W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Outlander II z lat: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012. Mitsubishi Outlander II to druga generacja popularnego SUV-a produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został zaprezentowany w 2006 roku i był produkowany do 2012 roku. Outlander II został zaprojektowany na […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Outlander II z lat: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.
Mitsubishi Outlander II to druga generacja popularnego SUV-a produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został zaprezentowany w 2006 roku i był produkowany do 2012 roku.
Outlander II został zaprojektowany na nowej platformie i przeszedł wiele istotnych zmian w porównaniu z poprzednikiem. Samochód zyskał bardziej nowoczesny wygląd i zwiększył swoje rozmiary, co przekładało się na większą przestronność w kabinie pasażerskiej oraz większą pojemność bagażnika.
Pod względem technicznym Outlander II był dostępny w kilku wersjach napędowych. Oprócz standardowej wersji z napędem na przednie koła, oferowano także wersje z napędem na cztery koła (4WD), które były bardziej popularne w niektórych regionach ze względu na lepsze właściwości jezdne w trudniejszych warunkach.
W trakcie produkcji Outlandera II oferowano różne jednostki napędowe, w tym benzynowe silniki o różnych pojemnościach oraz wysokoprężne silniki turbodiesla. W późniejszym okresie wprowadzono także wersje hybrydowe, które połączyły silnik benzynowy z układem elektrycznym, zwiększając tym samym efektywność paliwową.
Outlander II odznaczał się dobrymi osiągami, komfortem jazdy oraz zdolnościami terenowymi. Wnętrze zostało starannie zaprojektowane, z wysokiej jakości materiałami i dobrze zaprojektowanym układem ergonomicznym, co wpłynęło na wygodę i satysfakcję z użytkowania auta.
Kolejnym ważnym punktem w historii Mitsubishi Outlandera była wprowadzenie w 2009 roku zmodernizowanej wersji, która przeszła delikatny facelifting. Zmiany dotyczyły głównie wyglądu zewnętrznego i wnętrza pojazdu, a także poprawy osiągów i efektywności paliwowej.
Wraz z pojawieniem się kolejnej generacji, Mitsubishi Outlander II nadal pozostaje popularnym wyborem na rynku samochodów używanych, szczególnie dla osób poszukujących kompaktowego, wszechstronnego SUV-a z dobrymi osiągami i niezawodnością marki Mitsubishi.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Znajduje się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy za osłoną ochronną.
Opis
1 | 30A Ogrzewanie |
2 | 15A Światła stopu |
3 | 10A Tylne światło przeciwmgielne |
4 | 30A Szklana wycieraczka przedniej szyby |
5 | Rezerwa |
6 | 10A Łańcuch wyposażenia dodatkowego |
7 | 20A Zamki do drzwi |
8 | 15A system audio |
9 | Łańcuch dodatkowego wyposażenia 7.5AA |
10 | 15A Lampy wewnętrzne |
11 | 15A Światła awaryjne |
12 | 15A Środek do czyszczenia szyby tylnej klapy |
13 | 7,5А Urządzenia kontrolno-pomiarowe |
14 | Rezerwa |
15 | Zapalniczka 15A (przednie gniazdo zasilania) |
16 | 10A Stacyjka |
17 | 20A Elektryczny szyberdach |
18 | Rezerwa |
19 | 10A Lusterka zewnętrzne |
20 | 10A Napęd na wszystkie koła |
21 | 7,5A Światła cofania |
22 | Rezerwa |
23 | 15A Dodatkowe gniazdo zasilania |
24 | 30A Elektryczne szyby |
25 | 30A Podgrzewana szyba tylnej klapy |
26 | 7,5А Podgrzewane zewnętrzne lusterka wsteczne |
27 | Zasilanie 15A |
28 | Siedzenie elektryczne 20/25A |
29 | 30A Ogrzewanie siedzenia |
Przekaźniki
Skrzynki bezpieczników i przekaźników w komorze silnika
Skrzynka główna
Zainstalowany po lewej stronie komory silnika.
Opis
1 | Urządzenie wejścia/wyjścia 30A |
2 | Silnik wentylatora chłodzącego 40A |
3 | Silnik wentylatora skraplacza 30A |
4 | 30A ABS |
5 | 40A ABS |
6 | Rezerwa |
7 | Rozrusznik 30A |
8 | 15A Przednie światła przeciwmgielne |
9 | 7.5 Zarządzanie silnikiem |
10 | 20A AKP |
11 | 10A Sygnał dźwiękowy |
12 | Generator 7,5 A |
13 | 20A Spryskiwacz reflektorów |
14 | Klimatyzator 10A |
15 | 15A Przepustnica |
16 | 20A dźwięk alarmu przeciwkradzieżowego |
17 | 15A Podgrzewane pióra wycieraczek |
18 | Rezerwa |
19 | Elektryczna klapa tylna 30A |
20 | 10A System oświetlenia zewnętrznego w ciągu dnia |
21 | 10A Reflektor świateł drogowych (lewy) |
22 | 10A Reflektor świateł drogowych (prawy) |
23 | Wzmacniacz audio 30A |
24 | Wyposażenie elektryczne silnika Diesla 30A |
25 | 20A Reflektor świateł mijania lewy (z lampami wyładowczymi) |
26 | 20A Reflektor świateł mijania z prawej strony (z lampami wyładowczymi) |
27 | 10A Reflektor świateł mijania lewy (z żarówkami halogenowymi) |
28 | 10A Reflektor świateł mijania z prawej strony (z żarówkami halogenowymi) |
29 | Obwód zasilania silnika 10A |
30 | 10A Cewka zapłonowa |
31 | Obwód zasilania silnika 20A |
32 | 15A Pompa paliwa |
Przekaźniki
R1 | Przekaźnik świec żarowych (do silników Diesla) |
R2 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy |
R3 | Przekaźnik ogrzewania |
R4 | Przekaźnik sterujący silnika |
R5 | Przekaźnik stabilności |
R6 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy klimatyzacji |
R7 | Przekaźnik sterujący silnika |
R8 | Przekaźnik świateł mijania |
R9 | Przekaźnik sterujący silnika |
R10 | Przekaźnik grzałki wycieraczek |
R11 | Przekaźnik oświetlenia zewnętrznego w ciągu dnia |
R12 | Przekaźnik sterujący silnika |
R13 | Przekaźnik alarmu antykradzieżowego |
R14 | Przekaźnik automatycznej skrzyni biegów |
R15 | Przekaźnik spryskiwaczy reflektorów |
R16 | Przekaźnik świateł drogowych |
R17 | Przekaźnik przednich świateł przeciwmgielnych |
R18 | Przekaźnik klaksonowy |
R19 | Przekaźnik klimatyzatora |
Skrzynka przekaźnikowa
Znajduje się obok głównej skrzynki
Opis
Skrzynka akumulatora
Dodatni biegun akumulatora zawiera skrzynkę bezpieczników dużej mocy w postaci topikowych ogniw.