W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1964. Ford Mustang I, znany również jako Ford Mustang pierwszej generacji, to legendarny samochód sportowy wprowadzony na rynek w 1964 roku. Mustang I jest uważany za ikonę motoryzacji i jedno z najbardziej rozpoznawalnych aut na świecie. Pod względem […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1964.
Ford Mustang I, znany również jako Ford Mustang pierwszej generacji, to legendarny samochód sportowy wprowadzony na rynek w 1964 roku. Mustang I jest uważany za ikonę motoryzacji i jedno z najbardziej rozpoznawalnych aut na świecie.
Pod względem stylistycznym, Ford Mustang I wyróżniał się charakterystycznym i agresywnym wyglądem. Miał niską i muskularną sylwetkę, długą maskę, krótki zwis przedni oraz szeroką i dynamiczną tylną część. Charakterystyczne elementy to m.in. podłużne chłodnice powietrza, podwójne reflektory, wyraźne nadkola i charakterystyczny grill. Mustang I był dostępny zarówno w wersji coupe, jak i kabriolet.
Pod maską Forda Mustanga I znajdowały się różne silniki, z których najbardziej znane to legendarne V8. Silniki te oferowały imponującą moc i dawały kierowcy niesamowite wrażenia z jazdy. Mustang I był również dostępny z silnikami o mniejszej pojemności, które zapewniały doskonałą wydajność paliwową.
Wnętrze Forda Mustanga I było przestronne i komfortowe. Oficjalnie był samochodem czteromiejscowym, ale miejsca z tyłu były dość ograniczone. Deska rozdzielcza była prosta i funkcjonalna, z centralnym zegarem prędkościomierza i obrotomierza. Istniały również opcje wyposażenia, które podnosiły komfort i luksus, takie jak klimatyzacja, elektrycznie regulowane fotele czy system audio.
Mustang I był również znany ze swoich doskonałych właściwości jezdnych. Był wyposażony w niezależne zawieszenie przednie i tylne, co zapewniało precyzyjne prowadzenie i doskonałą stabilność na drodze. Układ kierowniczy był zwinny i reaktywny, a hamulce były skuteczne i pewne.
Mustang I zyskał ogromną popularność zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie. Jego niesamowite osiągi, wyjątkowy design i legendarne dziedzictwo uczyniły go jednym z najbardziej pożądanych samochodów sportowych w historii.
Warto również podkreślić, że Ford Mustang I był jednym z pionierów kategorii „pony car” – samochodów sportowych o przystępnej cenie, które były dostępne dla szerszego grona klientów. Mustang I zrewolucjonizował rynek samochodów sportowych, otwierając drogę dla kolejnych generacji Mustanga i innych modeli o podobnej koncepcji.
Podsumowując, Ford Mustang I to klasyczny samochód sportowy, który do dziś cieszy się ogromnym uznaniem. Jego unikalny design, potężne silniki i dynamiczne osiągi sprawiły, że stał się ikoną motoryzacji. Mustang I był nie tylko samochodem, ale także symbolem wolności, mocy i pasji za kierownicą.
Skrzynka bezpiecznikowa
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 2 | Przełącznik oświetlenia, lampka radia, lampka obrotomierza, lampka zegara, lampki tablicy rozdzielczej, lampka wybieraka skrzyni biegów |
2 | 14 | Wyłącznik zapłonu, radio, włącznik wycieraczki przedniej szyby, jednostka stałego napięcia, włącznik światła cofania, światło cofania, oświetlenie tablicy rejestracyjnej |
3 | Przełącznik nagrzewnicy (silnik dmuchawy nagrzewnicy) | |
4 | 7,5 | Przełącznik oświetlenia dodatkowego, oświetlenie dodatkowe, zegar, oświetlenie schowka na rękawiczki |
5 | — | — |
6 | 15 | Zapalniczka, wyłącznik zapłonu, regulator generatora, włącznik oświetlenia, przekaźnik rozrusznika |