, |
13 | 15 | Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, system poduszek powietrznych SRS, wskaźniki i mierniki, system świateł do jazdy dziennej, wielotrybowa ręczna skrzynia biegów |
14 | 7,5 | System klimatyzacji, nagrzewnica elektryczna |
15 | 40 | Bezpieczniki „ACC”, „WIP”, „ECU-IG”, „BACK UP” |
16 | 30 | Okna elektryczne |
17 | 40 | Układ ogrzewania, układ klimatyzacji, bezpiecznik „A/C” |
Skrzynka przekaźnikowa 1
Numer | Przekaźnik |
R1 | Akcesoria |
R2 | Podgrzewacz |
R3 | Odmgławiacz tylnej szyby |
R4 | LHD: Zapłon |
Skrzynka przekaźnikowa 2
Numer | Przekaźnik |
R1 | Zapłon (IG) |
R2 | Światło przeciwmgielne (FOG) |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Lokalizacja
Opis
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | 2WZ-TV: Wieloportowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa |
2 | 10 | Przed lutym 2012: Reflektory prawe |
2 | 5 | Od lutego 2012: Światła do jazdy dziennej |
3 | 10 | Do lutego 2012 r.: Lewe reflektory, wskaźniki i mierniki |
3 | 20 | Od lutego 2012: Przednie światła przeciwmgielne |
4 | 10 | Przed lutym 2012: Reflektory prawe |
4 | 10 | Od lutego 2012: Reflektory lewe |
5 | 10 | Do lutego 2012 r.: Lewe reflektory, wskaźniki i mierniki |
5 | 10 | Od lutego 2012: Reflektory prawe |
6 | 7,5 | 1KR-FE: Wielotrybowa ręczna skrzynia biegów, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
6 | 7,5 | 2WZ-TV: Elektryczny wentylator chłodzący |
7 | 7,5 | Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, wielotrybowa ręczna skrzynia biegów |
8 | 10 | 2WZ-TV: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, elektryczny wentylator chłodzący |
8 | 5 | Wskaźniki i mierniki |
9 | 50 | 1KR-FE: Wielomodowa ręczna skrzynia biegów |
9 | 50 | 2WZ-TV: Elektryczny wentylator chłodzący |
10 | 10 | bez DRL: Reflektory lewe |
10 | 20 | Przed lutym 2012: z DRL: „H-LP LH (HI)”, „H-LP RH(HI)”, „H-LP LH (LO)”, „H-LP RH (LO)”, bezpieczniki dzienne system świateł do jazdy |
10 | 30 | Od lutego 2012: z DRL: bezpieczniki „DRL”, „FOG FR” |
11 | 30 | Układ przeciwblokujący i system kontroli stabilności pojazdu |
11 | 25 | bez VSC: Układ przeciwblokujący |
12 | 30 | Układ rozruchowy, bezpieczniki „IGl”, „IG2”, „STA” |
13 | 10 | Kierunkowskazy, migacze awaryjne, wskaźniki i mierniki |
14 | 10 | Przed lutym 2012: Reflektory prawe |
14 | 20 | Od lutego 2012: bezpieczniki „H-LP LH”, „H-LP RH” |
15 | 15 | Wskaźniki i mierniki, oświetlenie wewnętrzne, system audio, obrotomierz |
16 | 15 | 1KR-FE: Elektryczny wentylator chłodzący, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
16 | 25 | 2WZ-TV: Elektryczny wentylator chłodzący, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
17 | 10 | klakson |
18 | 7,5 | Zapasowy bezpiecznik |
19 | 10 | Zapasowy bezpiecznik |
20 | 15 | Zapasowy bezpiecznik |
21 | 40 | Tropik: elektryczny wentylator chłodzący |
21 | 30 | Normalny: elektryczny wentylator chłodzący |
22 | 50 | Układ przeciwblokujący i system kontroli stabilności pojazdu |
22 | 40 | bez VSC: Układ przeciwblokujący |
23 | 50 | Elektryczny układ wspomagania kierownicy |
24 | 120 | 1KR-FE: System ładowania, „EPS”, „ABS (bez systemu kontroli stabilności pojazdu)”, „VSC (z systemem kontroli stabilności pojazdu)”, „RADIATOR”, „AM1”, „HTR”, „PWR”, „ Bezpieczniki D/L, „DEF”, „TAIL”, „STOP”, „OBD”, „ECU-B” |
25 | – | Rezystor EBD |
Przekaźnik | ||
R1 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji | |
R2 | Rozrusznik (ST) | |
R3 | Jednostka sterująca silnika | |
R4 | 1KR-FE: Pompa paliwa | |
R5 | klakson | |
R6 | Elektryczny wentylator chłodzący |
Skrzynka przekaźnikowa
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | – | – |
2 | 80 | Grzałka PTC |
3 | 80 | Grzałka PTC |
Przekaźnik | ||
R1 | Wielomodowa ręczna skrzynia biegów (MMT) Nagrzewnica PTC (PTC1) | |
R2 | Grzałka PTC (PTC2) | |
R3 | – | |
R4 | Do lutego 2012 r.: Reflektor;
Od lutego 2012 r.: Światło do jazdy dziennej. |
|
R5 | Ściemniacz |