W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 II z lat: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019. Mazda BT-50 II to druga generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2011 roku i jest kontynuacją serii pickupów […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 II z lat: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019.
Mazda BT-50 II to druga generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2011 roku i jest kontynuacją serii pickupów BT-50 po pierwszej generacji.
Mazda BT-50 II została zbudowana na nowej platformie, która była rozwinięciem współpracy między Mazda a Fordem, ale tym razem Ford Ranger i Mazda BT-50 przestały mieć tę samą platformę i stały się bardziej niezależnymi modelami.
Wygląd Mazdy BT-50 II został całkowicie zmodernizowany i dostosowany do nowoczesnych trendów projektowania. Charakteryzował się bardziej muskularnym i agresywnym designem, co podkreślało charakter pickupa. Model ten był dostępny w różnych wersjach nadwozia, takich jak podwójna kabina (crew cab) i kabina przedłużona (extended cab), aby sprostać różnorodnym potrzebom klientów.
Wnętrze Mazdy BT-50 II zostało również odświeżone i poprawione w stosunku do poprzedniej generacji. Oferowano bardziej nowoczesny układ deski rozdzielczej i lepsze materiały wykończeniowe, podnoszące poziom komfortu i jakości wewnętrznej.
Mazda BT-50 II oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne. Silniki te zapewniały różne poziomy mocy i osiągów, umożliwiając klientom dostosowanie pojazdu do swoich potrzeb.
Jako pickup, Mazda BT-50 II zachowała swoją solidność i zdolności terenowe. Była to popularna opcja dla osób potrzebujących samochodu o dużej ładowności i zdolnościach terenowych, zarówno do codziennego użytku, jak i do pracy na placu budowy lub w trudnym terenie.
Mazda BT-50 II zdobyła uznanie klientów za swoją wszechstronność, nowoczesny design i niezawodność. Choć produkcja tej generacji została zakończona, pozostaje ona w pamięci wielu miłośników motoryzacji jako udany model pickupa z oferty Mazdy.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Całkowicie otwórz schowek po stronie kierowcy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
56 | 20 | pompa paliwowa |
57 | — | Nieużywany |
58 | — | Nieużywany |
59 | 5 | Pasywny system antykradzieżowy (PATS) |
60 | 10 | Oświetlenie wewnętrzne, pakiet przełączników drzwi kierowcy, oświetlenie otoczenia, automatyczna zmiana biegów |
61 | 15 | Zapasowy |
62 | 5 | moduł czujnika deszczu |
63 | 5 | Tachograf |
64 | — | Nieużywany |
65 | — | Nieużywany |
66 | 20 | Otwieranie drzwi kierowcy, podwójna blokada środkowa |
67 | 5 | włącznik świateł hamowania |
68 | — | Nieużywany |
69 | 5 | Klaster instrumentów, zintegrowany moduł sterowania (ICP), moduł Track & Lock, licznik |
70 | 20 | Centralny zamek |
71 | 5 | Klimatyzator |
72 | 7,5 | Syrena alarmowa |
73 | 5 | Diagnostyka pokładowa II |
74 | 20 | światła drogowe |
75 | 15 | przednie światła przeciwmgielne |
76 | 10 | światło cofania, lusterko wsteczne |
77 | 20 | pompa spryskiwacza |
78 | 5 | Klucz zapłonu |
79 | 15 | Bass audio/FSO audio, wyświetlacz wielofunkcyjny |
80 | 20 | Wyświetlacz wielofunkcyjny, głośny dźwięk, moduł czasowy |
81 | 5 | wewnętrzny czujnik ruchu |
82 | 20 | grunt pompy spryskiwacza |
83 | 20 | centralny zamek uziemienia |
84 | 20 | Otwarcie drzwi kierowcy, podwójne środkowe blokowanie uziemienia |
85 | 7,5 | Zestaw wskaźników, moduł wspomagania parkowania, klimatyzacja ręczna, czujnik śledzenia IGN, kamera cofania, lusterko wsteczne |
86 | 10 | System bezpieczeństwa, wskaźnik dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera |
87 | 5 | Tachograf |
88 | — | Nieużywany |
89 | — | Nieużywany |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Zwolnij zatrzaski i zdejmij pokrywę.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 60 | Moc EMC A |
2 | 60 | Moc EMC B |
3 | 15 | Wentylator chłodzący silnik (benzyna) |
60 | Moduł sterujący świec żarowych (Diesel) | |
4 | 40 | Moduł ABS |
5 | 30 | Okna elektryczne |
6 | 25 | Napęd na cztery koła (4×4) silnik lądowy |
7 | — | Nieużywany |
8 | — | Nieużywany |
9 | 20 | fotel elektryczny |
10 | 25 | Okna elektryczne |
11 | 30 | silnik dmuchawy |
12 | 25 | Prąd silnika napędu na cztery koła (4×4) |
13 | 20 | elektromagnes rozrusznika |
14 | 20 | Szyba tylna z ogrzewaniem |
15 | 10 | Elastyczna pompa paliwowa (benzyna) |
15 | Świeca żarowa parownika (Diesel) | |
16 | 10 | Sprzęgło klimatyzacji |
17 | 25 | Okna elektryczne |
18 | 25 | silnik wycieraczek |
19 | 25 | Uziemienie silnika wycieraczek |
20 | 20 | zapalniczka |
21 | 15 | Klakson |
22 | 15 | Wtryskiwacze paliwa lub elastyczny zawór paliwa (benzyna) |
— | Nie używany (Diesel) | |
23 | 10 | Elektromagnes blokady mechanizmu różnicowego |
24 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
25 | 15 | Cewki zapłonowe, czujnik masowego przepływu powietrza i temperatury, moduł świec żarowych, kontrola podciśnienia |
26 | 7,5 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) |
27 | 10 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
28 | 10 | Gorący tlen w spalinach, uniwersalny czujnik tlenu w gorących spalinach, cewki przekaźników, wyłącznik odcięcia paliwa |
29 | 15 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) |
30 | 15 | Czujnik monitorowania akumulatora |
31 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
32 | 5 | Przełącznik ciśnienia klimatyzacji |
33 | 10 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
34 | — | Nieużywany |
35 | 20 | EMC |
36 | 5 | Moduł ABS |
37 | 10 | poziomowanie reflektorów |
38 | 20 | podgrzewane siedzenie |
39 | 10 | lusterka elektryczne |
40 | — | Nieużywany (benzyna) |
10 | Pompa parownika (Diesel) | |
41 | — | Nieużywany |
42 | 10 | Syrena alarmowa |
43 | 30 | podgrzewana szyba przednia |
44 | 30 | podgrzewana szyba przednia |
45 | 25 | Moduł ABS |
46 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
47 | 40 | moduł holowania przyczepy |
48 | — | Nieużywany |
49 | — | Nieużywany |
50 | 5 | Przekaźnik zapłonu, cewki przekaźnika |
51 | 20 | holowanie przyczepy |
30 | Okna elektryczne |
Przekaźniki
Numer | Opis |
---|---|
R1 | Nieużywany (benzyna) |
Blokada kluczykowa (Diesel) | |
R2 | Podłączenie lub odłączenie wycieraczki |
R3 | Klakson |
R4 | Sprzęgło klimatyzacji |
R5 | blokada mechanizmu różnicowego |
R6 | Wycieraczka wysoka/ niska |
R7 | Niski poziom wentylatora chłodzącego silnika (benzyna) |
Nie używany (Diesel) | |
R8 | Wentylator chłodzący silnik wysoki (benzyna) |
Nie używany (Diesel) | |
R9 | Elastyczna pompa paliwa, świeca żarowa parownika |
R10 | Szyba tylna z ogrzewaniem |
R11 | podgrzewana szyba przednia |
R12 | Nieużywany |
R13 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) Wstrzymanie prądu |
R14 | Włączony |
R15 | Silnik 4×4 2 (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) |
R16 | Silnik 4×4 1 (po lewej) |
R17 | Silnik 4×4 |
R18 | syrena bezpieczeństwa |
R19 | Startujący silnik |
R20 | Nieużywany |
R21 | Nieużywany |
R22 | Nieużywany |
R23 | Nieużywany |
R24 | Nieużywany |
R25 | Nieużywany |
R26 | silnik dmuchawy |
R27 | fotel elektryczny |