W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Xedos 6 z lat: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999. Mazda Xedos 6, znany również jako Mazda MX-6 w niektórych regionach, to sportowe coupe klasy średniej produkowane przez japońską firmę Mazda w latach 1991-1999. Model ten został zaprojektowany, aby […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Xedos 6 z lat: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999.
Mazda Xedos 6, znany również jako Mazda MX-6 w niektórych regionach, to sportowe coupe klasy średniej produkowane przez japońską firmę Mazda w latach 1991-1999. Model ten został zaprojektowany, aby połączyć wydajność i styl, oferując przyjemne doświadczenia jazdy dla miłośników sportowych samochodów.
Mazda Xedos 6 charakteryzowała się smukłą i aerodynamiczną sylwetką, która nadawała jej sportowy wygląd. Miała dwoje drzwi i nisko osadzone nadwozie, co podkreślało jej charakterystyczny design coupe.
W zależności od rynku, model ten był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi. Jednym z popularnych silników był czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 lub 2.5 litra. Silniki te oferowały odpowiednią moc i dynamiczną jazdę, co przyciągało miłośników sportowych samochodów.
Wnętrze Mazda Xedos 6 było zaprojektowane w duchu sportowej elegancji, z dobrym wykończeniem i ergonomicznym układem deski rozdzielczej. W zależności od wersji wyposażenia, samochód mógł być wyposażony w różne udogodnienia, takie jak elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, system audio i inne funkcje, które podnosiły komfort i wygodę kierowcy i pasażerów.
Mazda Xedos 6 była doceniana za swoją precyzyjną i zwinność jazdę, co czyniło ją atrakcyjnym wyborem dla osób ceniących sportową dynamikę. Chociaż model ten był bardziej skoncentrowany na aspekcie sportowym, zapewniał również odpowiednią wygodę podróżowania na dłuższych trasach.
Zwany też:
Eunos 500.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Znajduje się pod panelem na słupku, w pobliżu nogi kierowcy, za osłoną ochronną.
Kierownica po lewej stronie / Kierownica po prawej stronie
Opis
Przekaźniki można umieścić pod deską rozdzielczą (kierunkowskazy itp.)
Skrzynka bezpieczników komory silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.
Opis
Poszczególne elementy można również montować poza tą jednostką, na przykład przekaźniki PTF znajdują się mniej więcej w obszarze górnej rury między chłodnicą a silnikiem na nadwoziu.
położenie przekaźnika