W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy CR-V II z lat: 2002, 2003, 2004. Honda CR-V II to druga generacja popularnego samochodu sportowo-użytkowego (SUV) Honda CR-V. Model ten został wprowadzony na rynek w 2001 roku i produkowany był do 2006 roku. Honda CR-V II zyskała popularność dzięki swojemu nowoczesnemu […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy CR-V II z lat: 2002, 2003, 2004.
Honda CR-V II to druga generacja popularnego samochodu sportowo-użytkowego (SUV) Honda CR-V. Model ten został wprowadzony na rynek w 2001 roku i produkowany był do 2006 roku. Honda CR-V II zyskała popularność dzięki swojemu nowoczesnemu wyglądowi, praktyczności i niezawodności.
CR-V II oferował przestronne wnętrze, które pomieścić mogło pięć osób. Samochód charakteryzował się solidną jakością wykonania i ergonomicznym układem deski rozdzielczej, co przyczyniało się do wygody jazdy zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Bagażnik był pojemny i zapewniał dużą przestrzeń do przechowywania.
Pod względem napędu, Honda CR-V II była dostępna z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i wysokoprężnymi silnikami. Oferowała przyzwoitą moc i osiągi, a także ekonomiczność paliwową.
Honda CR-V II była wyposażona w podstawowe systemy bezpieczeństwa, takie jak hamulce ABS, poduszki powietrzne i system stabilizacji toru jazdy, zapewniające wysoki poziom ochrony dla kierowcy i pasażerów.
Ponadto, Honda CR-V II cechowała się dobrymi właściwościami terenowymi dzięki napędowi na cztery koła. Samochód był w stanie poradzić sobie na trudniejszych nawierzchniach i zapewniał większą przyczepność i stabilność.
Podsumowując, Honda CR-V II była popularnym modelem w segmencie kompaktowych SUV-ów. Oferowała praktyczność, niezawodność oraz dobre właściwości terenowe. Model ten zdobył sobie uznanie wśród użytkowników dzięki swojemu wszechstronnemu charakterowi i solidnej konstrukcji.
Komora silnika
Główna skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się w komorze silnika po stronie kierowcy.
Dodatkowa skrzynka bezpieczników (jeśli jest w wyposażeniu) znajduje się obok głównej skrzynki bezpieczników.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 20 A | Wentylator skraplacza |
2 | 15 A | Światła postojowe |
3 | 15 A | Wewnętrzne światło |
4 | 20 A | Wentylator chłodzący |
5 | 15 A | Światła awaryjne |
6 | 15 A | FI ECU |
7 | 15 A | Klakson, stop |
8 | — | Nieużywany |
9 | 10 A | Zapasowy |
10 | 30 A | Silnik ABS |
11 | 20 A | Tylny odszraniacz |
12 | 40 A | Silnik nagrzewnicy |
13 | 40 A | Zasilanie okna |
14 | 40 A | Opcja |
15 | 15 A | Lewy reflektor |
16 | 20 A | Zamek od drzwi |
17 | 15 A | Prawy reflektor |
18 | 30 A | ABS F/S |
19 | 100 A | Akumulator |
20 | 50 A | Zapłon 1 |
21-25 | 7,5A-30A | Zapasowe bezpieczniki |
Przekaźniki | |
R1 | Lewy reflektor |
R2 | Prawy reflektor |
R3 | Silnik wentylatora |
R4 | Ogrzewanie tylnej szyby |
R5 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji |
R6 | Wentylator chłodnicy |
R7 | Klakson |
R8 | Wentylator skraplacza klimatyzacji |
R9 | Moduł detektora obciążenia elektrycznego (ELD). |
Dodatkowa skrzynka bezpieczników i przekaźników
Opis
31 | 15A Przekaźnik cewki zapłonowej |
32 | 15A Główny przekaźnik PGM-FI 1 |
33 | 7,5 A Przekaźnik świateł do jazdy dziennej (DRL) |
34 | 20A Przekaźnik czujnika stosunku powietrza do paliwa (A/F). |
Przekaźniki | |
R1 | Sterowanie siłownikiem przepustnicy |
R2 | Czujnik stosunku powietrza do paliwa (A/F) |
Przedział pasażerski
Lokalizacja
Opis
Aby uzyskać dostęp, zdejmij osłonę ochronną.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15 A | Cewka zapłonowa |
2 | 10 A | Gniazdo zasilania tylnych akcesoriów |
3 | 10 A | Światła do jazdy dziennej (modele kanadyjskie) |
4 | 10 A | ACG |
5 | — | Nieużywany |
6 | 7,5 A | Przekaźnik okna zasilania |
7 | 20 A | Szyberdach |
8 | 7,5 A | Akcesoria, Radio |
9 | 7,5 A | Tylna wycieraczka |
10 | 7,5 A | Licznik |
11 | — | Nieużywany |
12 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej (modele kanadyjskie) |
13 | 10 A | SRS |
14 | 10 A | Zdalne sterowanie lusterek |
15 | 20 A | Podgrzewacz LAF |
16 | 20 A | Podgrzewane siedzenie |
17 | 15 A | Pompa paliwowa |
18 | 15 A | Przednie gniazdo zasilania akcesoriów |
19 | 7,5 A | Włącznik światła sygnalizacyjnego |
20 | 20 A | Przednia wycieraczka |
21 | — | Nieużywany |
22 | 20 A | Przednie prawe okno |
23 | 20 A | Przednie lewe okno |
24 | 20 A | Tylne lewe okno |
25 | 20 A | Tylne prawe okno |
Przekaźniki | |
R1 | Rozrusznik (A/T) |
R2 | światło obrysowe |
R3 | Elektryczne szyby |
R4 | Wskaźniki świateł awaryjnych i kierunkowskazów |
Dodatkowe elementy
Opis
Osobno z tyłu montowana jest jednostka odpowiedzialna za działanie tylnej wycieraczki.