W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Toro i RAM 1000 z lat: 2022. Fiat Toro i RAM 1000 to modele pickup produkowane w 2022 roku. Oba pojazdy są kontynuacją swoich poprzedników i oferują kombinację praktyczności, wydajności i stylowego designu. Fiat Toro i RAM 1000 charakteryzują się nowoczesnym wyglądem, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Toro i RAM 1000 z lat: 2022.
Fiat Toro i RAM 1000 to modele pickup produkowane w 2022 roku. Oba pojazdy są kontynuacją swoich poprzedników i oferują kombinację praktyczności, wydajności i stylowego designu.
Fiat Toro i RAM 1000 charakteryzują się nowoczesnym wyglądem, który podkreśla ich sportowy charakter. Mają solidną konstrukcję i przestronne kabiny, które zapewniają wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom. Oba modele są dostępne w różnych wariantach wyposażenia, umożliwiając personalizację pojazdu zgodnie z preferencjami i potrzebami użytkownika.
Pod względem napędu, Fiat Toro i RAM 1000 oferują różne opcje silników, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych. Dzięki temu kierowcy mają możliwość wyboru jednostki napędowej odpowiadającej ich preferencjom dotyczącym osiągów i ekonomiczności.
Oba modele są wyposażone w nowoczesne systemy bezpieczeństwa i technologie wspomagające jazdę, takie jak systemy kontroli trakcji i stabilizacji, asystent parkowania, systemy monitorowania martwego pola i wiele innych. Zapewniają one większe bezpieczeństwo podczas podróży zarówno na drogach miejskich, jak i poza nimi.
Ponadto, Fiat Toro i RAM 1000 mają duże przestrzenie ładunkowe w tylnej części pojazdu, umożliwiające transport różnych przedmiotów i sprzętu. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne pozwalają na łatwe załadunek i rozładunek, co sprawia, że oba modele są praktyczne i funkcjonalne w codziennym użytkowaniu.
Fiat Toro i RAM 1000 są również wyposażone w zaawansowane systemy multimedialne i łączności, które umożliwiają podłączenie smartfona, korzystanie z nawigacji GPS i strumieniowanie muzyki. Pozwalają one na pełne wykorzystanie nowoczesnych funkcji i udogodnień podczas podróży.
Podsumowując, Fiat Toro i RAM 1000 w wersji z 2022 roku to modele pickup, które łączą funkcjonalność, wydajność i atrakcyjny design. Oferują one różne opcje silnikowe, wyposażenie i technologie, które można dostosować do własnych preferencji. Zarówno kierowcy szukający praktyczności w transporcie, jak i miłośnicy sportowego stylu znajdą w tych modelach odpowiednie rozwiązania.
Przedział pasażerski
Centralka znajduje się po lewej stronie kolumny kierownicy, a dostęp do bezpieczników można uzyskać po zdjęciu pokrywy A w dolnej części deski rozdzielczej.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F31 | 7,5A | – |
F33 | 20 A | Elektrycznie sterowane okno pasażera z przodu |
F34 | 20 A | Elektryczna moc szyby kierowcy |
F36 | 15A | Centralny zamek bezkluczykowy, złącze EOBD, radio, port USB w konsoli środkowej, centralna klimatyzacja, oświetlenie sufitowe po bokach drugiego rzędu |
F37 | 10 A | Klucz na tablicy rozdzielczej Zasilanie słupka, zasilanie modułu kontroli trakcji lub napęd 4×4 (tylko silnik Diesla) |
F38 | 20 A | Zasilanie elektrycznych zamków drzwi i skrzyni ładunkowej |
F42 | 7,5A | Klucz do słupka zasilania, centralny ABS i centralny elektryczny układ kierowniczy |
F43 | 20 A | Zasilanie silnika opryskiwacza szyby przedniej |
F47 | 20 A | Zasilanie lewego tylnego podnośnika szyby |
F48 | 20 A | Zasilanie prawego tylnego okna elektrycznego |
F49 | 7,5A | Zasilanie za kluczem do sterownika czujnika parkowania, lusterka wewnętrznego elektrochromowego, czujnika deszczu, czujnika zmierzchu, stabilizatora napięcia (tylko dla pojazdów z systemem Start&Stop). |
F50 | 7,5A | Centralne zasilanie kluczyka w poduszce powietrznej |
F51 | 7,5A | Przycisk pedału hamulca po wspomaganiu NF, kamera cofania, klimatyzacja centralna |
F53 | 7,5A | Zasilanie wyłącznika zapłonu, przycisk zapłonu, pedał hamulca NIE, panel przyrządów, przełącznik centralny (przyciski) na desce rozdzielczej |
F94 | 15A | Zasilanie portu USB drugiego rzędu |
Skrzynia ładunkowa
Znajduje się na ściance działowej między kabiną a przedziałem ładunkowym.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
FX1 | 30A | Centralne zasilanie przyczepy |
FX2 | – | – |
FX3 | 20 A | Centralne zasilanie szyberdachu |
FX4 | – | – |
FX5 | 30A | Moc regulacji fotela kierowcy |
FX6 | 30A | Moc regulacji fotela pasażera |
FX7 | – | – |
FX8 | – | – |
Komora silnika
Centralka znajduje się obok akumulatora. Odkręcenie śruby mocującej i zdjęcie pokrywy skrzynki bezpieczników.
Dla silnika 1.3 turbo
Wyjmij kabel C z zatrzasku znajdującego się nad pokrywą, a następnie odblokuj zamki wskazane strzałkami. Zdejmij pokrywę B.
dla innych silników
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F01 | – | – |
F02 | 5A | Zasilanie modułu sterującego systemem 4×4. (wersje z napędem na wszystkie koła) |
F03 | 5A | Zasilanie selektora automatycznej skrzyni biegów. |
F04 | 10 A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silniki 1.3 Turbo lub 1.8 ETorq) |
F04 | 15A | Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silnik 2.0 MJET) |
F05 | 10 A | Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silniki 1.8 ETorq lub 2.0 MJET) |
F05 | 15A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.3 Turbo) |
F06 | 7,5A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.8 ETorq) |
F06 | 20 A | Zasilanie elektronicznego zespołu wtryskowego (silnik 2.0MJET) |
F06 | 25A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.3 Turbo) |
F07 | – | – |
F08 | 7,5A | sprężarka klimatyzacji |
F09 | 15A | silnik pompy paliwa |
F11 | – | – |
F12 | – | – |
F13 | 10 A | Zasilanie za kluczem do elektronicznego sterownika wtrysku, sterownika automatycznej skrzyni biegów i selektora automatycznej skrzyni biegów. |
F14A | 20 A | Zasilanie z gniazda 12V znajdującego się w drugim rzędzie. (kanał z kluczem posta) |
F14B | 20 A | Zasilanie z gniazda 12V znajdującego się w drugim rzędzie. (Bezpośrednie zasilanie bateryjne) |
F15 | 15A | Klakson |
F 16 | – | – |
F17 | 30A | Odmgławiacz tylnej szyby |
F18 | – | – |
F023A | 20 A | Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F023B | 20 A | Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F24 | 40A | Zasilanie wentylatora klimatyzacji pierwszego rzędu. |
F42 | 40A | Zasilanie grzałki filtra oleju napędowego. (Tylko z silnikiem Diesla) |
F45 | 10 A | Zasilanie nagrzewnicy systemu recyrkulacji gazu „przedmuch” (tylko z silnikiem Diesla) |
F46 | – | – |
F47 | 5A | Post klucz zasilanie wentylatora elektrycznego chłodnicy. |
F48 | – | – |
F49 | – | – |
F54 | 10 A | Sygnał startu dla jednostki wtryskowej i jednostki stabilizacji napięcia (tylko wersje z Start&Stop) |
F157 | 40A | Rezerwowy bezpiecznik (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F125 | 70A | Zasilanie z jednostki centralnej deski rozdzielczej (komputer pokładowy). |
F135 | 70A | Zasilanie z tablicy rozdzielczej (komputera pokładowego) i skrzynki bezpieczników w przedziale bagażowym. |
F030 | 70A | Zasilanie z jednostki wspomagania kierownicy. |
F031 | – | – |
F032 | – | – |
F033 | 50A | Zasilanie świecy żarowej silnika (tylko z silnikiem Diesla) |
F035 | 50A | Zasilanie wentyAora elektrycznego chłodzenia silnika (silnik 1,3 Turbo lub 1,8 ETorq) |
F037 | 30A | Zasilacz stabilizatora napięcia (Stop&Start). |
F038 | 30A | Zasilanie modułu kontroli trakcji 4×4 (tylko silnik Diesla) |
F039 | 20 A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (tylko z silnikiem 1.3 Turbo) |
F041 | – | – |
F019 | 25A | Zapłon kontroluje moc. |
F063 | – | – |
F020 | 40A | Centralne zasilanie ABS (pompa) |
F050 | 30A | Centralne zasilanie ABS (zawory) |
F138 | 10 A | Elektroniczne centralne zasilanie wtrysku (silnik 1.8 ETorq) |
F139 | – | – |
F170 | – | – |
F051 | 15A | Zasilanie pompy wodnej układu chłodzenia powietrza doładowującego (tylko silnik 1.3 Turbo) |
F052 | 15A | Zasilanie automatycznej skrzyni biegów. |
F053 | – | – |
F022 | 7,5A | Moc czujnika akumulatora |
Centralny uchwyt bezpiecznika na dodatnim biegunie akumulatora – jeśli jest na wyposażeniu
Drugi centralny uchwyt bezpiecznika znajduje się na dodatnim biegunie akumulatora. Aby uzyskać dostęp do bezpieczników, w zależności od wersji, poprzez zaciski A, otwórz pokrywę B.
W celu wymiany tych bezpieczników zwrócić się do ASO Fiata.