W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004. Ford Mustang produkowany w latach 1998-2004, znany również jako Mustang czwartej generacji lub SN-95, to ważny okres w historii tej ikonicznej linii samochodów sportowych. Mustang tej generacji był odświeżonym modelem, który […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004.
Ford Mustang produkowany w latach 1998-2004, znany również jako Mustang czwartej generacji lub SN-95, to ważny okres w historii tej ikonicznej linii samochodów sportowych. Mustang tej generacji był odświeżonym modelem, który wprowadzał pewne zmiany w stosunku do poprzedniej generacji.
Pod względem stylistyki, Mustang czwartej generacji charakteryzował się bardziej zaokrąglonymi kształtami w porównaniu do poprzedników. Miał bardziej opływowe linie, ale nadal zachowywał charakterystyczny wygląd Mustanga. Wprowadzono również zmiany w przednim i tylnym zderzaku oraz reflektorach, aby nadać mu nowocześniejszy wygląd.
Mustang z lat 1998-2004 był dostępny w różnych wariantach silnikowych. Na początku dostępne były dwie jednostki V6: 3,8 litra o mocy około 190 KM i 3,9 litra o nieco większej mocy. Wersje GT oferowały silnik V8 o pojemności 4,6 litra, początkowo z mocą około 225 KM, a później zwiększoną do około 260 KM. Wersja SVT Cobra była wyposażona w mocniejszy silnik V8 o pojemności 4,6 litra, z mocą sięgającą nawet 390 KM w wersji Terminator z 2003 roku.
Mustang czwartej generacji miał również pewne ulepszenia technologiczne. Wprowadzono nowe systemy kontroli trakcji i stabilizacji, a także poprawiono zawieszenie, aby zapewnić lepszą obsługę i prowadzenie. Wnętrze zostało zmodernizowane, wprowadzając nowe materiały i wykończenia, a także ulepszone wyposażenie, takie jak system audio i nawigacja.
Mustang z lat 1998-2004 zdobył popularność zarówno wśród entuzjastów, jak i szerokiej publiczności. Oferował on wyważoną kombinację wydajności, stylu i komfortu jazdy. Wersje GT były szczególnie popularne ze względu na mocne V8 i charakterystyczny dźwięk wydechu, który stał się symbolem Mustanga.
Należy również zauważyć, że w 2003 roku wprowadzono limitowaną edycję Mustanga Mach 1, która nawiązywała do historycznego modelu Mach 1 z lat 60. Ta wersja oferowała specjalne osiągi i stylizację, które przyciągały uwagę entuzjastów.
Mustang czwartej generacji pozostaje ważnym etapem w historii Mustanga, wprowadzając pewne zmiany stylistyczne i technologiczne, jednocześnie podtrzymując ducha i charakter tej ikonicznej linii samochodów sportowych.
Schemat skrzynki bezpieczników tablicy rozdzielczej
Panel bezpieczników znajduje się poniżej i po lewej stronie kierownicy przy pedale hamulca. Zdejmij pokrywę panelu, aby uzyskać dostęp do bezpieczników.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 20 | Zapalniczka |
| 2 | 20 | Sterowanie silnikiem |
| 3 | — | Nieużywany |
| 4 | 10 | Reflektor świateł mijania prawych |
| 5 | 15 | Zestaw wskaźników, przełącznik kontroli trakcji |
| 6 | 20 | Przekaźnik silnika rozrusznika |
| 7 | 15 | GEM, Lampy wewnętrzne |
| 8 | 20 | Sterowanie silnikiem |
| 9 | 30 | 2002-2004: subwoofery Mach 460 |
| 10 | 10 | Reflektor świateł mijania lewych |
| 11 | 15 | Lampy zapasowe |
| 12 | 2 | 2003-2004: Podgrzewany PCV |
| 13 | 15 | Elektroniczny migacz |
| 14 | — | Nieużywany |
| 15 | 15 | Moc lędźwiowy |
| 16 | — | Nieużywany |
| 17 | 15 | Serwo kontroli prędkości, siłownik blokady zmiany biegów |
| 18 | 15 | Elektroniczny migacz |
| 19 | 15 | Przełącznik zasilania lusterka, GEM, zabezpieczenie przed kradzieżą. Przekaźnik, zamki do drzwi zasilania, przełączniki uchylenia drzwi |
| 20 | 15 | Kabriolet górny przełącznik |
| 21 | 5 | Zestaw wskaźników i pamięć sterowania silnikiem |
| 22 | — | Nieużywany |
| 23 | 15 | Sprzęgło klimatyzacji, przełącznik odmgławiacza |
| 24 | 30 | Silnik dmuchawy klimatyzacji |
| 25 | 25 | Zwolnienie pokrywy bagażnika |
| 26 | 30 | Silnik wycieraczek, przekaźniki wycieraczek |
| 27 | 25 | Radio |
| 28 | 15 | GEM, przełącznik anulowania nadbiegu |
| 29 | 15 | Moduł ABS |
| 30 | 15 | Moduł świateł do jazdy dziennej (DRL) |
| 31 | 10 | Złącze łącza danych |
| 32 | 15 | Radio, odtwarzacz CD (1999-2001), GEM |
| 33 | 15 | Przełącznik lampy stopu, przełącznik dezaktywacji kontroli prędkości |
| 34 | 20 | Zestaw wskaźników, CCRM, złącze łącza danych, moduł nadawczo-odbiorczy Securilock |
| 35 | 15 | Siłownik blokady zmiany biegów, PCM, serwo kontroli prędkości, moduł ABS |
| 36 | 15 | Moduł sterowania poduszką powietrzną |
| 37 | 10 | Regulowane oświetlenie |
| 38 | 20 | Światła drogowe |
| 39 | 5 | „GEM” |
| 40 | — | Nieużywany |
| 41 | 15 | Lampa hamowania |
| 42 | — | Nieużywany |
| 43 | 20 | Wyłącznik automatyczny: Okna elektryczne |
| 44 | — | Nieużywany |
Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika
Skrzynka rozdzielcza mocy znajduje się w komorze silnika.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 50 | V8: elektryczny silnik wentylatora chłodzącego |
| 30 | V6: Elektryczny silnik wentylatora chłodzącego (wyłącznik obwodu) | |
| 2 | 30 | Reflektory |
| 3 | 40 | Przekaźnik silnika rozrusznika, wyłącznik zapłonu |
| 4 | 40 | Stacyjka |
| 5 | 40 | Stacyjka |
| 6 | 40 | Panel bezpieczników I/P, zestaw wskaźników, moduł sterujący układu napędowego (PCM) |
| 7 | 30 | 1999-2002: Wtórny wtrysk powietrza (tylko 3,8 l) |
| 8 | 50 | Moduł ABS |
| 9 | 20 | Pomocniczy punkt zasilania |
| 10 | 30 | Lampy parkowania |
| 11 | 30 | Kontrola odszraniania tylnej szyby |
| 12 | 40 | Power Windows (1999-2002), Power Locks |
| 13 | 30 | 2003-2004: Prawe wzmacniacze MACH 1000 |
| 14 | 20 | Pompa paliwowa |
| 15 | 10 | 1999-2002: Radio |
| 30 | 2003-2004: lewe wzmacniacze MACH 1000 | |
| 16 | 20 | Klakson |
| 17 | 20 | System zapobiegania blokady kół |
| 18 | 25 | Fotele elektryczne |
| 19 | 10 | 2002-2004: Pompa intercoolera (tylko Cobra) |
| 20 | 20 | Generator |
| 21 | — | Nieużywany |
| 22 | — | Nieużywany |
| 23 | — | Nieużywany |
| 24 | 20 | Ciśnienie klimatyzacji |
| 25 | — | Nieużywany |
| 26 | 30 | PCM |
| 27 | 20 | Moduł DRL, przekaźnik świateł przeciwmgielnych |
| 28 | 25 | Wyłącznik: Cabrio Top |
| R1 | Przerwanie światła przeciwmgielnego | |
| R2 | Wycieraczka | |
| R3 | Wycieraczki | |
| R4 | Rozrusznik | |
| R5 | Światła przeciwmgielne | |
Brak komentarzy.