Ford Mustang Mach-E (2022) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2022. Ford Mustang Mach-E to elektryczny samochód sportowy, który jest innowacyjnym rozszerzeniem legendarnego Mustanga. Oryginalnie kojarzony z potężnymi silnikami spalinowymi, Mustang Mach-E wprowadza markę w nową erę elektromobilności. Mustang Mach-E został zaprojektowany jako samochód SUV o sportowym charakterze. […]

06/28/2023
Czas czytania: 5 minut
Ford Mustang Mach-E (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2022.

Ford Mustang Mach-E to elektryczny samochód sportowy, który jest innowacyjnym rozszerzeniem legendarnego Mustanga. Oryginalnie kojarzony z potężnymi silnikami spalinowymi, Mustang Mach-E wprowadza markę w nową erę elektromobilności.

Mustang Mach-E został zaprojektowany jako samochód SUV o sportowym charakterze. Zachowuje niektóre charakterystyczne elementy stylizacji Mustanga, takie jak muskularne nadkola, charakterystyczna atrapa chłodnicy w kształcie litery „U” i dynamiczne linie nadwozia. Jednocześnie, wdraża nowoczesne detale i proporcje typowe dla samochodów elektrycznych, takie jak krótkie zwisy, długa kabina pasażerska i krótki tył.

Mustang Mach-E oferuje różne opcje napędu, w tym wersje z jednym lub dwoma silnikami elektrycznymi oraz opcje napędu na przednie lub wszystkie koła. Moc silników elektrycznych waha się w zależności od wariantu, zaczynając od około 266 KM, a sięgając nawet do ponad 480 KM w wersji GT. Dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu od razu, Mustang Mach-E zapewnia dynamiczne przyspieszenie i płynną jazdę.

Jednym z kluczowych elementów Mustanga Mach-E jest jego pojemna bateria, która zapewnia zasięg w granicach od około 370 do 500 kilometrów, w zależności od wariantu i konfiguracji. Dzięki temu, Mustang Mach-E oferuje praktyczność i długie dystanse, co jest istotne dla kierowców samochodów elektrycznych.

Wnętrze Mustanga Mach-E jest nowoczesne i przestronne. Wyposażone w zaawansowane technologie, takie jak duży ekran dotykowy, systemy multimedialne zintegrowane z inteligentnymi funkcjami, a także systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy. Kabina jest ergonomicznie zaprojektowana, oferując komfortowe fotele i wykończenia najwyższej jakości.

Mustang Mach-E jest również zaawansowanym samochodem pod względem technologii i funkcji. Posiada zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, takie jak adaptacyjny tempomat, system ostrzegania o kolizji, system utrzymania pasa ruchu i wiele innych. Samochód oferuje również funkcje zdalnego sterowania i aktualizacje oprogramowania, które umożliwiają stałe doskonalenie i ulepszanie doświadczenia użytkownika.

Mustang Mach-E jest ważnym krokiem dla Forda w kierunku elektryfikacji i zrównoważonej mobilności. Połączenie legendarnego dziedzictwa Mustanga z zaawansowaną technologią elektryczną zapewnia nowe perspektywy dla miłośników samochodów sportowych, którzy pragną przejść na czystsze i bardziej ekologiczne rozwiązania.

Zobacz także:  Ford F-Max (2018-2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

W rezultacie, Ford Mustang Mach-E przekształca klasycznego Mustanga w nowoczesnego elektrycznego SUV-a o sportowym charakterze, łącząc moc i wydajność z ekologiczną jazdą. Jest to kolejny dowód na to, że Mustang pozostaje na czele innowacji i dostosowuje się do zmieniających się trendów i potrzeb motoryzacyjnych.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Skrzynka bezpieczników akumulatora

Ford Mustang Mach-E (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 20 A Przedni bagażnik.
2 20 A Przedni bagażnik.

 

Skrzynka bezpieczników modułu sterującego układami nadwozia

Ford Mustang Mach-E (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Ford Mustang Mach-E (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 5 A Moduł sterujący uzupełniającym systemem bezpieczeństwa.
2 5 A Nieużywany.
3 10 A Nieużywany.
4 10 A Wyświetlacz wielofunkcyjny.
5 20 A Nieużywany.
6 10 A Nieużywany.
7 30 A Moduł drzwi pasażera.
8 5 A Nieużywany.
9 5 A Zewnętrzne lusterko z funkcją automatycznego przyciemniania.   Lampka kontrolna odłączenia poduszki powietrznej pasażera.
10 10 A Nieużywany.
11 5 A Elektryczne otwieranie/zamykanie drzwi tyłu nadwozia.   Moduł sterujący funkcji otwierania/zamykania drzwi tyłu nadwozia bez użycia rąk.
12 5 A Alarm przeciwkradzieżowy.   Przełącznik klawiatury otwierania pojazdu bez kluczyka.   Przełącznik uruchamiający drzwi przednich po stronie kierowcy.   Przełącznik uruchamiający drzwi tylnych po stronie kierowcy.
13 15 A Nieużywany.
14 30 A Moduł drzwi kierowcy.
15 15 A Nieużywany.
16 15 A Aktywne zawieszenie (GT).
17 15 A SYNC.
18 7,5 A Moduł bezprzewodowego ładowania akcesoriów.   Monitorowanie stanu kierowcy.   Przełącznik uruchamiający drzwi przednich po stronie pasażera.   Przełącznik uruchamiający drzwi tylnych po stronie pasażera.
19 7,5 A Zespół przełączników reflektorów.   Moduł Bluetooth Low Energy.   Moduł jednostki sterującej układu telematycznego.   Układ rozruchowy z przyciskiem.
20 10 A Syrena systemu alarmowego.
21 7,5 A Moduł-bramka.   Układ ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.   Moduł zmiany biegów.
22 7,5 A Zestaw wskaźników.   Moduł sterujący kolumną kierowniczą.
23 20 A Zespół audio.
24 20 A Syrena alarmu zasilana przez baterię.
25 30 A Wyłącznik instalacyjny Nieużywany.
Zobacz także:  Ford Fiesta VII (2018) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Skrzynka bezpieczników pod pokrywą komory silnika

Ford Mustang Mach-E (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 40 A Odszraniacz przedniej szyby z lewej strony.
3 Nieużywany.
4 40 A Odszraniacz przedniej szyby z prawej strony.   Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby.
5 Nieużywany.
6 Nieużywany.
7 Nieużywany.
8 Nieużywany.
9 Nieużywany.
10 Nieużywany.
11 15 A Moduł sterowania zespołem napędowym.
12 Nieużywany.
13 15 A Elektryczna sprężarka układu klimatyzacji.   Aktywna przesłona kraty wlotu powietrza.   Pompa płynu chłodzącego nagrzewnicy modułu sterowania zespołem napędowym.   Zawór odcinający nagrzewnicy modułu sterowania zespołem napędowym.
14 15 A Pompa oleju przekładniowego drugiego zespołu napędu (GT).
15 Nieużywany.
16 10 A Moduł sterujący ładowaniem akumulatora.
17 20 A Blokada kolumny kierowniczej.
18 10 A Moduł sterowania zespołem napędowym.
19 10 A Moduł sterujący układem hamulcowym.
20 5 A Wskaźnik stanu portu ładowania.
21 5 A Cewka przekaźnika siłownika pokrywy przedniego bagażnika.
22 20 A Wzmacniacz.
23 20 A Elektroniczne drzwi tylne po stronie kierowcy.
24 Nieużywany.
25 25 A Udoskonalone reflektory po lewej stronie.
26 25 A Udoskonalone reflektory po prawej stronie.
27 5 A Zasilanie rezerwowe modułu PCM.
28 5 A Cewka przekaźnika siłownika pokrywy przedniego bagażnika.
29 5 A Przetwornik DC/DC.
30 Nieużywany.
31 5 A Elektroniczny układ wspomagania kierownicy.
32 30 A Moduł sterujący układami nadwozia.
33 20 A Zaawansowany system wspomagania kierowcy.
34 10 A Moduł sterujący reflektorami.   Reflektor po lewej stronie.   Reflektor po prawej stronie.
35 15 A Ogrzewana kierownica.
36 10 A Modułu sterowania pierwszym hybrydowym zespołem napędowym.   Dodatkowa skrzynka rozdzielcza zasilania.   Modułu sterowania drugim hybrydowym zespołem napędowym.
37 20 A Sygnał dźwiękowy.
38 40 A Silnik dmuchawy.
39 Nieużywany.
40 Nieużywany.
41 20 A Wzmacniacz.
42 30 A Siedzenie kierowcy regulowane elektrycznie.
43 40 A Zawory układu zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania.
44 60 A Dodatkowa skrzynka rozdzielcza zasilania.
45 30 A Siedzenie pasażera regulowane elektrycznie.
46 Nieużywany.
47 Nieużywany.
48 Nieużywany.
49 60 A Pompa układu zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania.
50 60 A Wentylator
51 Nieużywany.
52 5 A Port USB.
53 Nieużywany.
54 Nieużywany.
55 30 A Siedzenia ogrzewane.
56 20 A Moduł pokrywy przedniego bagażnika.
57 10 A Złącze diagnostyczne.
58 Nieużywany.
59 40 A Moduł sterujący układami nadwozia.
60 Nieużywany.
61 20 A Dodatkowe gniazdo zasilania.
62 Nieużywany.
63 Nieużywany.
64 30 A Elektryczne otwieranie/zamykanie drzwi tyłu nadwozia.
65 30 A Moduł układu kontroli dynamiki pojazdu.
66 Nieużywany.
67 Nieużywany.
68 5 A Elektroniczny moduł sterujący akumulatorem.
69 20 A Elektroniczne drzwi tylne po stronie pasażera.
70 Nieużywany.
71 20 A Dodatkowe gniazdo zasilania.
72 20 A Wycieraczka szyby tylnej.
73 Nieużywany.
74 30 A Silniczek wycieraczki przedniej szyby.
75 Nieużywany.
76 30 A Ogrzewana szyba tylna.
77 Nieużywany.
78 20 A Elektroniczne drzwi przednie po stronie kierowcy.
79 20 A Elektroniczne drzwi przednie po stronie pasażera.
80 Nieużywany.
81 10 A Pompa spryskiwacza tylnej szyby.
82 Nieużywany.
83 Nieużywany.
84 40 A Moduł oświetlenia przyczepy.
85 5 A Czujnik deszczu.
86 Nieużywany.
87 Nieużywany.
88 Nieużywany.
Zobacz także:  Ford Transit (1992-1995) - schematy bezpieczników i przekaźników

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.