W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Prelude III z lat: 1987, 1988, 1989, 1990, 1991. Honda Prelude III, znany również jako Honda Prelude 3G, był produkowany w latach 1987-1991. Jest to sportowy samochód coupe, który cieszył się dużą popularnością wśród entuzjastów jazdy i miłośników marki Honda. Prelude III […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Prelude III z lat: 1987, 1988, 1989, 1990, 1991.
Honda Prelude III, znany również jako Honda Prelude 3G, był produkowany w latach 1987-1991. Jest to sportowy samochód coupe, który cieszył się dużą popularnością wśród entuzjastów jazdy i miłośników marki Honda. Prelude III oferował dynamiczne osiągi, precyzyjne prowadzenie i stylowe wzornictwo.
Pod względem stylistycznym, Honda Prelude III wyróżniała się aerodynamiczną sylwetką, opływowymi liniami i charakterystycznymi szczegółami, takimi jak chowane reflektory pop-up. Wnętrze samochodu było dobrze zaprojektowane i oferowało przestronność oraz wysoką jakość wykonania.
Honda Prelude III był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi silnikami z różnymi pojemnościami i mocami. Wersje sportowe, takie jak Prelude Si i Prelude VTEC, oferowały jeszcze większą moc i osiągi.
Prelude III charakteryzował się także zaawansowanym zawieszeniem, które zapewniało doskonałą stabilność i precyzję prowadzenia. Układ kierowniczy był dobrze zestrojony, co pozwalało na łatwe manewrowanie i pełne wykorzystanie potencjału samochodu na zakrętach.
Warto również wspomnieć o zaawansowanym wyposażeniu Prelude III, które obejmowało takie elementy jak elektryczne szyby i lusterka, klimatyzację, system audio czy elektryczny dach (w niektórych wersjach).
Honda Prelude III pozostaje ważnym modelem w historii Hondy, który zyskał sobie lojalną grupę fanów i jest doceniany za swoje osiągi, styl i niepowtarzalny charakter.
Schemat skrzynki bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się za pokrywą poniżej i po lewej stronie kolumny kierownicy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 7,5 | Wyświetlacz ostrzegawczy, rozrusznik (ręczna skrzynia biegów), neutralny wyłącznik bezpieczeństwa (automatyczna skrzynia biegów), PGM-FI ECU, główny przekaźnik PGM-FI, skrzynka kontrolna (PGM-CARB) |
2 | 10 | Stereofoniczny odtwarzacz kasetowy, przekaźnik zapalniczki |
3 | 7,5 | Wyświetlacz ostrzegawczy, elektromagnes rozrusznika, elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI, główny przekaźnik PGM-FI |
4 | 15 | Jednostka sterująca zamkiem elektrycznym |
5 | 15 | Przełącznik szyb pasażera |
6 | 15 | Jednostka sterująca okna zasilania, przełącznik okna zasilania kierowcy |
7 | 20 | Automatyczne zwijacze pasów bezpieczeństwa |
8 | 15 | Światło bagażnika, światła kopuły i popielniczki, stacyjka zapłonowa, zintegrowana jednostka sterująca, zapalniczka, przełącznik klamki zewnętrznej drzwi kierowcy |
9 | 20 | Przekaźnik świateł przeciwmgielnych |
10 | 7,5 | Wyłącznik główny tempomatu |
11 | 20 | Przekaźnik dachu słonecznego, elektryczne szyby, wycieraczki przedniej szyby, zintegrowana jednostka sterująca, przełącznik kombinowany |
12 | 10 | Wyświetlacz ostrzegawczy, wzmacniacz czujnika prędkości, automatyczna skrzynia biegów, elementy sterujące silnika |
13 | 10 | Zintegrowana jednostka sterująca, włącznik światła cofania, przełączniki konsoli kombinacji i zmiany pozycji, zespół brzęczyka /przypomnienia pasa bezpieczeństwa, zespół miernika, wskaźniki położenia i bezpieczeństwa dźwigni zmiany biegów, zegar |
14 | 30 | Silniki szyberdachu |
15 | 15 | Przełącznik kombinowany |
16 | 7,5 | Przekaźnik świateł do jazdy dziennej |
17 | 15 | Zasilanie lusterka, przekaźnik wentylatora skraplacza (PGM-CARB), przekaźnik wentylatora chłodnicy, zespół czasowy wentylatora chłodzącego (PGM-FI) |
18 | 10 | Odmgławiacz tylnej szyby, elementy sterujące nagrzewnicą, elementy sterujące klimatyzacją |
Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
19 | 70 | Dystrybutor mocy |
20 | 40 | Dystrybutor mocy (przełącznik zapłonu) |
21 | 40 | Dystrybutor mocy (przełącznik zapłonu) |
22 | 40 | Skrzynka bezpieczników na deskę rozdzielczą |
23 | 30 | Przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby |
24 | 40 | Przekaźnik okna zasilania, skrzynka bezpieczników w desce rozdzielczej |
25 | 40 | Przekaźnik silnika ALB |
26 | 15 | Jednostka sterująca przeciwblokującego hamulca |
27 | 15 | Jednostka sterująca przeciwblokującego hamulca |
28 | 15 | Jednostka sterująca przeciwblokującego hamulca |
29 | 15 | Prawy przekaźnik zwijacza reflektora, przełącznik zwijacza reflektora |
30 | 15 | Przekaźnik zwijacza lewego reflektora, zwijacz reflektora i przełączniki kombinowane |
31 | 15 | Kierunkowskazy/przekaźnik zagrożenia, przełącznik zagrożenia |
32 | 20 | Klaksony, przełącznik świateł hamowania, przełącznik blokady kluczyka |
33 | 15 | Prawy reflektor |
34 | 15 | Lewy reflektor |
35 | 10 | Elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI, antena mocy, jednostka czasowa wentylatora chłodzącego, radioodtwarzacz kasetowy, jednostka sterująca automatyczną skrzynią biegów, stereo, zegar |
36 | 15 | Przekaźnik wentylatora skraplacza |
37 | 10 | Alternator |
38 | 10 | Jednostka sterująca PGM-CARB, przekaźnik główny PGM-FI |
39 | 20 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy |
R1 | – | |
R2 | – | |
R3 | Opornik | |
R4 | Oświetlenie | |
R5 | Wentylator skraplacza | |
R6 | – | |
R7 | Wentylator chłodnicy |