W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda C-MAX Hybrid z lat: 2017, 2018. Ford C-MAX Hybrid to samochód, który łączy w sobie zalety silnika spalinowego i silnika elektrycznego, tworząc ekonomiczne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie transportowe. Ten kompaktowy minivan oferuje przestronne wnętrze i elastyczność, co czyni go idealnym wyborem […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda C-MAX Hybrid z lat: 2017, 2018.
Ford C-MAX Hybrid to samochód, który łączy w sobie zalety silnika spalinowego i silnika elektrycznego, tworząc ekonomiczne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie transportowe. Ten kompaktowy minivan oferuje przestronne wnętrze i elastyczność, co czyni go idealnym wyborem dla rodzin i osób ceniących funkcjonalność.
C-MAX Hybrid wykorzystuje hybrydowy układ napędowy, w którym silnik spalinowy współpracuje z silnikiem elektrycznym. Dzięki temu samochód może pracować w trybie elektrycznym na krótkie dystanse, co przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin. W czasie hamowania i zwalniania samochód odzyskuje energię, która jest później wykorzystywana do zasilania silnika elektrycznego, co zwiększa efektywność energetyczną.
Ford C-MAX Hybrid oferuje także zaawansowane funkcje i technologie, które podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy. Może to obejmować systemy asysty kierowcy, takie jak system monitorowania martwego pola, systemy wspomagające parkowanie, systemy nawigacyjne i wiele innych. Wnętrze samochodu jest zaprojektowane tak, aby zapewnić wygodne i ergonomiczne miejsce dla pasażerów, a liczne schowki i pojemniki na bagaż pozwalają na praktyczne wykorzystanie przestrzeni.
Jazda Fordem C-MAX Hybrid to również przyjemność dzięki dynamicznemu i płynnemu charakterowi samochodu. Dzięki odpowiednio dobranym parametrom napędu hybrydowego, samochód oferuje pełną moc i elastyczność jazdy, bez konieczności rezygnowania z oszczędności paliwa i ekologicznego podejścia.
Podsumowując, Ford C-MAX Hybrid to samochód, który oferuje połączenie ekonomiczności, przyjazności dla środowiska i praktyczności. Dzięki hybrydowemu układowi napędowemu, zaawansowanym funkcjom i komfortowemu wnętrzu, C-MAX Hybrid stanowi atrakcyjną opcję dla tych, którzy poszukują efektywnego i wszechstronnego samochodu rodzinnego.
Przedział pasażerski
Panel bezpieczników znajduje się po prawej stronie pod schowkiem (usuń spód schowka).

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F56 | 20A | Zasilanie pompy paliwa. |
| F57 | — | Nieużywany. |
| F58 | 5A | Nieużywany (zapasowy). |
| F59 | 5A | Pasywny system antykradzieżowy. |
| F60 | 10 A | Wewnętrzne światło. Zestaw przełączników drzwi kierowcy. Oświetlenie schowka na rękawiczki. Zespół przełączników w konsoli napowietrznej. |
| F61 | 20A | Zapalniczka. Punkt mocy w drugim rzędzie. |
| F62 | 5A | Moduł automatycznej wycieraczki. Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne. |
| F63 | 10 A | Nieużywany (zapasowy). |
| F64 | — | Nieużywany. |
| F65 | 10 A | Odblokowanie klapy tylnej. |
| F66 | 20A | Zasilanie odblokowania drzwi kierowcy. |
| F67 | 7,5A | Paszport na telefon komórkowy (C-MAX Energi). Wyświetlacz wielofunkcyjny. Moduł GPS. Synchronizuj. |
| F68 | 15A | Nieużywany (zapasowy). |
| F69 | 5A | Klaster instrumentów. |
| F70 | 20A | Centralny zamek i odblokowywanie zasilania. |
| F71 | 7,5A | Moduł klimatyzacji. |
| F72 | 7,5A | Moduł kierownicy. |
| F73 | 7,5A | Złącze łącza danych. Zasilanie OBD II. |
| F74 | 15A | Zasilanie reflektorów. |
| F75 | 15A | Zasilanie lamp przeciwmgielnych. |
| F76 | 10 A | Zasilanie lampy cofania. |
| F77 | 20A | Pompa spryskiwacza. |
| F78 | 5A | Wyłącznik zapłonu, przycisk Start. |
| F79 | 15A | Radio. Włącznik świateł awaryjnych. |
| F80 | 20A | Nieużywany (zapasowy). |
| F81 | 5A | Mocny parasol przeciwsłoneczny. Zdalna antena odbiorcza. |
| F82 | 20A | Uziemienie pompy spryskiwacza. |
| F83 | 20A | Centralny zamek na ziemi. |
| F84 | 20A | Uziemienie odblokowania drzwi napędu. |
| F85 | 7,5 A | Elektroniczny 15 posuw. |
| F86 | 10 A | Moduł kontroli ograniczeń. Wskaźnik wyłączenia poduszki powietrznej pasażera. |
| F87 | 15A | Nieużywany (zapasowy). |
| F88 | 25A | Nieużywany (zapasowy). |
| F89 | — | Nieużywany. |
Komora silnika
Skrzynka rozdzielcza mocy znajduje się w komorze silnika.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 50A Midi | Moduł wentylatora chłodzącego. |
| F2 | 50A Midi | Elektryczna pompa wodna. |
| F3 | 50A Midi | Zasilanie modułu sterującego nadwozia 1. |
| F4 | 50A Midi | Zasilanie modułu sterującego nadwozia 2. |
| F5 | — | Nieużywany. |
| F6 | — | Nieużywany. |
| F7 | 40A | Pompa układu przeciwblokującego. |
| F8 | 30A | Zawór układu przeciwblokującego. |
| F9 | 40A | Pompa próżniowa. |
| F10 | 40A | Silnik dmuchawy nagrzewnicy. |
| F11 | 30A | Zarządzanie silnikiem. |
| F12 | — | Nieużywany. |
| F13 | 25 A | Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego. |
| F14 | 20A | Tylna wycieraczka. |
| F15 | 30A | Zasilanie modułu sterującego nadwozia KL30. |
| F 16 | 20A | Zasilanie modułu sterującego nadwozia 15. |
| F17 | 20A | Pompa oleju przekładniowego (C-MAX Energi). |
| F18 | 20A | Silnik wycieraczki przedniej. |
| F19 | 5A | Układ przeciwblokujący i moduł elektronicznego programu stabilności. |
| F20 | 15 A | Klakson. |
| F21 | 5A | Wyłącznik światła stopu. |
| F22 | 5A | Monitorowanie pompy próżniowej. |
| F23 | 5A | Moduł sterujący silnika 15. Moduł sterujący układu napędowego 15. Pompa oleju przekładniowego 15. |
| F24 | 5A | Cewki przekaźników. Moduł włącznika światła. |
| F25 | 10 A | Elektroniczna pompa chłodząca silnika. |
| F26 | 5A | Elektroniczny moduł wspomagania kierownicy 15. |
| F27 | 5A | Czujnik przepływu masy powietrza. |
| F28 | 15A | Moduł sterujący układu napędowego. |
| F29 | 10 A | Elektroniczny kompresor klimatyzacji. Grzałka o dodatnim współczynniku temperaturowym. |
| F30 | 10 A | Moduł sterujący silnika. Moduł sterujący układu napędowego. |
| F31 | 5A | Pierścień świetlny portu ładowania (C-MAX Energi). |
| F32 | 20A | Moc pojazdu 2. |
| F33 | 15A | Moc pojazdu 4. |
| F34 | 10 A | Wtryskiwacze. |
| F35 | 10 A | Moc pojazdu 3. |
| F36 | 20A | Moc pojazdu 1. |
| R1 | Mikroprzekaźnik | Pompa próżniowa. |
| R2 | Mikroprzekaźnik | Klakson. |
| R3 | Mikroprzekaźnik | Sterowanie hybrydowym układem napędowym. |
| R4 | Mikroprzekaźnik | Przednia wycieraczka. |
| R5 | Mikroprzekaźnik | Pompa próżniowa. |
| R6 | Mikroprzekaźnik | Wycieraczka przednia i tylna wysoko-niska. |
| R7 | — | Nieużywany. |
| R8 | Przekaźnik energii | Zasilanie zapłonu. |
| R9 | — | Nieużywany. |
| R10 | — | Nieużywany. |
| R11 | — | Nieużywany. |
| R12 | Przekaźnik energii | Wentylator chłodzący. |
| R13 | Mini przekaźnik | Dmuchawa nagrzewnicy. |
| R14 | Mini przekaźnik | Przekaźnik sterujący silnika. |
Bagażnik
Panel bezpieczników znajduje się w bagażniku za wnęką koła po lewej stronie.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 5A | Moduł wejścia do klapy załadowczej bez użycia rąk. |
| F2 | 10 A | Moduł pojazdu bez kluczyka. |
| F3 | 5A | Bezkluczykowe klamki do drzwi pojazdu. |
| F4 | 25A | Sterownik drzwi przedni lewy. |
| F5 | 25A | Sterownik drzwi z przodu po prawej stronie. |
| F6 | 25A | Sterownik drzwi tylny lewy. |
| F7 | 25A | Sterownik drzwi tylnych prawych. |
| F8 | 25A | Silnik siedzenia pasażera. |
| F9 | 25A | Silnik siedzenia kierowcy. |
| F10 | 25A | Ogrzewana tylna szyba. |
| F11 | 5A | Przekaźnik zapłonu. |
| F12 | 15A | Moduł sterujący elektroniki akumulatora. |
| F13 | — | Nieużywany. |
| F14 | 10 A | Ładowarka (C-MAX Energi). |
| F15 | — | Nieużywany. |
| F 16 | — | Nieużywany. |
| F17 | 10 A | Moduł sterujący elektroniki akumulatora. |
| F18 | 15A | Moduł sterujący elektroniką akumulatora — wentylator. |
| F19 | 15A | Wentylator ładowarki (C-MAX Energi). |
| F20 | — | Nieużywany. |
| F21 | 15A | Inteligentne złącze łącza danych. |
| F22 | 10 A | Aktywna redukcja szumów. |
| F23 | — | Nieużywany. |
| F24 | 30A | Konwerter mocy DC/AC. |
| F25 | 25A | Elektryczna klapa załadowcza. |
| F26 | 40A | Ładowarka AC/DC (C-MAX Energi). |
| F27 | 20A | Wylot bagażnika. |
| F28 | — | Nieużywany. |
| F29 | 5A | Wykrywanie martwego pola. |
| F30 | 5A | Moduł wspomagania parkowania. |
| F31 | 5A | Tylna kamera. |
| F32 | 5A | Konwerter mocy DC/AC. |
| F33 | — | Nieużywany. |
| F34 | 20A | Ogrzewanie fotela kierowcy. |
| F35 | 20A | Ogrzewanie fotela pasażera. |
| F36 | — | Nieużywany. |
| F37 | 20A | Mocny parasol przeciwsłoneczny. |
| F38 | — | Nieużywany. |
| F39 | — | Nieużywany. |
| F40 | — | Nieużywany. |
| F41 | — | Nieużywany. |
| F42 | — | Nieużywany. |
| F43 | — | Nieużywany. |
| F44 | — | Nieużywany. |
| F45 | – | Nieużywany. |
| F46 | 10 A | System paliwowy. |
| R1 | Przekaźnik energii | Tylny przekaźnik 15. |
| R2 | Mini przekaźnik | Ogrzewana tylna szyba. |
| R3 | Mikroprzekaźnik | Drzwiczki paliwa (C-MAX Energi). |
| R4 | — | Nieużywany. |
| R5 | — | Nieużywany. |
| R6 | Mikroprzekaźnik | Tylna wycieraczka. |
Skrzynki bezpieczników wstępnych
Twój pojazd ma skrzynkę z bezpiecznikami wstępnymi przymocowaną do skrzynki rozdzielczej.
Druga skrzynka z bezpiecznikami wstępnymi jest podłączona do zacisku akumulatora 12 V z tyłu pojazdu. Zawierają bezpieczniki wysokoprądowe. Jeśli musisz wymienić jeden z tych bezpieczników, skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą.
Brak komentarzy.