W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004. Peugeot 607 to samochód klasy wyższej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1999-2010. Jest to limuzyna o eleganckim wyglądzie i luksusowym charakterze, która oferuje komfortową jazdę i zaawansowane technologie. Pod względem stylistycznym, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004.
Peugeot 607 to samochód klasy wyższej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1999-2010. Jest to limuzyna o eleganckim wyglądzie i luksusowym charakterze, która oferuje komfortową jazdę i zaawansowane technologie.
Pod względem stylistycznym, Peugeot 607 prezentuje się jako eleganckie i dynamiczne auto. Posiada charakterystyczną sylwetkę z opadającym dachem, płynnymi liniami i atrakcyjnymi detalami. Wnętrze samochodu jest przestronne i oferuje wysoką jakość wykończenia. Materiały użyte do produkcji są solidne, a ergonomiczne rozmieszczenie elementów zapewnia wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
607 wyposażony jest w wiele zaawansowanych technologicznie rozwiązań. W zależności od wersji, może oferować takie funkcje jak nawigacja satelitarna, system audio wysokiej jakości, klimatyzację dwustrefową, skórzaną tapicerkę, elektryczne sterowanie foteli oraz wiele innych udogodnień. Ponadto, Peugeot wprowadził w 607 innowacyjne rozwiązania bezpieczeństwa, takie jak systemy kontroli trakcji, stabilizacji toru jazdy czy poduszkami powietrznymi.
Pod względem osiągów, Peugeot 607 oferuje różne jednostki napędowe, w tym silniki benzynowe i diesla o różnej mocy. Dostępne są zarówno wersje z manualną skrzynią biegów, jak i automatyczną. Samochód cechuje się komfortowym zawieszeniem, które zapewnia stabilność na drodze i dobrą izolację od hałasów zewnętrznych.
Peugeot 607 był samochodem, który cieszył się popularnością wśród osób poszukujących luksusowej i eleganckiej limuzyny. Mimo że produkcję zakończono w 2010 roku, 607 nadal pozostaje symbolem francuskiego stylu i inżynierii.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim – BSI
Numer | Ampery [A] | Opis |
R | – | Zapasowe bezpieczniki |
F1 | 30 | Ryglowanie, superzamek |
F2 | 20 | Wzmacniacz radiowy |
F3 | 30 | Spryskiwacz szyby przedniej |
F4 | 30 | Przełączniki tylnej szyby na tylnych drzwiach |
F5 | 15 | Elektroniczny immobiliser;
ekran monochromatyczny; Ekran kolorowy; Tablica przyrządów; Sterownik klimatyzacji; System audio/telefon. |
F6 | 10 | Tylne prawe światło stopu |
F7 | 10 | Przełączniki;
Oświetlenie tylnych lampek; Przednie oświetlenie sufitowe; Tylne oświetlenie sufitowe; Tylne oświetlenie; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Regulacja wysokości reflektorów. |
F8 | 10 | Złącze diagnostyczne;
Jednostka sterująca regulacją wysokości reflektorów; Odbiornik blokujący HF; Czujnik temperatury powietrza w kabinie pasażerskiej; Odbiornik zbyt niskiego ciśnienia w oponach HF. |
F9 | 20 | Spryskiwacz reflektorów |
F10 | 20 | Oświetlenie schowka podręcznego;
Zapalniczka przednia; Dodatkowe oświetlenie przednie i tylne; Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne; Elektryczne lusterka zewnętrzne. |
F11 | 5 | Jednostka sterująca do automatycznego
włączania reflektorów; Jednostka sterująca poduszkami powietrznymi; Przekaźnik bezpieczeństwa do automatycznego włączania reflektorów. |
F12 | 30 | Przełączniki tylnej szyby na podkładce kierowcy,
tylne szyby |
F13 | 30 | Wycieraczki |
F14 | 15 | Nieużywany |
F15 | 15 | Sterowanie na drzwiach |
F 16 | 15 | Zapalniczka tylna |
F17 | 5 | Podgrzewane lusterka zewnętrzne |
F18 | 15 | Tylne lewe światło stop;
Dodatkowe światło stop. |
F19 | 10 | Jednostka sterująca wspomaganiem parkowania;
Jednostka sterująca nawigacją. |
F20 | 15 | Syrena alarmowa;
Jednostka sterująca z ekranem monochromatycznym lub kolorowym; Odbiornik HF; System audio/telefon; Jednostka sterująca nawigacją monochromatyczną lub kolorową; Jednostka sterująca dodatkiem oleju napędowego. |
F21 | 15 | Złącze Dignostic;
Gniazdo przyczepy kempingowej; Przekaźnik świateł bocznych przyczepy. |
F22 | 15 | Jednostka sterująca dodatkiem do silników wysokoprężnych;
Jednostka sterująca pamięcią siedzenia kierowcy; Sterowani – drzwi kierowcy; Sterowanie – drzwi pasażera. |
F23 | 30 | Okno kierowcy;
Okno pasażera; Automatyczne cofanie szyberdachu; Przełącznik okna pasażera na podkładce drzwi kierowcy. |
F24 | 10 | Tylne światło przeciwmgielne |
F25 | 40 | Bocznik PARC |
F26 | 40 | Podgrzewany tylny ekran;
Radiowy wzmacniacz antenowy. |
R1 – R10 | – | Zapasowe bezpieczniki |
Bezpieczniki komory silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
MF1 | 70 | Wbudowany interfejs systemów
(podgrzewana tylna szyba; podgrzewane lusterka zewnętrzne; wycieraczka szyby przedniej; spryskiwacz szyby; spryskiwacz reflektorów). |
MF2 | 50 | Wentylator |
MF3 | 50 | Silnik pompy ESP |
60 | Jednostka hydrauliczna ABS | |
MF4 | 40 | Dmuchawa klimatyzacji |
F5 | 20 | Klakson, przekaźnik sterujący klaksonu |
F6 | 20 | Podgrzewane fotele przednie i tylne lewe |
F7 | 20 | Podgrzewane siedzenia prawe przednie i tylne |
MF8 | 70 | Wbudowany interfejs systemowy |
MF9 | 30 | Elektryczny fotel pasażera |
MF10 | 20 | Automatyczna jednostka sterująca oświetleniem reflektorów. |
MF11 | 50 | Wbudowany interfejs systemowy |
MF12 | 70 | Zasilanie zapłonu
(+ ve akcesoria/zapłon sterowany + ve). |
MF13 | 20 | Automatyczna jednostka sterująca oświetleniem reflektorów. |
F14 | 15 | Podwójne zasilanie przekaźnika wtrysku |
MF15 | – | Nieużywany |
MF16 | – | Nieużywany |
MF17 | 30 | Jednostka hydrauliczna ESP |
F18 | 30 | Zasilanie zapłonu (+ rozrusznik) |
F19 | 20 | Jednostka sterująca zmiennym zawieszeniem |
F20 | 10 | Przekaźnik zespołu wentylatora;
Wyłącznik bezpieczeństwa tempomatu; Wyłącznik ręcznej skrzyni biegów; Włącznik świateł cofania ręcznej skrzyni biegów lub wyłącznik wielofunkcyjny automatycznej skrzyni biegów; Automatyczny sterownik oświetlenia reflektorów; Czujnik prędkości pojazdu; Czujnik poziomu płynu chłodzącego; Czujnik wody w oleju napędowym; Sterownik wyłącznika mocy przekaźnik. |
F21 | 5 | Sterownik automatycznej skrzyni biegów;
Przełącznik wielofunkcyjny automatycznej skrzyni biegów. |
F22 | 25 | Jednostka sterująca ESP |
F23 | 15 | Ogrzewanie na olej napędowy |
F24 | 5 | Jednostka sterująca silnika;
Podwójna jednostka sterująca. |
F25 | 15 | Pompa paliwowa |
F26 | 30 | Jednostka sterująca pamięcią fotela kierowcy |
F27 | 10 | Podwójne zasilanie przekaźnika wtrysku |
F28 | 30 | Rezystor odladzający obudowę przepustnicy;
Zawór elektromagnetyczny pilota wlotowego; Przepływomierz; Pompa wtryskowa dezaktywatora tłoka; Ogrzewanie oleju. |
F29 | 30 | Pompa powietrza;
Sterownik dodatku do oleju napędowego; Wtryskiwacz dodatku do oleju napędowego. |
F30 | – | Nieużywany |
F31 | 5 | Automatyczna blokada zmiany biegów |
F32 | 10 | Jednostka sterująca ESP lub ABS |
F33 | 15 | Sterownik automatycznej skrzyni biegów;
Przełącznik wielofunkcyjny automatycznej skrzyni biegów (z wyjątkiem świateł cofania); Sekwencyjne sterowanie automatyczną skrzynią biegów. |
F34 | 5 | Czujniki tlenu;
Elektrozawór recyrkulacji spalin; Elektrozawór przepustnicy recyrkulacji spalin; Elektrozawór regulacji ciśnienia turbo. |