W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2011. Peugeot Boxer II to druga generacja modelu Boxer, który jest dużym samochodem dostawczym produkowanym przez markę Peugeot od 2006 roku. Boxer II kontynuuje tradycję poprzednika, oferując przestronność, funkcjonalność i niezawodność w segmencie samochodów dostawczych. Pod względem wyglądu, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2011.
Peugeot Boxer II to druga generacja modelu Boxer, który jest dużym samochodem dostawczym produkowanym przez markę Peugeot od 2006 roku. Boxer II kontynuuje tradycję poprzednika, oferując przestronność, funkcjonalność i niezawodność w segmencie samochodów dostawczych.
Pod względem wyglądu, Peugeot Boxer II prezentuje się jako solidny i praktyczny samochód dostawczy o charakterystycznym kształcie z dużymi drzwiami ładunkowymi i szerokim nadwoziem. Projekt nadaje mu dynamiczny i profesjonalny wygląd, który jest typowy dla pojazdów komercyjnych.
Wnętrze Boxera II zaprojektowano z myślą o funkcjonalności i wygodzie kierowcy. Kabina oferuje wygodne miejsce pracy z dobrze rozmieszczonymi elementami, ergonomicznym układem deski rozdzielczej i wysoką widocznością. W zależności od wersji, dostępne są różne opcje konfiguracji wnętrza, takie jak liczba siedzeń i udogodnienia, aby dostosować samochód do indywidualnych potrzeb.
Peugeot Boxer II oferuje również dużą przestrzeń ładunkową, która jest jednym z głównych atutów tego modelu. Samochód ma dużą pojemność, która umożliwia przewóz większych towarów lub większej ilości ładunku. Dodatkowo, Boxer II może być dostępny w różnych wersjach rozmiarowych, takich jak furgonetka, minibus czy podwozie do zabudowy, co pozwala na jeszcze większą elastyczność i dopasowanie do różnych zastosowań.
Pod względem mechanicznym, Peugeot Boxer II oferuje różne silniki wysokoprężne, które zapewniają wystarczającą moc i moment obrotowy do przewozu ładunków. Napęd przenoszony jest na koła tylne, co zapewnia lepszą trakcję podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Peugeot Boxer II jest również wyposażony w różne systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, ESP, system kontroli trakcji oraz poduszki powietrzne, które zapewniają ochronę dla kierowcy i pasażerów.
Podsumowując, Peugeot Boxer II to niezawodny, funkcjonalny i przestronny samochód dostawczy, który oferuje dużą przestrzeń ładunkową i różnorodne opcje konfiguracji. Jest to samochód stworzony z myślą o biznesie i logistyce, który spełnia potrzeby przedsiębiorców poszukujących niezawodnego i pojemnego pojazdu dostawczego.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 12 | 7,5 | Reflektor świateł mijania z prawej strony |
| 13 | 7,5 | Lewy reflektor świateł mijania |
| 31 | 5 | Zasilanie przekaźnika |
| 32 | 7,5 | Oświetlenie wewnętrzne |
| 33 | 20 | Czujnik akumulatora |
| 34 | 20 | Oświetlenie wnętrza minibusa – ostrzeżenie o zagrożeniach |
| 36 | 10 | System audio – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmowa – Programowalne sterowanie ogrzewaniem dodatkowym – Sterowanie klimatyzacją – Tachograf – Akumulator |
| 37 | 7,5 | Wyłącznik świateł hamowania – Trzecie światło hamowania – Tablica przyrządów |
| 38 | 20 | Centralny zamek |
| 42 | 5 | Sterownik i czujnik ABS – Czujnik ASR – Czujnik ESP – Włącznik świateł hamowania |
| 43 | 20 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
| 47 | 20 | Elektryczny silnik szyb kierowcy |
| 48 | 20 | Elektryczny silnik szyby pasażera |
| 49 | 5 | System audio – elementy sterujące na desce rozdzielczej |
| 50 | 7,5 | Zespół poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych |
| 51 | 5 | Tachograf – Tempomat – Sterowanie klimatyzacją – Światła cofania – Czujnik wody w oleju napędowym |
| 53 | 7,5 | Panel przyrządów |
| 89 | – | Nieużywany |
| 90 | 7,5 | Reflektor świateł drogowych z lewej strony |
| 91 | 7,5 | Prawy reflektor świateł drogowych |
| 92 | 7,5 | Lewa lampa przeciwmgielna |
| 93 | 7,5 | Reflektor przeciwmgłowy z prawej strony |
Skrzynka bezpieczników słupka drzwi

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 54 | – | Nieużywany |
| 55 | 15 | Podgrzewane siedzenia |
| 56 | 15 | Gniazdo 12 V |
| 57 | 10 | Programowalne ogrzewanie dodatkowe |
| 58 | 15 | Odmgławianie: lewa tylna szyba |
| 59 | 15 | Odmgławianie: prawa tylna szyba |
| 60 | – | Nieużywany |
| 61 | – | Nieużywany |
| 62 | – | Nieużywany |
| 63 | 10 | Programowalny przełącznik dodatkowego ogrzewania |
| 64 | – | Nieużywany |
| 65 | 30 | Programowalny dodatkowy wentylator grzewczy |
Komora silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 40 | Zasilanie pompy ABS |
| 2 | 50 | Nagrzewnica wstępna na olej napędowy |
| 3 | 30 | Stacyjka |
| 4 | 30 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
| 8 | 40 | Zespół wentylatora kabiny |
| 9 | 15 | Tylne gniazdo 12 V |
| 10 | 15 | Klakson |
| 14 | 15 | Przednie gniazdo 12 V |
| 15 | 10 | Zapalniczka |
| 20 | 30 | Pompa płynu do spryskiwaczy |
| 21 | 15 | Zasilanie pompy paliwa |
| 24 | 15 | Dodatkowy panel dla karetki – Lusterka |
| 30 | 15 | Odmgławianie |
Brak komentarzy.