🛍️ 2 szt., Przezroczysta antydeszczowa folia do samochodu, ochrona na lusterka boczne, wodoodporna folia, naklejki samochodowe 100×145 mm

Ford Mustang Mach-E (2023) – schematy bezpieczników i przekaźników

Ford Mustang Mach-E (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2023.

Ford Mustang Mach-E to nowatorski krok w historii Mustanga, jako pierwszy w pełni elektryczny SUV marki. Jest to nowoczesne, zaawansowane technologicznie i ekologiczne rozwiązanie, które łączy ikoniczny status Mustanga z zrównoważonym napędem elektrycznym.

Pod względem stylistycznym, Mach-E wciela w sobie pewne charakterystyczne elementy designu Mustanga, takie jak dynamiczne linie nadwozia, muskularne proporcje i wyraziste detale. Jednak jest to zupełnie nowa interpretacja, która odzwierciedla nowoczesne trendy w projektowaniu samochodów. Wyróżnia się smukłą sylwetką SUV-a, opływowymi kształtami i zaawansowanymi elementami oświetlenia, co nadaje mu nowoczesny i innowacyjny wygląd.

Mustang Mach-E oferuje różne warianty silnikowe i konfiguracje napędu, w zależności od preferencji i potrzeb kierowcy. Dostępne są wersje z napędem na jedną oś lub na cztery koła, a także różne pojemności baterii, które wpływają na zasięg pojazdu. Moc silników waha się w zależności od wariantu, ale najmocniejsze wersje Mach-E osiągają bardzo imponujące osiągi, przyspieszając od 0 do 100 km/h w niewiarygodnie krótkim czasie.

Jednym z kluczowych aspektów Mustanga Mach-E jest jego zaawansowana technologia. Posiada nowoczesne systemy asystujące kierowcy, takie jak adaptacyjny tempomat, systemy utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i wiele innych. Wnętrze Mach-E oferuje przestronną i nowoczesną kabinę, z zaawansowanym systemem multimedialnym, dużym wyświetlaczem dotykowym i zaawansowanymi funkcjami łączności.

Ważnym elementem Mustanga Mach-E jest również jego ekologiczna natura. Jako samochód w pełni elektryczny, nie emituje spalin i przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko. Dzięki rozwiniętej baterii, Mach-E oferuje imponujący zasięg, co czyni go praktycznym dla codziennego użytku i dłuższych podróży.

Zobacz także:  Ford Bronco Sport (2021) - schematy bezpieczników i przekaźników

Mustang Mach-E to odsłona Mustanga, która odważnie przechodzi w erę elektromobilności, pozostając wierna duchowi Mustanga i oferując innowacyjne doświadczenie jazdy. Jego połączenie stylu, osiągów, zaawansowanej technologii i przyjazności dla środowiska czynią go ciekawym wyborem dla osób poszukujących nowoczesnego i ekologicznego samochodu. Mustang Mach-E otwiera nowe możliwości dla marki Ford i wprowadza ją w przyszłość motoryzacji elektrycznej.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Skrzynka bezpieczników akumulatora

Ford Mustang Mach-E (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 20 A Przedni bagażnik.
2 20 A Przedni bagażnik.

 

Skrzynka bezpieczników modułu sterującego układami nadwozia

Ford Mustang Mach-E (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 5 A Nieużywany.
2 5 A Nieużywany.
3 10 A Rozszerzony moduł zasilania.
4 10 A Wyświetlacz wielofunkcyjny.
5 20 A Nieużywany.
6 10 A Nieużywany.
7 30 A Moduł drzwi pasażera.
8 5 A Nieużywany.
9 5 A Automatycznie ściemniające się lusterko zewnętrzne.
10 10 A Rozszerzony moduł zasilania.
11 5 A Elektryczna klapa bagażnika. Moduł uruchamiania klapy bagażnika bez użycia rąk. Moduł jednostki sterującej telematyki.
12 5 A Alarm antywłamaniowy. Bezkluczykowy przełącznik klawiatury. Przełącznik aktywacji przednich drzwi kierowcy. Przełącznik aktywacji tylnych drzwi kierowcy.
13 15A Nieużywany.
14 30 A Moduł drzwi kierowcy.
15 15A Nieużywany.
16 15A Aktywne zawieszenie (GT).
17 15A SYNC
18 7,5 A Bezprzewodowy moduł ładowania akcesoriów. Monitor stanu kierowcy. Przełącznik aktywacji przednich drzwi pasażera. Przełącznik aktywacji tylnych drzwi pasażera.
19 7,5 A Pakiet przełączników reflektorów. Moduł Bluetooth o niskim zużyciu energii. Start za pomocą przycisku.
20 10 A Alarm antywłamaniowy.
21 7,5 A Moduł bramy. Kontrola klimatu. Moduł zmiany biegów.
22 7,5 A Klaster instrumentów. Moduł sterujący kolumny kierownicy.
23 20 A Jednostka audio.
24 20 A Nieużywany.
25 30 A Wyłącznik automatyczny Nieużywany.
Zobacz także:  Ford Probe (1992-1997) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Skrzynka bezpieczników pod pokrywą komory silnika

Ford Mustang Mach-E (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 40 A Nie używany (zapas).
3 15A Podgrzewacz wycieraczek.
4 40 A Nie używany (zapas).
5 Nieużywany.
6 Nieużywany.
7 Nieużywany.
8 Nieużywany.
9 Nieużywany.
10 Nieużywany.
11 15A Moduł sterujący układu napędowego.
12 Nieużywany.
13 15A Sprężarka elektryczna klimatyzacji. Aktywna przesłona kraty. Pompa chłodząca nagrzewnicę modułu sterującego zespołu napędowego. Zawór odcinający nagrzewnicę modułu sterującego zespołu napędowego.
14 15A Pompa oleju skrzyni biegów wtórnego zespołu napędowego (GT).
15 Nieużywany.
16 10 A Moduł kontroli ładowania akumulatora.
17 Nieużywany.
18 10 A Moduł sterujący układu napędowego.
19 10 A Moduł sterujący układu hamulcowego.
20 5 A Wskaźnik stanu portu ładowania.
21 5 A Uszkodzona cewka przekaźnika siłownika.
22 20 A Wzmacniacz.
23 20 A Elektroniczne drzwi tylne po stronie kierowcy.
24 Nieużywany.
25 25 A Wzmocnione reflektory po lewej stronie.
26 25 A Wzmocnione reflektory z prawej strony.
27 5 A Zachowaj żywą moc.
28 5 A Uszkodzona cewka przekaźnika siłownika.
29 5 A Przetwornica DC/DC.
30 Nieużywany.
31 5 A Elektroniczne wspomaganie kierownicy.
32 30 A Moduł kontroli nadwozia.
33 20 A Zaawansowany system wspomagania kierowcy.
34 10 A Moduł sterujący reflektorami.
35 15A Podgrzewana kierownica.
36 10 A Podstawowy moduł sterujący hybrydowego układu napędowego. Pomocnicza skrzynka rozdzielcza zasilania. Dodatkowy moduł sterujący hybrydowego układu napędowego.
37 20 A Klakson.
38 40 A Silnik dmuchawy.
39 Nieużywany.
40 Nieużywany.
41 20 A Wzmacniacz.
42 30 A Elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
43 40 A Zawory układu przeciwblokującego.
44 60 A Pomocnicza skrzynka rozdzielcza zasilania.
45 30 A Elektryczne siedzenie pasażera.
46 Nieużywany.
47 Nieużywany.
48 Nieużywany.
49 60 A Pompa układu przeciwblokującego.
50 60 A Wentylator chłodzący.
51 Nieużywany.
52 5 A Port USB.
53 Nieużywany.
54 Nieużywany.
55 30 A Podgrzewane siedzenia.
56 20 A Moduł przedniego bagażnika.
57 10 A Złącze łącza danych.
58 Nieużywany.
59 40 A Moduł kontroli nadwozia.
60 Nieużywany.
61 20 A Pomocniczy punkt zasilania.
62 Nieużywany.
63 Nieużywany.
64 30 A Elektryczna klapa bagażnika.
65 30 A Moduł dynamiki pojazdu.
66 Nieużywany.
67 Nieużywany.
68 5 A Elektroniczny moduł sterujący akumulatora.
69 20 A Elektroniczne drzwi po stronie pasażera z tyłu.
70 Nieużywany.
71 20 A Pomocniczy punkt zasilania.
72 20 A Wycieraczka tylnej szyby.
73 Nieużywany.
74 30 A Silnik wycieraczek.
75 Nieużywany.
76 30 A Ogrzewana tylna szyba.
77 Nieużywany.
78 20 A Elektroniczne drzwi przednie po stronie kierowcy.
79 20 A Elektroniczne drzwi po stronie pasażera.
80 Nieużywany.
81 10 A Pompka spryskiwacza tylnej szyby.
82 Nieużywany.
83 Nieużywany.
84 40 A Nie używany (zapas).
85 5 A Czujnik deszczu.
86 Nieużywany.
87 Nieużywany.
88 Nieużywany.
Zobacz także:  Ford Kuga III (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *