W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VIII z lat: 2010, 2011. Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował ewolucję Hondy Civic, oferując nowoczesny design, doskonałą wydajność i innowacyjne rozwiązania. Pod względem wyglądu zewnętrznego, Honda Civic VIII […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VIII z lat: 2010, 2011.
Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował ewolucję Hondy Civic, oferując nowoczesny design, doskonałą wydajność i innowacyjne rozwiązania.
Pod względem wyglądu zewnętrznego, Honda Civic VIII wyróżniała się dynamicznymi i smukłymi liniami, agresywnie stylizowanymi reflektorami oraz charakterystycznym grillem. Samochód miał sportowy, aerodynamiczny wygląd, który przyciągał uwagę na drodze.
Wnętrze Honda Civic VIII było nowoczesne, ergonomiczne i dobrze wyposażone. Wysoka jakość materiałów wykończeniowych, ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujących i intuicyjny układ deski rozdzielczej zapewniały komfort i przyjemność z jazdy.
Honda Civic VIII oferowała różne wersje nadwozia, w tym sedan, coupe i hatchback, dając kierowcom szeroki wybór zgodnie z ich preferencjami. Warianty wyposażeniowe różniły się pod względem funkcji i dodatków, takich jak klimatyzacja, system audio, elektryczne szyby i lusterka boczne, system nawigacji i wiele innych.
W zakresie napędu Honda Civic VIII oferowała różne jednostki silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnej mocy. Silniki te zapewniały dobrą dynamikę jazdy, a jednocześnie były oszczędne w zużyciu paliwa.
Wprowadzono również nowe technologie i systemy bezpieczeństwa, takie jak system kontroli stabilności pojazdu (VSA), system wspomagający ruszanie na wzniesieniach (HSA), system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) i wiele innych, które podnosiły poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Honda Civic VIII cieszyła się popularnością ze względu na swoje osiągi, niezawodność, innowacyjne rozwiązania i dynamiczny charakter. Był to samochód, który oferował przyjemną jazdę, dobre osiągi i komfort podróżowania zarówno w mieście, jak i poza nim.
Podsumowując, Honda Civic VIII to ósma generacja popularnego samochodu kompaktowego Honda Civic, który wyróżniał się nowoczesnym designem, przestronnym i dobrze wyposażonym wnętrzem oraz różnymi wariantami nadwozia. Oferował również zaawansowane technologie, oszczędność paliwa i wysoki poziom bezpieczeństwa. Honda Civic VIII była ceniona za swoją niezawodność, sportowe osiągi i przyjemność z jazdy.
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników znajduje się pod kolumną kierownicy.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 7,5 A | Zasilanie okna |
| 2 | 15 A | Pompa paliwowa |
| 3 | 10 A | Alternator |
| 4 | 7,5 A | ABS/VSA |
| 5 | (15A) | Podgrzewany fotel (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 6 | (20A) | Przednie światło przeciwmgielne (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 7 | (7,5 A) | TPMS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 8 | — | Nieużywany |
| 9 | 7,5 A | SZWO |
| 10 | 7,5 A | Licznik |
| 11 | 10 A | SRS |
| 12 | 10 A | Prawe światło drogowe |
| 13 | 10 A | Światło drogowe lewego reflektora |
| 14 | 7,5 A | Małe światło (wnętrze) |
| 15 | 7,5 A | Małe światło (zewnętrzne) |
| 16 | 10 A | Prawy reflektor mijania |
| 17 | 10 A | Światła mijania lewego reflektora |
| 18 | 20 A | Główne światła drogowe |
| 19 | 15 A | Małe światła (główne) |
| 20 | — | Nieużywany |
| 21 | 20 A | Główne światła mijania |
| 22 | — | Nieużywany |
| 23 | — | Nieużywany |
| 24 | (20A) | Szyberdach (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 25 | 20 A | Zamek od drzwi |
| 26 | 20 A | Zasilanie okna kierowcy |
| 27 | — | Nieużywany |
| 28 | (15A) | Tylne gniazdo akcesoriów (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 29 | 15 A | Akcesorium |
| 30 | 20 A | Zasilanie okna pasażera |
| 31 | — | Nieużywany |
| 32 | 20 A | Prawe tylne okno |
| 33 | 20 A | Lewe tylne okno |
| 34 | — | Nieużywany |
| 35 | 7,5 A | Akcesoria do radia |
| 36 | 10 A | HAC |
| 37 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej |
| 38 | 30 A | Przednia wycieraczka |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się po stronie kierowcy, obok zbiornika płynu hamulcowego.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 100 A | Główny bezpiecznik |
| 1 | (70A) | EPS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 2 | 60 A | Opcja główna |
| 2 | 50 A | Główny wyłącznik zapłonu |
| 3 | 30 A | Silnik ABS/VSA |
| 3 | 30 A | ABS/VSA F/S |
| 3 | 40 A | ABS/VSA F/S (w modelach z systemem VSA) |
| 4 | 50 A | Reflektor główny |
| 4 | 40 A | Główne zasilanie okna |
| 5 | — | Nieużywany |
| 6 | 20 A | Silnik wentylatora pomocniczego |
| 7 | 20 A | Główny silnik wentylatora (M/T) |
| 7 | 30 A | Główny silnik wentylatora (A/T) |
| 8 | 30 A | Tylny odmgławiacz |
| 9 | 40 A | Dmuchacz |
| 10 | 10 A | Światła awaryjne |
| 11 | 15 A | FI Sub |
| 12 | 15 A | Światła stop i klakson |
| 13 | — | Nieużywany |
| 14 | — | Nieużywany |
| 15 | 7,5 A | Poziom oleju IGPS |
| 16 | — | Nieużywany |
| 17 | (15A) | Wzmacniacz audio (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 18 | 15 A | Cewka IG |
| 19 | 15 A | FI Główny |
| 20 | 7,5 A | Sprzęgło MG |
| 21 | 15 A | DBW |
| 22 | 7,5 A | Wewnętrzne światło |
| 23 | 10 A | Zapasowe |
Brak komentarzy.