W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Xedos 6 z lat: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999.
Mazda Xedos 6, znany również jako Mazda MX-6 w niektórych regionach, to sportowe coupe klasy średniej produkowane przez japońską firmę Mazda w latach 1991-1999. Model ten został zaprojektowany, aby połączyć wydajność i styl, oferując przyjemne doświadczenia jazdy dla miłośników sportowych samochodów.
Mazda Xedos 6 charakteryzowała się smukłą i aerodynamiczną sylwetką, która nadawała jej sportowy wygląd. Miała dwoje drzwi i nisko osadzone nadwozie, co podkreślało jej charakterystyczny design coupe.
W zależności od rynku, model ten był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi. Jednym z popularnych silników był czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 lub 2.5 litra. Silniki te oferowały odpowiednią moc i dynamiczną jazdę, co przyciągało miłośników sportowych samochodów.
Wnętrze Mazda Xedos 6 było zaprojektowane w duchu sportowej elegancji, z dobrym wykończeniem i ergonomicznym układem deski rozdzielczej. W zależności od wersji wyposażenia, samochód mógł być wyposażony w różne udogodnienia, takie jak elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, system audio i inne funkcje, które podnosiły komfort i wygodę kierowcy i pasażerów.
Mazda Xedos 6 była doceniana za swoją precyzyjną i zwinność jazdę, co czyniło ją atrakcyjnym wyborem dla osób ceniących sportową dynamikę. Chociaż model ten był bardziej skoncentrowany na aspekcie sportowym, zapewniał również odpowiednią wygodę podróżowania na dłuższych trasach.
- wyjmij kluczyk ze stacyjki
- sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
- zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.
Zwany też:
Eunos 500.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Znajduje się pod panelem na słupku, w pobliżu nogi kierowcy, za osłoną ochronną.
Kierownica po lewej stronie / Kierownica po prawej stronie
Opis
- A – 15A światła hamowania, klakson, tempomat
- B – 15A oświetlenie wnętrza, oświetlenie bagażnika, system ostrzegawczy
- C – rezerwa 15A, zapasowy bezpiecznik
- D – 30A – układ napędowy zamka drzwi (centralny zamek)
- E – system audio 15A, zapalniczka, lusterka zewnętrzne, antena
- F – 15A szyberdach
- G – rezerwa 15A, zapasowy bezpiecznik
- H – 30A elektryczne szyby
- I – 15A zestaw wskaźników, bieg wsteczny
- J – kierunkowskazy 15A
- K – system zarządzania silnikiem 15A
- L – 20A środek do czyszczenia reflektorów
- M – 15A Tylne światło przeciwmgłowe
- N – 20A wycieraczki i spryskiwacze
- O – Fotelik elektryczny 15A
Przekaźniki można umieścić pod deską rozdzielczą (kierunkowskazy itp.)
Skrzynka bezpieczników komory silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.
Opis
- MAIN – główny bezpiecznik 100 A
- HEAD – reflektory 30A
- DEFOG – 40A ogrzewanie tylnej szyby
- EJI INJ – układ wtrysku paliwa 30A
- F.FOG RELAY – przekaźnik przednich świateł przeciwmgłowych
- COLING FAG RELAY NO1 – przekaźnik wentylatora chłodnicy
- IG KEY – 40A Radio, szyberdach, przyrządy, windy szyberdachu
- BTN – 60A zamki do drzwi, elektrycznie sterowane fotele
- ABS – 60A Układ zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS)
- COLING FAG – wentylator chłodzący 30A
- HEATER – nagrzewnica 40A, klimatyzator
- AIR COND – klimatyzator 30A
- AIR COND RELAY – przekaźnik klimatyzacji
- HORN RELAY – przekaźnik klaksonu
- TAIL – tył pojazdu 15A
- DIM LH – lewe światło mijania 15A
- DIM RH – prawe światło mijania 15 A
- R.FOG – tylne światła przeciwmgłowe 15A
- COMB SW – 15A do przełączników kierownicy i wycieraczek
- R.FOG RELAY – przekaźnik tylnych świateł przeciwmgłowych
- EGI MAIN RELAY – przekaźnik sterujący silnikiem
- CIRCUIT RELAY – przekaźnik pompy paliwa
Poszczególne elementy można również montować poza tą jednostką, na przykład przekaźniki PTF znajdują się mniej więcej w obszarze górnej rury między chłodnicą a silnikiem na nadwoziu.
położenie przekaźnika