W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Accord IX z lat: 2016, 2017. Honda Accord IX, znany również jako Honda Accord CR/CP, był produkowanym w latach 2012-2017 modelem samochodu osobowego klasy średniej przez japońskiego producenta samochodów Honda. Jest to kolejna generacja popularnej linii Accord, która kontynuowała sukces swoich poprzedników. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Accord IX z lat: 2016, 2017.
Honda Accord IX, znany również jako Honda Accord CR/CP, był produkowanym w latach 2012-2017 modelem samochodu osobowego klasy średniej przez japońskiego producenta samochodów Honda. Jest to kolejna generacja popularnej linii Accord, która kontynuowała sukces swoich poprzedników.
Honda Accord IX charakteryzował się nowoczesnym i dynamicznym wyglądem, który łączył elegancję z sportowym akcentem. Samochód był dostępny zarówno jako sedan, jak i coupe, zapewniając klientom różnorodność wyboru w zależności od ich preferencji stylu i funkcjonalności.
Wnętrze Honda Accord IX oferowało wysoką jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Kabina była przestronna i komfortowa, zapewniając wygodne miejsce dla kierowcy i pasażerów. Materiały użyte we wnętrzu były solidne i trwałe, a ergonomiczne rozmieszczenie elementów umożliwiało łatwe i intuicyjne obsługiwanie różnych funkcji samochodu.
Honda Accord IX wyposażona była w zaawansowane technologie i udogodnienia, takie jak system multimedialny z dotykowym ekranem, nawigację satelitarną, system audio wysokiej jakości, klimatyzację dwustrefową, podgrzewane fotele, elektryczne sterowanie fotela kierowcy i wiele innych. Dodatkowo, samochód oferował wiele systemów bezpieczeństwa, takich jak system monitorowania martwego pola, adaptacyjny tempomat, system automatycznego hamowania i wiele innych.
Pod względem napędu Honda Accord IX oferował różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnej pojemności i mocy. Silniki te zapewniały osiągi, efektywność paliwową i dynamikę jazdy, dostosowując się do potrzeb różnych klientów.
Honda Accord IX cieszył się reputacją niezawodności i solidności. Samochód ten oferował również przyjemną jazdę dzięki dobrze zestrojonej zawieszeniu, które zapewniało pewne prowadzenie i komfort na różnych nawierzchniach drogowych.
Podsumowując, Honda Accord IX był udanym modelem, który kontynuował tradycję jakości, komfortu i niezawodności związanych z linią Accord. Oferował nowoczesny design, przestronne wnętrze, zaawansowane technologie i wysoki poziom bezpieczeństwa. Był to samochód, który spełniał oczekiwania klientów poszukujących nie tylko praktyczności i wydajności, ale również stylu i komfortu jazdy.
Przedział pasażerski
Znajduje się pod deską rozdzielczą.
Lokalizacje bezpieczników są pokazane na etykiecie na panelu bocznym.

| Numer | Opis | Ampery [A] | 
|---|---|---|
| 1 | Klimatyzacja | 7,5 A | 
| 2 | DRL – światła do jazdy dziennej | 7,5 A | 
| 3 | – | — | 
| 4 | – | — | 
| 5 | Licznik | 7,5 A | 
| 6 | SRS | 7,5 A | 
| 7 | Opcja | (7,5 A) | 
| 8 | PANNA SOL | 10 A | 
| 9 | Pompa paliwowa | 20 A | 
| 10 | ABS/VSA | 7,5 A | 
| 11 | – | – | 
| 12 | Przednia wycieraczka | 7,5 A | 
| 13 | ACG | 15 A | 
| 14 | Gniazdo zasilania tylnych akcesoriów (przedział konsoli) | (20A) | 
| 15 | Elektrycznie pochylany fotel kierowcy (opcja) | (20A) | 
| 16 | Szyberdach (opcja) | (20A) | 
| 17 | Podgrzewacze siedzeń przednich (opcja) | (20A) | 
| 18 | – | – | 
| 19 | Odblokowanie drzwi bocznych pasażera | 10 A | 
| 20 | Odblokowanie tylnych drzwi po stronie kierowcy | 10 A | 
| 21 | Zamek drzwi kierowcy | 10 A | 
| 22 | Zamek drzwi bocznych pasażera | 10 A | 
| 23 | Odblokowanie drzwi kierowcy | 10 A | 
| 24 | SRS | 10 A | 
| 25 | Oświetlenie | 10 A | 
| 26 | Blokada klawiszy | 7,5 A | 
| 27 | Światła postojowe | 10 A | 
| 28 | Podparcie lędźwiowe (opcja) | (10 A) | 
| 29 | Prawe światło drogowe | 10 A | 
| 30 | Spryskiwacze | 15 A | 
| 31 | SMART (opcja) | (10 A) | 
| 32 | Okno zasilania kierowcy | 20 A | 
| 33 | Elektryczna szyba pasażera z przodu | 20 A | 
| 34 | Tylne okno zasilania po stronie kierowcy | 20 A | 
| 35 | Tylne okno elektryczne po stronie pasażera | 20 A | 
| 36 | Elektrycznie przesuwany fotel kierowcy (opcja) | (20A) | 
| 37 | AKCESORIUM | 7,5 A | 
| 38 | – | – | 
| 39 | Światło drogowe lewego reflektora | 10 A | 
| 40 | Gniazdo zasilania akcesoriów przednich (panel konsoli) | 20 A | 
| 41 | Zamek tylnych drzwi po stronie kierowcy | 10 A | 
| 42 | Zamek od drzwi | 20 A | 
| a | Dźwięk (opcja) | (7,5 A) | 
| b | ACM (opcja) | (20A) | 
| c | Podgrzewacze tylnych siedzeń (opcja) | (15A) | 
| d | Wzmacniacz premium (opcja) | (20A) | 
| e | — | – | 
| f | – | |
| g | Elektrycznie pochylany fotel pasażera (opcja) | (20A) | 
| h | Elektrycznie przesuwany fotel pasażera (opcja) | (20A) | 
Komora silnika
Znajduje się w pobliżu zbiornika płynu hamulcowego.
Lokalizacje bezpieczników są pokazane na pokrywie skrzynki bezpieczników.

| Numer | Opis | Ampery [A] | 
|---|---|---|
| 1 | Akumulator | 125 A | 
| 2 | EPS | 70 A | 
| 2 | Główna skrzynka bezpieczników 1 | (60A) | 
| 2 | Skrzynka bezpieczników opcja 1 | (40A) | 
| 2 | – | – | 
| 2 | – | – | 
| 2 | ABS/VSA FSR | 20 A (z LKAS) / 40 A (bez LKAS) | 
| 2 | Silnik ABSA/SA | 40 A (z LKAS) / 30 A (bez LKAS) | 
| 3 | – | – | 
| 3 | – | – | 
| 3 | – | – | 
| 3 | – | – | 
| 4 | Przednie światło przeciwmgielne (modele z systemem SMART Entry mają przycisk ENGINE START/STOP zamiast wyłącznika zapłonu) | (10 A) | 
| 5 | Klakson | 10 A | 
| 6 | Światła stop | 10 A | 
| 7 | FI Sub | 15 lat | 
| 8 | DRL – światła do jazdy dzinnej | (7,5 A) | 
| 9 | Cewka IG | 15 A | 
| 10 | Wtryskiwacz (4-cyl) / – (6-cyl) | (20 A) (4-cyl) / – (6-cyl) | 
| 11 | Światła awaryjne | 15 A | 
| 12 | Główna skrzynka bezpieczników 2 | 60 A | 
| 12 | Skrzynka bezpieczników Opcja 2 | (40A) | 
| 12 | IG Główny 1 | 30 A (z systemem wejściowym SMART) / 50 A (bez systemu wejściowego SMART) | 
| 12 | IG Main 2 (modele z systemem wejściowym SMART) | 30 A | 
| 12 | – (Modele bez systemu wejściowego SMART) | – | 
| 12 | Silnik wentylatora pomocniczego | 20 A (4-cyl) / 30 A (6-cyl) | 
| 12 | Główne światła mijania | 30 A | 
| 12 | Skrzynka bezpiecznikowa | 30 A | 
| 12 | Silnik wycieraczek | 30 A | 
| 12 | Główny silnik wentylatora | 30 A | 
| 12 | Rozrusznik (modele z systemem SMART entry) | 30 A | 
| 12 | – (Modele bez systemu wejściowego SMART) | – | 
| 13 | Tylny odmgławiacz | 40 A | 
| 14 | Silnik nagrzewnicy | 40 A | 
| 15 | FI Główny | 15 A | 
| 16 | Podgrzewane lusterko zewnętrzne (4-cyl) / – (6-cyl) | (10 A) (4-cyl) / – (6-cyl) | 
| 17 | Sprzęgło MG | 7,5 A | 
| 18 | DBW | 15 A | 
| 19 | Małe światło | 20 A | 
| 20 | Wewnętrzne światło | 7,5 A | 
| 21 | Zapasowy | 10 A | 
| 22 | Audio | 10 A | 
| 23 | Timer wentylatora | 7,5 A | 
| 24 | Prawy reflektor mijania | 10 A | 
| 25 | Światła mijania lewego reflektora | 10 A | 
| 26 | ABS/VSA ECU (z LKAS) / – (bez LKAS) | 7,5 A (z LKAS) / – (bez LKAS) | 
Brak komentarzy.