W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Capa z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002. Honda Capa to kompaktowy samochód typu MPV (Multi-Purpose Vehicle), który został wprowadzony na rynek w 1998 roku przez japońskiego producenta samochodów Honda. Model ten był dostępny głównie na rynku japońskim. Honda Capa wyróżnia się […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Capa z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002.
Honda Capa to kompaktowy samochód typu MPV (Multi-Purpose Vehicle), który został wprowadzony na rynek w 1998 roku przez japońskiego producenta samochodów Honda. Model ten był dostępny głównie na rynku japońskim.
Honda Capa wyróżnia się swoim nietypowym designem, który kombinuje cechy minivana i SUV-a. Posiada charakterystyczne, zaokrąglone kształty i duże przeszklone powierzchnie, co zapewnia dobre oświetlenie wnętrza i lepszą widoczność.
Wnętrze Hondy Capa jest przestronne i oferuje wygodne miejsca zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Mimo kompaktowych rozmiarów, samochód zapewnia dużo miejsca na nogi i głowę, co czyni go komfortowym do podróżowania na dłuższe dystanse.
Honda Capa jest wyposażona w różne funkcje i systemy, które podnoszą komfort i wygodę jazdy. Może być wyposażona w klimatyzację, system audio, elektryczne szyby i lusterka, a także opcjonalnie w system nawigacji satelitarnej.
Pod względem napędu, Honda Capa jest dostępna z różnymi silnikami benzynowymi o różnych pojemnościach i mocach. Samochód może być wyposażony w napęd na przednie lub wszystkie koła, w zależności od preferencji i potrzeb użytkownika.
Honda Capa to praktyczne i funkcjonalne auto, które oferuje przestronne wnętrze, wygodę podróżowania i niekonwencjonalny design. Choć samochód nie był szeroko dostępny na międzynarodowych rynkach, zdobył popularność w Japonii ze względu na swoją wszechstronność i praktyczność.
Przedział pasażerski
Układ
Opis
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
W przedziale pasażerskim główny bezpiecznik i skrzynka przekaźników znajdują się pod tablicą rozdzielczą po stronie kierowcy.
Opis
1 | 10A jednostka sterująca SRS (VB) |
2 | 15A jednostka sterująca SRS (VA) |
Główny przekaźnik układu wtryskowego | |
3 | 20A Silnik wycieraczek szyby przedniej, pompa spryskiwacza szyby przedniej |
4 | 10A Przekaźnik podnośnika szyby, silnik wycieraczki tylnej szyby, pompa spryskiwacza tylnej szyby (strona przekaźnika) |
5 | 10A Przekaźnik – przerywacz kierunkowskazów (od strony wyłącznika alarmu) zespół zintegrowany, światła cofania (od strony czujnika położenia wybieraka) |
6 | 7,5 A Jednostka systemu monitorowania napięcia zasilania, przekaźnik elektrozaworu blokady wybieraka, jednostka zdalnego sterowania centralnego zamka, jednostka systemu ostrzegania o przekroczeniu prędkości, zestaw wskaźników, jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów, alternator |
7 | 15A Cewki zapłonowe |
8 | – |
9 | |
10 | 7,5A Przekaźnik wentylatora nagrzewnicy, przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy, przekaźnik silnika wentylatora skraplacza, przekaźnik sprzęgła magnetycznego sprężarki klimatyzacji, przekaźnik odmrażania tylnej szyby (modele z automatyczną klimatyzacją), modulator ciśnienia ABS, elektryczne lusterka (od strony sterowania lusterkami elektrycznymi) ), panel sterowania klimatyzatora, siłownik przełącznika wlotu powietrza (modele z klimatyzacją automatyczną), przełącznik klimatyzatora (modele z klimatyzacją ręczną), termostat klimatyzatora (modele z klimatyzacją ręczną) |
11 | 15A Odszraniacz tylnej szyby (po stronie przekaźnika? (modele z klimatyzacją ręczną), oświetlenie przełącznika odszraniacza tylnej szyby (modele z klimatyzacją ręczną) |
12 | – |
13 | 15A Zapalniczka, jednostka audio, wyświetlacz (modele z systemem nawigacji), jednostka nawigacji, przekaźnik złącza akcesoriów |
14 | 7,5A Jednostka sterująca silnika, główny przekaźnik układu wtryskowego |
15 | – |
16 | 20A Elektrycznie sterowany podnośnik szyby tylne lewe drzwi |
17 | 20A Elektrycznie otwierane tylne prawe drzwi |
18 | – |
19 | 20A Elektrycznie sterowany podnośnik szyby, przednie drzwi pasażera |
20 | 20A Jednostka sterująca elektrycznie sterowaną szybą, elektrycznie sterowana szyba drzwi kierowcy |
Przekaźniki | |
A | Wiązka przewodów SRS |
B | Rzepa okna elektrycznego |
C | Przekaźnik – przerywacz kierunkowskazów |
D | Przekaźnik elektromagnetyczny blokady zmiany biegów |
E | Blokada zapłonu |
F | Gniazdo przekaźnika do podłączenia dodatkowego wyposażenia |
Komora silnika
Układ
Opis
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
To urządzenie jest instalowane po prawej stronie i zamykane pokrywą ochronną.
Opis
41 | Akumulator 80A |
42 | 50A Wyłącznik zapłonu (+B), złącze „B” dla wyposażenia dodatkowego |
43 | 10A Reflektor prawy, kierunkowskaz świateł drogowych |
44 | 10A Lewy reflektor |
45 | 15A Odszraniacz tylnej szyby (modele z automatyczną klimatyzacją) |
46 | 15A Główny przekaźnik układu wtryskowego |
47 | 10A Elektrozawór blokujący kluczyk zapłonu, światła hamowania |
Przekaźnik klaksonu, klakson (strona przekaźnika) | |
48 | Modulator ciśnienia ABS 20A (+V) |
49 | 10A Przekaźnik-przerywacz kierunkowskazów (od strony wyłącznika alarmu) |
50 | Modulator ciśnienia ABS 40A (+V) |
51 | Nieużywany |
52 | 40A Przekaźnik podnośnika szyb |
53 | Nieużywany |
54 | 30A Bezpieczniki nr 22, 23, 24, 25 w kostce montażowej pod tablicą rozdzielczą |
55 | Nieużywany |
56 | 30A Silnik wentylatora nagrzewnicy (po stronie przekaźnika) |
57 | 15A Silnik wentylatora chłodzącego (strona przekaźnika) |
58 | 20A Silnik wentylatora skraplacza (strona przekaźnika) |
Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki układu klimatyzacji (po stronie promienia) | |
59 | 7,5A Jednostka zintegrowana, wymiary, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, światło, złącze „C” do wyposażenia dodatkowego |
Przekaźniki | |
R1 | Reflektor nr 1 (prawy) |
R2 | Reflektor nr 2 (lewy) |
R3 | Klakson |
R4 | Wentylator skraplacza klimatyzacji |
R5 | Silnik wentylatora |
R6 | Wentylator chłodnicy |
R7 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji |