W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 307 z lat: 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997. Peugeot 405 to średniej wielkości samochód osobowy, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1997. Był to popularny model, który zdobył uznanie zarówno wśród klientów, jak […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 307 z lat: 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997.
Peugeot 405 to średniej wielkości samochód osobowy, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1997. Był to popularny model, który zdobył uznanie zarówno wśród klientów, jak i w branży motoryzacyjnej.
Pod względem stylistycznym Peugeot 405 charakteryzuje się eleganckim i klasycznym wyglądem. Ma smukłą sylwetkę z wyraźnymi liniami i proporcjami. Przód samochodu zdobią charakterystyczne reflektory i atrapa chłodnicy, a tylna część wyróżniają harmonijne lampy tylne.
Wnętrze Peugeota 405 oferuje przestronność i wygodę. Kabina jest dobrze zaprojektowana, z ergonomiczną deską rozdzielczą i solidnymi materiałami wykończeniowymi. Samochód może pomieścić pięć pasażerów, a pojemność bagażnika jest konkurencyjna w swojej klasie.
Peugeot 405 był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym sedan, kombi i coupe. Oferowano również różne opcje silnikowe, zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne. Silniki miały różne pojemności i moce, w zależności od preferencji i potrzeb klienta.
Peugeot 405 zdobył reputację solidnego i niezawodnego samochodu. Oferował dobrą jakość wykonania, dobrą jazdę i komfort, a także oszczędność paliwa. Samochód był popularny zarówno w Europie, jak i w innych częściach świata.
Peugeot 405 brał również udział w sportach motorowych, zwłaszcza w rajdach. Model ten zdobył wiele sukcesów, m.in. wygrywając Rajd Paryż-Dakar w 1989 roku.
Mimo że produkcja Peugeota 405 została zakończona w 1997 roku, samochód nadal jest powszechnie rozpoznawalny i ceniony przez miłośników motoryzacji. Jest uważany za jednego z klasycznych modeli marki Peugeot i ma swoje miejsce w historii motoryzacji.
Skrzynka bezpieczników na desce rozdzielczej
Skrzynka bezpieczników znajduje się pod deską rozdzielczą po lewej stronie kierowcy i zawiera sześć zapasowych bezpieczników oraz specjalne imadło do wymiany bezpieczników.
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
F1 | 10 | Zasilanie radia/odtwarzacza CD za wyłącznikiem głównym |
F2 | 5 | Przekaźnik odcięcia sprężarki – prąd za włącznikiem czasowym oświetlenia sufitowego – klucz ma trzy uniwersalne |
F3 | 15 | Za wyłącznikiem zasilania modulator ABS – szybkie przekaźniki wentylatorów |
F4 | 10 | Mała dioda LED tylna prawa – Oświetlenie przekaźnika sygnału brzęczyka |
F5 | 15 | Wentylatory przekaźnikowe – zasilanie po przełączniku inteligentny system wentylacji |
F6 | 10 | Zasilanie poduszki powietrznej |
F7 | 20 | Klakson Przekaźnik – lampa przeciwmgielna – klakson |
F8 | — | Bocznik: przełączniki bocznikujące wejście |
F9 | 10 | Przednie małe światła, tylne małe światła lewe, tylne światło tablicy |
F10 | 30 | Podnośnik tylnej szyby – szyba włącza podświetlenie |
F11 | 30 | BEZPIECZNIK GŁÓWNY związany z przednimi światłami mijania i drogowymi – przekaźnik przedniego/tylnego światła przeciwmgielnego |
F12 | 10 | Światła cofania – tylna jednostka ostrzegania o przeszkodach – po przełączeniu wzmacniaczy mocy do przodu – zasilanie po wyłączniku czujnika temperatury pokojowej – wyłącznik zasilania po DIAG – zasilanie po przekaźniku alarmowym ABS |
F13 | 30 | Brak konsumpcji |
F14 | 30 | Brak konsumpcji |
F15 | 15 | Oświetlenie sufitowe LED z przodu i z tyłu – centralny zamek jednostki zasilającej – elektrycznie składane lusterko – elektryczne stałe timery dach – bagażnik świateł – bagażnik wyrzutnika przekaźnika |
F 16 | 20 | Zapalniczka. stałe zasilanie po wyłączniku głównym |
F17 | 10 | Inteligentny system wentylacji agregatu stałego – Radio z pamięcią |
F18 | 10 | Tylne światło przeciwmgielne |
F19 | 10 | Oświetlenie panelowe – Oświetlenie przednie Amp – Przyciski radiowe na panelu jasności – System sterowania oświetleniem na kierownicy (MFC) – Oświetlenie zapalniczki – Sterowniki oświetlenia, lusterka elektryczne |
F20 | 30 | Elektrycznie regulowany fotel kierowcy |
F21 | 30 | Inteligentny system wentylacji wentylatorów |
F22 | 20 | Fotel pasażera zasilany elektrycznie |
F23 | 15 | Brak konsumpcji |
F24 | 30 | Silnik wycieraczek – Dźwignia wycieraczek – Wycieraczka szyby zespołu napędowego i pompa spryskiwacza |
F25 | 15 | Forward permanentne wzmacniacze mocy – permanentna moc DIAG |
F26 | 15 | Lampa błyskowa – stałe przyciski radiowe panelu elektrycznego |
F27 | 30 | Ogrzewacz tylnej szyby – Ogrzewacz lusterek bocznych |
F28 | 15 | Światła hamowania – przekaźnik podnośnika przedniej szyby – zasilanie panelu po włączniku kluczyki radio |
F29 | 30 | Przód podnośnika szyby – Klucz do podnośnika szyby przedniej |
F30 | 15 | Lampka do czytania mapy – Zasilanie obwodu wskaźnika kierowania – Przekaźnik zasilania – Lampka w schowku na rękawiczki – Przekaźnik podnośnika tylnej szyby – Przekaźnik blokujący tylną szybę podnośnika – Oświetlenie tylnej szyby podnośnika – Zespół automatycznego podnośnika szyb – Lusterko elektryczne |
F31 | — | Zapasowe bezpieczniki |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
F32 | 30 | Wentylator do silnika |
F33 | 30 | Wentylator do silnika |
F34 | 30 | Zapasowy bezpiecznik |
F35 | 30 | Zapasowy bezpiecznik |
F36 | — | Połączenie zwarciowe – Zasilanie skrzynki bezpieczników i wyłącznika głównego |
F37 | — | Połączenie zwarciowe – Zasilanie skrzynki bezpieczników |