W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Focus IV z lat: 2022. Ford Focus IV, który został wprowadzony na rynek w 2018 roku, to czwarta generacja popularnego modelu Ford Focus. Jest to kompaktowy samochód osobowy, który kontynuuje sukces poprzednich generacji, oferując nowoczesny design, zaawansowane technologie i dynamiczną jazdę. Pod […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Focus IV z lat: 2022.
Ford Focus IV, który został wprowadzony na rynek w 2018 roku, to czwarta generacja popularnego modelu Ford Focus. Jest to kompaktowy samochód osobowy, który kontynuuje sukces poprzednich generacji, oferując nowoczesny design, zaawansowane technologie i dynamiczną jazdę.
Pod względem stylistycznym, Ford Focus IV prezentuje odważne i nowoczesne linie, które nadają mu dynamiczny wygląd. Charakteryzuje się smukłą sylwetką, ostro zarysowanymi reflektorami i atrakcyjnymi detalami. Wnętrze samochodu zostało zaprojektowane z myślą o komforcie i funkcjonalności. Deska rozdzielcza została zoptymalizowana pod kątem łatwego odczytu i obsługi, a materiały wykończeniowe są wysokiej jakości.
Ford Focus IV oferuje wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Można znaleźć systemy takie jak zaawansowany system multimedialny z dotykowym ekranem, nawigację GPS, system audio wysokiej jakości oraz integrację z aplikacjami mobilnymi. Samochód może być wyposażony w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak automatyczny system hamowania awaryjnego, asystent pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, adaptacyjny tempomat i wiele innych.
Pod względem osiągów, Ford Focus IV oferuje różnorodność jednostek napędowych, w tym silniki benzynowe, diesla i hybrydowe. Można wybrać silniki o różnej mocy, które zapewniają zarówno ekonomiczną jazdę, jak i dynamiczną wydajność. Istnieje również możliwość wyboru manualnej skrzyni biegów lub automatycznej skrzyni biegów.
Ford Focus IV jest również zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie. Samochód otrzymał wysokie oceny w testach zderzeniowych, a także oferuje wiele zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, takich jak system monitorowania martwego pola, asystent utrzymywania pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych i wiele innych.
Jednym z atutów Forda Focusa IV jest również jego jazda. Samochód oferuje precyzyjne prowadzenie, dobrą manewrowość i komfortową jazdę. Zawieszenie zostało zoptymalizowane, aby zapewnić stabilność i dobrą kontrolę nad pojazdem, a jednocześnie zapewniać komfortowe przejazdy zarówno na krótszych, jak i dłuższych trasach.
Ford Focus IV to samochód, który łączy w sobie nowoczesny design, zaawansowane technologie i dynamiczną jazdę. Oferuje on różnorodność wersji nadwozia, silników i wyposażenia, co pozwala dostosować samochód do indywidualnych preferencji i potrzeb. Bez wątpienia jest to model, który przyciąga uwagę swoim wyglądem, funkcjonalnością i wysoką jakością wykonania.
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 40 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
2 | 30 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
4A | 20 A | Pompa paliwowa – Diesel. |
4B | 20 A | Pompa paliwa – benzyna. |
5 | 10 A | Złącze diagnostyczne. |
6 | 20 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
15 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. | |
7 | 10 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
8 | 15 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
9 | 20 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
10 | 10 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
11 | 30 A | Rozrusznik. |
12 | 10 A | Sprzęgło klimatyzacji. |
13 | 40 A | Silnik dmuchawy. |
14 | 20 A | Moduł sterujący dodatkową nagrzewnicą. |
15 | 20 A | Sygnał dźwiękowy. |
16 | 20 A | Pompa spryskiwacza tylnej szyby. |
17 | 5 A | Zespół podpory lędźwiowej. |
18 | 20 A | Pompka spryskiwacza reflektorów. |
21 | 10 A | Regulacja ustawienia reflektorów. |
22 | 5 A | Elektroniczny układ wspomagania kierownicy. |
24 | 10 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
25 | 10 A | Przednia kamera układu pomocy przy parkowaniu. Kamera wsteczna. Układ monitorowania martwego pola. Bieg wsteczny. |
26 | 15 A | Moduł sterujący przekładnią – Diesel. Moduł sterujący przekładnią – mHEV. |
27 | 10 A | Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy. |
28 | 40 A | Zawór elektronicznej kontroli stabilności. |
29 | 60 A | Pompa elektronicznej kontroli stabilności. |
30 | 25 A | Siedzenie kierowcy regulowane elektrycznie. |
31 | 25 A | Siedzenie pasażera regulowane elektrycznie. |
32 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
33 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
34 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
37 | 20 A | Okno dachowe. |
39 | 15 A | Zasilanie modułu sterującego przekładnią. |
40 | 60 A | Zasilanie modułu sterującego przekładnią. |
41 | 30 A | Elektryczne otwieranie/zamykanie drzwi tyłu nadwozia. |
44 | 10 A | Przełącznik świateł STOP. |
49 | 60 A | Wentylator |
50 | 30 A | Ogrzewana szyba tylna. |
54 | 20 A | Elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – benzyna. |
65 | 20 A | Moduł sterujący przekładnią – Diesel. |
5 A | Elektroniczny moduł sterujący akumulatorem – benzyna. | |
68 | 20 A | Blokada kolumny kierowniczej. |
69 | 30 A | Wycieraczki przedniej szyby. |
71 | 20 A | Wycieraczka szyby tylnej. |
75 | 10 A | Przepływomierz masowy powietrza i czujnik temperatury powietrza dolotowego – benzyna. |
77 | 10 A | Podgrzewany spryskiwacz przedniej szyby. |
78 | 40 A | Element grzejny przedniej szyby z lewej strony. |
79 | 40 A | Element grzejny przedniej szyby z prawej strony. |
83 | 40 A | Dodatkowa nagrzewnica. |
84 | 60 A | Dodatkowa nagrzewnica. |
85 | 40 A | Dodatkowa nagrzewnica. |
91 | 40 A | Moduł holowania przyczepy. |
93 | 5 A | Reflektory. |
94 | 20 A | Siedzenia ogrzewane. |
100 A | 5 A | Moduł sterujący reflektorami. |
100 | 20 A | Zasilanie zespołu lewego reflektora. |
101 | 20 A | Zasilanie zespołu prawego reflektora. |
110 | 30 A | Czujnik obecności wody w paliwie – Diesel. Nagrzewnica oleju napędowego. |
124 | 5 A | Czujnik deszczu. |
126 | 5 A | Zespół sterujący dozowaniem – Diesel. |
136 | 15 A | Wzmacniacz. |
137 | 15 A | Wzmacniacz. |
140 | 60 A | Świece żarowe – Diesel. |
163 | 15 A | Nagrzewnica przewodu ciśnieniowego zespołu sterującego dozowaniem. |
164 | 10 A | Moduł sterujący dozowaniem reduktora. |
165 | 15 A | Nagrzewnica zbiornika – Diesel. |
185 | 20 A | Okna sterowane elektrycznie. Okno dachowe. |
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Skrzynka bezpieczników znajduje się pod schowkiem.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 5 A | Moduł sterujący uzupełniającym systemem bezpieczeństwa. |
2 | 5 A | Wewnętrzny czujnik temperatury i wilgotności. |
3 | 10 A | Moduł sterujący układu aktywnej pomocy przy parkowaniu. |
4 | 10 A | Włącznik zapłonu. Przycisk włącznika zapłonu. |
5 | 20 A | Zamek centralny. |
6 | 10 A | Okno dachowe. |
7 | 30 A | Nieużywany (zapasowy). |
8 | 5 A | Nieużywany (zapasowy). |
9 | 5 A | Lampka kontrolna odłączenia poduszki powietrznej pasażera. Wewnętrzne lusterko wsteczne z funkcją automatycznego ściemniania. |
10 | 10 A | Moduł wyświetlacza przeziernego. Moduł bezprzewodowego ładowania akcesoriów. |
11 | 5 A | Modem telematyczny. |
12 | 5 A | Nieużywany (zapasowy). |
13 | 15 A | Nieużywany (zapasowy). |
14 | 30 A | Nieużywany (zapasowy). |
15 | 15 A | Moduł kierownicy. |
16 | 15 A | Moduł zmiennej charakterystyki zawieszenia. |
17 | 15 A | Nieużywany (zapasowy). |
18 | 7,5 A | Nieużywany (zapasowy). |
19 | 7,5 A | Nieużywany (zapasowy). |
20 | 10 A | Syrena systemu alarmowego. |
21 | 7,5 A | Klimatyzacja. Elektroniczny moduł zmiany biegów. |
22 | 7,5 A | Moduł kierownicy. Zestaw wskaźników. Złącze diagnostyczne. |
23 | 20 A | Zespół audio. |
24 | 20 A | Nieużywany (zapasowy). |
25 | 30 A | Nieużywany (zapasowy). |
Skrzynka bezpieczników modułu holowania przyczepy – wersja 5-drzwiowa i kombi
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15 A | Układ zapłonowy. |