W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse III z lat: 2003, 2004, 2005. Mitsubishi Eclipse III, znany również jako Mitsubishi Eclipse (3G), to trzecia generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 1999 roku i był produkowany aż do 2005 […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse III z lat: 2003, 2004, 2005.
Mitsubishi Eclipse III, znany również jako Mitsubishi Eclipse (3G), to trzecia generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 1999 roku i był produkowany aż do 2005 roku.
Trzecia generacja Mitsubishi Eclipse kontynuowała sportowy charakter swojego poprzednika, ale zyskała nowocześniejszy design i bardziej zaawansowane technologie. Samochód był oferowany jako 2-drzwiowe coupe oraz 2-drzwiowy kabriolet (Eclipse Spyder), co dodawało mu atrakcyjności i różnorodności wśród miłośników sportowych aut.
Mitsubishi Eclipse III został wyposażony w różne jednostki napędowe, w zależności od rynku i wersji wyposażenia. Model ten oferował benzynowe silniki o różnych pojemnościach i mocach, które były dostępne w kilku wariantach, aby zaspokoić różne preferencje i potrzeby klientów.
Wnętrze Mitsubishi Eclipse III było przestronne i zaprojektowane z myślą o komforcie kierowcy i pasażerów. Kabina oferowała nowoczesne rozwiązania i wykończenie, ale podobnie jak w przypadku wcześniejszej generacji, przestrzeń na tylnej kanapie w modelu coupe była ograniczona.
Mitsubishi Eclipse III zdobył uznanie za swoją sportową dynamikę, zwrotność i przyjemność z prowadzenia. Model ten cieszył się popularnością wśród miłośników sportowych samochodów i nadal miał swoje miejsce w kulturze motoryzacyjnej.
Bezpieczniki znajdują się za boczną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 20A | Wzmacniacz |
2 | – | – |
3 | 20A | Zespół silnika szyberdachu |
4 | – | – |
5 | 30A | Kondensator, cewka dławika i odmgławiacz |
6 | 30A | Automatyczny sterownik sprężarki, silnika dmuchawy i rezystora |
7 | – | – |
8 | – | – |
9 | – | – |
10 | 15A | Licznik kombinowany, złącze łącza danych i ETACS-ECU |
11 | 15A | Kondensator, ETACS-ECU i silniczek tylnej wycieraczki |
12 | – | – |
13 | 7,5A | ABS-ECU, moduł sterujący składanego dachu i zespół silnika szyberdachu |
14 | 7,5A | Zdalnie sterowane lusterko |
15 | – | – |
16 | 15A | Gniazdo akcesoriów, zapalniczka samochodowa i wyświetlacz wielofunkcyjny |
17 | 7,5A | Moduł sterujący silnika, przekaźnik pompy paliwa i moduł sterujący układu napędowego |
18 | 20A | Przedni ECU i silnik wycieraczek przedniej szyby |
19 | – | – |
20 | 7,5A | Przekaźnik sprężarki klimatyzacji, przełącznik klimatyzacji, automatyczny sterownik sprężarki, przekaźnik dmuchawy, przekaźnik odmgławiacza, przedni ECU, silnik sterujący klapy wyboru powietrza zewnętrznego/wewnątrz, silnik zamykający wodę i sterownik zaworu zamykającego wodę |
21 | 7,5A | Automatyczny tempomat — ECU i przełącznik automatycznego tempomatu |
22 | 7,5A | Światło cofania, miernik kombinowany, ETACS-ECU, czujnik prędkości wału wejściowego, czujnik prędkości wału wyjściowego, moduł sterujący układu napędowego i SRS-ECU |
23 | 7,5A | Przełącznik kolumnowy, miernik kombinowany, ETACS-ECU, zespół anteny silnikowej, wielocentralny wyświetlacz, SRS-ECU i czujnik prędkości pojazdu |
24 | 10 A | Kondensator, zespół dystrybutora i cewka zapłonowa |
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 60A | Bezpieczniki nr 5, 6, 10 (w bloku przyłączeniowym) obwód |
2 | 50A | Sterownik wentylatora |
3 | 60A | ABS-ECU |
4 | 40A | Obwód wyłącznika zapłonu, klakson alarmu przeciwkradzieżowego i przekaźnik klaksonu alarmu przeciwkradzieżowego |
5 | 30A | Obwód bezpieczników №1, 3 (blok sterujący), moduł sterujący składanego dachu, zespół fotela sterowanego elektrycznie, główny wyłącznik podnośnika szyby i silnik podnośnika szyby |
6 | 15A | Licznik kombinowany i światło przeciwmgielne |
7 | – | – |
8 | 15A | Przekaźnik klaksonu i klaksonu |
9 | 20A | Czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, zespół dystrybutora, elektrozawór EGR, moduł sterujący silnika, elektrozawór odpowietrzania emisji par, elektrozawór wentylacji emisji par, podgrzewany czujnik tlenu, silnik sterujący powietrzem biegu jałowego, immobilizer-ECU, wtryskiwacz, przekaźnik MFI, moduł sterujący układu napędowego , zawór elektromagnetyczny sterowania zmienną indukcją i czujnik objętościowego przepływu powietrza |
10 | 10 A | Zespół sprężarki klimatyzacji i automatyczny sterownik sprężarki |
11 | 15A | ABS-ECU, automatyczny tempomat-ECU, kondensator, wysoko zamontowane światło stopu, immobilizer-ECU, moduł sterujący układu napędowego i tylne światło zespolone |
12 | – | – |
13 | 7,5A | Generator |
14 | 10 A | ETACS-ECU |
15 | 20A | Zespół elektrozaworu sterującego A/T i moduł sterujący układu napędowego |
16 | 10 A | Reflektor (prawa strona) |
17 | 10 A | Reflektor (lewy) |
18 | 10 A | Reflektor (prawa strona) |
19 | 10 A | Reflektor (lewy) |
20 | 7,5A | Przełącznik klimatyzacji, lampka oświetlenia położenia dźwigni zmiany biegów A/T, lampka oświetlenia popielniczki, automatyczny sterownik sprężarki, licznik zespolony, włącznik świateł przeciwmgielnych, przednie światło zespolone (prawe), oświetlenie schowka na rękawiczki, włącznik świateł awaryjnych, oświetlenie panelu sterowania nagrzewnicą , wielocentralny wyświetlacz, radio, magnetofon, odtwarzacz CD, tylne światło zespolone (prawa strona), tylne boczne światło obrysowe (prawa strona) i opornik |
21 | 7,5A | Przednie światło zespolone (lewe), oświetlenie tablicy rejestracyjnej, tylne światło zespolone (lewe) i tylne boczne światło obrysowe (lewe) |
22 | 10 A | Przełącznik kolumny, miernik kombinowany, ETACS-ECU, przedni ECU, zespół anteny silnika, wielośrodkowy wyświetlacz, radio, odtwarzacz taśmowy, odtwarzacz CD, zespół silnika szyberdachu i oświetlenie lusterka kosmetycznego |
23 | 10 A | ETACS-ECU, zespół anteny silnikowej, radio, magnetofon i odtwarzacz CD |
24 | 15A | Moduł pompy paliwa |
25 | – | – |
26 | 120A | Generator (łącznik topliwy jest podłączony do bieguna dodatniego akumulatora) |
27 | 30A | Moduł sterujący składanego dachu (łącznik topliwy jest podłączony przed skrzynką przekaźników) |