W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2023. Ford Mustang Mach-E to nowatorski krok w historii Mustanga, jako pierwszy w pełni elektryczny SUV marki. Jest to nowoczesne, zaawansowane technologicznie i ekologiczne rozwiązanie, które łączy ikoniczny status Mustanga z zrównoważonym napędem elektrycznym. Pod względem stylistycznym, Mach-E […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2023.
Ford Mustang Mach-E to nowatorski krok w historii Mustanga, jako pierwszy w pełni elektryczny SUV marki. Jest to nowoczesne, zaawansowane technologicznie i ekologiczne rozwiązanie, które łączy ikoniczny status Mustanga z zrównoważonym napędem elektrycznym.
Pod względem stylistycznym, Mach-E wciela w sobie pewne charakterystyczne elementy designu Mustanga, takie jak dynamiczne linie nadwozia, muskularne proporcje i wyraziste detale. Jednak jest to zupełnie nowa interpretacja, która odzwierciedla nowoczesne trendy w projektowaniu samochodów. Wyróżnia się smukłą sylwetką SUV-a, opływowymi kształtami i zaawansowanymi elementami oświetlenia, co nadaje mu nowoczesny i innowacyjny wygląd.
Mustang Mach-E oferuje różne warianty silnikowe i konfiguracje napędu, w zależności od preferencji i potrzeb kierowcy. Dostępne są wersje z napędem na jedną oś lub na cztery koła, a także różne pojemności baterii, które wpływają na zasięg pojazdu. Moc silników waha się w zależności od wariantu, ale najmocniejsze wersje Mach-E osiągają bardzo imponujące osiągi, przyspieszając od 0 do 100 km/h w niewiarygodnie krótkim czasie.
Jednym z kluczowych aspektów Mustanga Mach-E jest jego zaawansowana technologia. Posiada nowoczesne systemy asystujące kierowcy, takie jak adaptacyjny tempomat, systemy utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i wiele innych. Wnętrze Mach-E oferuje przestronną i nowoczesną kabinę, z zaawansowanym systemem multimedialnym, dużym wyświetlaczem dotykowym i zaawansowanymi funkcjami łączności.
Ważnym elementem Mustanga Mach-E jest również jego ekologiczna natura. Jako samochód w pełni elektryczny, nie emituje spalin i przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko. Dzięki rozwiniętej baterii, Mach-E oferuje imponujący zasięg, co czyni go praktycznym dla codziennego użytku i dłuższych podróży.
Mustang Mach-E to odsłona Mustanga, która odważnie przechodzi w erę elektromobilności, pozostając wierna duchowi Mustanga i oferując innowacyjne doświadczenie jazdy. Jego połączenie stylu, osiągów, zaawansowanej technologii i przyjazności dla środowiska czynią go ciekawym wyborem dla osób poszukujących nowoczesnego i ekologicznego samochodu. Mustang Mach-E otwiera nowe możliwości dla marki Ford i wprowadza ją w przyszłość motoryzacji elektrycznej.
Skrzynka bezpieczników akumulatora
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 20 A | Przedni bagażnik. |
2 | 20 A | Przedni bagażnik. |
Skrzynka bezpieczników modułu sterującego układami nadwozia
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 5 A | Nieużywany. |
2 | 5 A | Nieużywany. |
3 | 10 A | Rozszerzony moduł zasilania. |
4 | 10 A | Wyświetlacz wielofunkcyjny. |
5 | 20 A | Nieużywany. |
6 | 10 A | Nieużywany. |
7 | 30 A | Moduł drzwi pasażera. |
8 | 5 A | Nieużywany. |
9 | 5 A | Automatycznie ściemniające się lusterko zewnętrzne. |
10 | 10 A | Rozszerzony moduł zasilania. |
11 | 5 A | Elektryczna klapa bagażnika. Moduł uruchamiania klapy bagażnika bez użycia rąk. Moduł jednostki sterującej telematyki. |
12 | 5 A | Alarm antywłamaniowy. Bezkluczykowy przełącznik klawiatury. Przełącznik aktywacji przednich drzwi kierowcy. Przełącznik aktywacji tylnych drzwi kierowcy. |
13 | 15A | Nieużywany. |
14 | 30 A | Moduł drzwi kierowcy. |
15 | 15A | Nieużywany. |
16 | 15A | Aktywne zawieszenie (GT). |
17 | 15A | SYNC |
18 | 7,5 A | Bezprzewodowy moduł ładowania akcesoriów. Monitor stanu kierowcy. Przełącznik aktywacji przednich drzwi pasażera. Przełącznik aktywacji tylnych drzwi pasażera. |
19 | 7,5 A | Pakiet przełączników reflektorów. Moduł Bluetooth o niskim zużyciu energii. Start za pomocą przycisku. |
20 | 10 A | Alarm antywłamaniowy. |
21 | 7,5 A | Moduł bramy. Kontrola klimatu. Moduł zmiany biegów. |
22 | 7,5 A | Klaster instrumentów. Moduł sterujący kolumny kierownicy. |
23 | 20 A | Jednostka audio. |
24 | 20 A | Nieużywany. |
25 | 30 A Wyłącznik automatyczny | Nieużywany. |
Skrzynka bezpieczników pod pokrywą komory silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | — | Nieużywany. |
2 | 40 A | Nie używany (zapas). |
3 | 15A | Podgrzewacz wycieraczek. |
4 | 40 A | Nie używany (zapas). |
5 | — | Nieużywany. |
6 | — | Nieużywany. |
7 | — | Nieużywany. |
8 | — | Nieużywany. |
9 | — | Nieużywany. |
10 | — | Nieużywany. |
11 | 15A | Moduł sterujący układu napędowego. |
12 | — | Nieużywany. |
13 | 15A | Sprężarka elektryczna klimatyzacji. Aktywna przesłona kraty. Pompa chłodząca nagrzewnicę modułu sterującego zespołu napędowego. Zawór odcinający nagrzewnicę modułu sterującego zespołu napędowego. |
14 | 15A | Pompa oleju skrzyni biegów wtórnego zespołu napędowego (GT). |
15 | — | Nieużywany. |
16 | 10 A | Moduł kontroli ładowania akumulatora. |
17 | — | Nieużywany. |
18 | 10 A | Moduł sterujący układu napędowego. |
19 | 10 A | Moduł sterujący układu hamulcowego. |
20 | 5 A | Wskaźnik stanu portu ładowania. |
21 | 5 A | Uszkodzona cewka przekaźnika siłownika. |
22 | 20 A | Wzmacniacz. |
23 | 20 A | Elektroniczne drzwi tylne po stronie kierowcy. |
24 | — | Nieużywany. |
25 | 25 A | Wzmocnione reflektory po lewej stronie. |
26 | 25 A | Wzmocnione reflektory z prawej strony. |
27 | 5 A | Zachowaj żywą moc. |
28 | 5 A | Uszkodzona cewka przekaźnika siłownika. |
29 | 5 A | Przetwornica DC/DC. |
30 | — | Nieużywany. |
31 | 5 A | Elektroniczne wspomaganie kierownicy. |
32 | 30 A | Moduł kontroli nadwozia. |
33 | 20 A | Zaawansowany system wspomagania kierowcy. |
34 | 10 A | Moduł sterujący reflektorami. |
35 | 15A | Podgrzewana kierownica. |
36 | 10 A | Podstawowy moduł sterujący hybrydowego układu napędowego. Pomocnicza skrzynka rozdzielcza zasilania. Dodatkowy moduł sterujący hybrydowego układu napędowego. |
37 | 20 A | Klakson. |
38 | 40 A | Silnik dmuchawy. |
39 | — | Nieużywany. |
40 | — | Nieużywany. |
41 | 20 A | Wzmacniacz. |
42 | 30 A | Elektrycznie sterowany fotel kierowcy. |
43 | 40 A | Zawory układu przeciwblokującego. |
44 | 60 A | Pomocnicza skrzynka rozdzielcza zasilania. |
45 | 30 A | Elektryczne siedzenie pasażera. |
46 | — | Nieużywany. |
47 | — | Nieużywany. |
48 | — | Nieużywany. |
49 | 60 A | Pompa układu przeciwblokującego. |
50 | 60 A | Wentylator chłodzący. |
51 | — | Nieużywany. |
52 | 5 A | Port USB. |
53 | — | Nieużywany. |
54 | — | Nieużywany. |
55 | 30 A | Podgrzewane siedzenia. |
56 | 20 A | Moduł przedniego bagażnika. |
57 | 10 A | Złącze łącza danych. |
58 | — | Nieużywany. |
59 | 40 A | Moduł kontroli nadwozia. |
60 | — | Nieużywany. |
61 | 20 A | Pomocniczy punkt zasilania. |
62 | — | Nieużywany. |
63 | — | Nieużywany. |
64 | 30 A | Elektryczna klapa bagażnika. |
65 | 30 A | Moduł dynamiki pojazdu. |
66 | — | Nieużywany. |
67 | — | Nieużywany. |
68 | 5 A | Elektroniczny moduł sterujący akumulatora. |
69 | 20 A | Elektroniczne drzwi po stronie pasażera z tyłu. |
70 | — | Nieużywany. |
71 | 20 A | Pomocniczy punkt zasilania. |
72 | 20 A | Wycieraczka tylnej szyby. |
73 | — | Nieużywany. |
74 | 30 A | Silnik wycieraczek. |
75 | — | Nieużywany. |
76 | 30 A | Ogrzewana tylna szyba. |
77 | — | Nieużywany. |
78 | 20 A | Elektroniczne drzwi przednie po stronie kierowcy. |
79 | 20 A | Elektroniczne drzwi po stronie pasażera. |
80 | — | Nieużywany. |
81 | 10 A | Pompka spryskiwacza tylnej szyby. |
82 | — | Nieużywany. |
83 | — | Nieużywany. |
84 | 40 A | Nie używany (zapas). |
85 | 5 A | Czujnik deszczu. |
86 | — | Nieużywany. |
87 | — | Nieużywany. |
88 | — | Nieużywany. |