W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi 380, 380LS, 380LX, 380VRX, 380GT z lat: 2005, 2006, 2007, 2008. Mitsubishi 380 to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japońską firmę Mitsubishi Motors w latach 2005-2008. Model ten był przeznaczony głównie na rynek australijski i został wprowadzony jako następca Mitsubishi Magna, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi 380, 380LS, 380LX, 380VRX, 380GT z lat: 2005, 2006, 2007, 2008.
Mitsubishi 380 to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japońską firmę Mitsubishi Motors w latach 2005-2008. Model ten był przeznaczony głównie na rynek australijski i został wprowadzony jako następca Mitsubishi Magna, który był popularnym modelem w tamtym regionie.
Mitsubishi 380 był oferowany jako czterodrzwiowy sedan z przestronnym wnętrzem, zaprojektowanym z myślą o zapewnieniu komfortowej i wygodnej jazdy dla kierowcy i pasażerów.
W zależności od wersji wyposażenia i rynku, samochód był napędzany różnymi jednostkami napędowymi. Jednym z popularnych silników był 3.8-litrowy V6 o odpowiedniej mocy, który zapewniał przyzwoite osiągi i elastyczność w codziennej jeździe.
Mitsubishi 380 oferował również różne opcje wyposażenia, w tym klimatyzację, system audio, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, a także zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, poduszki powietrzne i kontrola stabilności.
Mimo starań producenta, Mitsubishi 380 nie zdobył takiej popularności, jak jego poprzednik Mitsubishi Magna, a w 2008 roku produkcję tego modelu zakończono. Mimo że Mitsubishi 380 nie odniosło spodziewanego sukcesu na rynku australijskim, pozostaje częścią historii motoryzacji tego kraju.
Skrzynka bezpieczników tablicy rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 30 | Odmgławiacz tylnej szyby |
2 | 30 | Silnik dmuchawy i rezystor |
3 | – | – |
4 | – | – |
5 | 15 | Gniazdo akcesoriów |
6 | 15 | Złącze łącza danych, ETACS-EC |
7 | 15 | ETACS-ECU |
8 | – | – |
9 | 7,5 | Montaż szyberdachu |
10 | 7,5 | Zdalnie sterowane lustro |
11 | – | – |
12 | – | – |
13 | 7,5 | Przekaźnik pompy paliwa, ECU silnika |
14 | 20 | Wycieraczki |
15 | 7,5 | Zdalnie sterowane lustro |
16 | 7,5 | Przekaźnik sprzęgła sprężarki klimatyzacji, A/C-ECU, przekaźnik dmuchawy, silnik wentylatora skraplacza, przekaźnik sterowania wentylatorem, przednia ECU, silnik sterowania przepustnicą powietrza zewnętrznego/wewnętrznego, przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby |
17 | – | – |
18 | 7,5 | Przekaźnik sterujący A/T, czujnik prędkości wału wejściowego, czujnik prędkości wału wyjściowego, ECU silnika, tylna lampa zespolona, SRS-ECU |
19 | 7,5 | ABS-ECU, ABS/TCL-ECU, Przełącznik kolumnowy, Licznik kombinowany, ETACS-ECU, Wyświetlacz wielocentrowy, SRS-ECU |
20 | 10 | Cewka zapłonowa |
21 | – | – |
22 | – | – |
23 | 10 | Montaż szyberdachu |
24 | – | – |
R1 | – | |
R2 | – | |
R3 | Pompa paliwa 2 | |
R4 | Gniazdo akcesoriów | |
R5 | Pompa paliwa 1 | |
R6 | Zasilanie okien | |
R7 | Dmuchacz | |
R8 | Odmgławiacz tylnej szyby |
Skrzynki bezpieczników w komorze silnika
A – skrzynka bezpieczników;
B – Łącznik topikowy (zacisk dodatni akumulatora).
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 60 | Bezpiecznik (przedział pasażerski): „5”, „6”, „9”, „10” |
2 | 50 | Silnik wentylatora chłodnicy |
3 | 30 | ABS-ECU i ABS/TCL-ECU (moc silnika) |
4 | 40 | Stacyjka |
5 | 40 | Silnik podnośnika szyby przedniej, zespół fotela, wyłącznik główny szyby, silnik podnośnika szyby tylnej, bezpiecznik (przedział pasażerski): „3”, „4” |
6 | 15 | Lampa przeciwmgielna i przekaźnik lampy przeciwmgielnej |
7 | 20 | – |
8 | 15 | Klakson (wysoki), klakson (niski) i przekaźnik klaksonowy |
9 | 20 | Czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, zawór sterujący olejem silnikowym, elektromagnes odsysania par, elektromagnes odpowietrzania par, podgrzewany czujnik tlenu, ETACS-ECU, wtryskiwacz, czujnik masowego przepływu powietrza, przekaźnik MPI, ECU silnika, ECU A/T, siłownik przepustnicy Przekaźnik silnika sterującego, przekaźnik sterujący wentylatora |
10 | 10 | Zespół sprężarki klimatyzacji, A/C-ECU |
11 | 15 | ABS-ECU, ABS/TCL-ECU, wysoko zamontowane światło stopu, ECU silnika, tylna lampa zespolona |
12 | – | – |
13 | 7,5 | Alternator |
14 | 10 | ETACS-ECU, Lampy ostrzegawcze |
15 | 20 | Zawór elektromagnetyczny sterowania przekładnią A/T, ECU silnika |
16 | 15 | Prawy reflektor (światła drogowe) |
17 | 15 | Lewy reflektor (światła drogowe) |
18 | 10 | Prawy reflektor (światła mijania) |
19 | 10 | Lewy reflektor (światła mijania) |
20 | 7,5 | A/C-ECU, oświetlenie położenia dźwigni przełącznika A/T, miernik kombinowany, przełącznik świateł przeciwmgielnych, reflektor (RH), lampa w schowku na rękawiczki, przełącznik świateł awaryjnych, wyświetlacz wieloośrodkowy, radio, odtwarzacz CD, tylna lampa zespolona (prawa), Reostat, Przełącznik TCL |
21 | 7,5 | Reflektor (lewy), lampa tablicy rejestracyjnej, tylna lampa zespolona (lewa) |
22 | 15 | A/C-ECU, przełącznik kolumnowy, miernik kombinowany, ETACS-ECU, przedni ECU, przełącznik przypomnienia o kluczyku, wieloośrodkowy wyświetlacz, radio, odtwarzacz CD, lampka lusterka kosmetycznego |
23 | 10 | A/C-ECU, przekaźnik gniazda akcesoriów, ETACS-ECU, wyświetlacz wielopunktowy, radio, odtwarzacz CD |
24 | 15 | Moduł pompy paliwa |
25 | 30 | Przedni ECU, silnik wycieraczek szyby przedniej |
27 | 120 | Zacisk dodatni akumulatora: akumulator, układ rozruchowy, przedni ECU, bezpiecznik (skrzynka główna komory silnika) nr: „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9”, „10”, „11”, „12”, „13”, „14”, „15”, „22”, „24”, „26” |
R8 | Światło przeciwmgielne | |
R9 | Klakson | |
R10 | – | |
R11 | – | |
R12 | – | |
R13 | Sterowanie wentylatorem | |
R14 | Przód-ECU |
Skrzynka przekaźnikowa
Numer | Przekaźnik |
---|---|
R10 | – |
R11 | – |
R12 | – |
R13 | – |
R14 | Kontrola A/T |
R15 | Kontrola MPI |
R16 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji |
Łącznik topikowy ABS
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
26 | 20 | Układ przeciwblokujący (zawór elektromagnetyczny) |