W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2008, 2009, 2010. Peugeot Boxer II to druga generacja dużego samochodu dostawczego Peugeot Boxer, produkowana od 2006 roku do obecnego czasu. Jest to wszechstronny i praktyczny pojazd, zaprojektowany głównie do celów handlowych i logistycznych, oferujący dużą pojemność ładunkową […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2008, 2009, 2010.
Peugeot Boxer II to druga generacja dużego samochodu dostawczego Peugeot Boxer, produkowana od 2006 roku do obecnego czasu. Jest to wszechstronny i praktyczny pojazd, zaprojektowany głównie do celów handlowych i logistycznych, oferujący dużą pojemność ładunkową i możliwość przewozu większych towarów.
Pod względem wyglądu, Peugeot Boxer II prezentuje się nowocześnie i solidnie. Ma charakterystyczną sylwetkę z szerokim nadwoziem, dużymi drzwiami ładunkowymi oraz opcjonalnie dostępnymi wysokimi dachami, co ułatwia załadunek i rozładunek. Boxer II jest dostępny w różnych rozmiarach, od małej wersji dostawczej po większe modele furgonetek, aby dostosować się do różnych potrzeb przewozowych.
Wnętrze Peugeota Boxer II jest zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i komforcie. Kabina kierowcy oferuje wygodne miejsce pracy, z ergonomicznie rozmieszczonymi elementami i dobrą widocznością. Przestrzeń ładunkowa jest dobrze zagospodarowana i oferuje dużą pojemność, umożliwiając przewóz większych towarów lub większej ilości ładunku. Wersje dostawcze mogą być dostosowane do konkretnych potrzeb, z opcjami takimi jak dodatkowe półki, systemy mocowania ładunku czy możliwość dostępu z kabiny do przestrzeni ładunkowej.
Pod względem mechanicznym, Peugeot Boxer II oferuje różne silniki wysokoprężne, które zapewniają wystarczającą moc i moment obrotowy do przewozu towarów w różnych warunkach. Napęd przenoszony jest na koła tylne lub opcjonalnie na cztery koła, co zwiększa przyczepność na trudniejszych nawierzchniach.
Peugeot Boxer II oferuje również różne opcje konfiguracji, takie jak wersje furgonetek, minibusy czy podwozia do zabudowy, aby dostosować się do różnych zastosowań handlowych i logistycznych.
Podsumowując, Peugeot Boxer II to wszechstronny i praktyczny samochód dostawczy, który oferuje dużą pojemność ładunkową i możliwość przewozu większych towarów. Z nowoczesnym designem, funkcjonalnym wnętrzem i różnorodnymi opcjami konfiguracji, Boxer II jest atrakcyjnym wyborem dla przedsiębiorców potrzebujących niezawodnego i pojemnego pojazdu dostawczego, który sprosta różnym wymaganiom przewozowym.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
12 | 7,5 | Reflektor świateł mijania w prawo |
13 | 7,5 | Reflektor mijania lewy – Regulacja wysokości reflektora |
31 | 7,5 | Zasilanie przekaźnika |
32 | 10 | Oświetlenie wnętrza minibusa – Światła awaryjne |
33 | 15 | Tylne gniazdo 12 V |
34 | – | Nieużywany |
35 | 7,5 | Światła cofania – czujnik wody w oleju napędowym |
36 | 15 | Blokowanie/odblokowywanie drzwi |
37 | 7,5 | Włącznik świateł hamowania – Trzecie światło hamowania – Tablica przyrządów |
38 | 10 | Przekaźniki wewnętrzne |
39 | 10 | Sprzęt audio – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmowa – Programowalne sterowanie dodatkowym ogrzewaniem |
40 | 15 | Odladzanie: tylna szyba (lewa strona), lusterko (strona pasażera) |
41 | 15 | Odladzanie: tylna szyba (po prawej stronie), lusterko (po stronie kierowcy) |
42 | 7,5 | Sterownik i czujnik ABS – Czujnik ESP – Włącznik świateł hamowania |
43 | 30 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
44 | 20 | Zapalniczka – przednie gniazdo 12 V |
45 | 7,5 | Przełączniki elektryczne szyb i lusterek (po stronie kierowcy) – Elektryczne szyby pasażera |
46 | – | Nieużywany |
47 | 20 | Elektryczny silnik szyb kierowcy |
48 | 20 | Elektryczny silnik szyby pasażera |
49 | 7,5 | Czujnik deszczu/jasności – Sprzęt audio – Elektryczny silnik szyby kierowcy – Alarm – Elementy sterujące na tablicy rozdzielczej |
50 | 7,5 | Zespół poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych |
51 | 7,5 | Chronotachograf – Tempomat – Sterowanie klimatyzacją |
52 | 7,5 | Przekaźniki przedziału pasażerskiego |
53 | 7,5 | Tablica przyrządów – tylne światła przeciwmgielne |
Skrzynka bezpieczników słupka drzwi
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
54 | – | Nieużywany |
55 | 15 | Podgrzewane siedzenia |
56 | 15 | Tylne gniazdo 12 V – Zapalniczka |
57 | 10 | Silnik wentylacji/ogrzewania pod siedzeniem kierowcy |
58 | 10 | Kierunkowskazy |
59 | 7,5 | Zawieszenie pneumatyczne |
60 | – | Nieużywany |
61 | – | Nieużywany |
62 | – | Nieużywany |
63 | 10 | Programowalny przełącznik dodatkowego ogrzewania |
64 | – | Nieużywany |
65 | 30 | Dmuchawa tylna |
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 40 | Zasilanie pompy ABS/ESP |
2 | 50 | Jednostka wstępnego podgrzewania oleju napędowego |
3 | 30 | Stacyjka |
4 | 20 | Programowalny palnik dogrzewania dodatkowego |
5 | 20 | Programowalny przekaźnik sterujący ogrzewaniem dodatkowym |
6 | 40/60 | Zespół wentylatora (wysoka prędkość) |
7 | 40/50 | Zespół wentylatora (niska prędkość) |
8 | 40 | Klimatyzacja |
9 | 20 | Pompa spryskiwacza szyby przedniej |
10 | 15 | Klakson |
11 | 7,5 | Jednostka i przekaźnik podgrzewania oleju napędowego |
14 | 7,5 | Prawy reflektor świateł drogowych |
15 | 7,5 | Lewy reflektor świateł drogowych |
16 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika |
17 | 10 | Jednostka sterująca silnika |
18 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika |
19 | 7,5 | Sprężarka klimatyzacji |
20 | 30 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
21 | 15 | Zasilanie pompy paliwa |
22 | 20 | Jednostka sterująca silnika |
23 | 30 | Zasilanie elektrozaworów ABS/ESP |
24 | – | Nieużywany |
30 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne |