W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 II z lat: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019. Mazda BT-50 II to druga generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2011 roku i jest kontynuacją serii pickupów […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 II z lat: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019.
Mazda BT-50 II to druga generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2011 roku i jest kontynuacją serii pickupów BT-50 po pierwszej generacji.
Mazda BT-50 II została zbudowana na nowej platformie, która była rozwinięciem współpracy między Mazda a Fordem, ale tym razem Ford Ranger i Mazda BT-50 przestały mieć tę samą platformę i stały się bardziej niezależnymi modelami.
Wygląd Mazdy BT-50 II został całkowicie zmodernizowany i dostosowany do nowoczesnych trendów projektowania. Charakteryzował się bardziej muskularnym i agresywnym designem, co podkreślało charakter pickupa. Model ten był dostępny w różnych wersjach nadwozia, takich jak podwójna kabina (crew cab) i kabina przedłużona (extended cab), aby sprostać różnorodnym potrzebom klientów.
Wnętrze Mazdy BT-50 II zostało również odświeżone i poprawione w stosunku do poprzedniej generacji. Oferowano bardziej nowoczesny układ deski rozdzielczej i lepsze materiały wykończeniowe, podnoszące poziom komfortu i jakości wewnętrznej.
Mazda BT-50 II oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne. Silniki te zapewniały różne poziomy mocy i osiągów, umożliwiając klientom dostosowanie pojazdu do swoich potrzeb.
Jako pickup, Mazda BT-50 II zachowała swoją solidność i zdolności terenowe. Była to popularna opcja dla osób potrzebujących samochodu o dużej ładowności i zdolnościach terenowych, zarówno do codziennego użytku, jak i do pracy na placu budowy lub w trudnym terenie.
Mazda BT-50 II zdobyła uznanie klientów za swoją wszechstronność, nowoczesny design i niezawodność. Choć produkcja tej generacji została zakończona, pozostaje ona w pamięci wielu miłośników motoryzacji jako udany model pickupa z oferty Mazdy.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Całkowicie otwórz schowek po stronie kierowcy.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 56 | 20 | pompa paliwowa |
| 57 | — | Nieużywany |
| 58 | — | Nieużywany |
| 59 | 5 | Pasywny system antykradzieżowy (PATS) |
| 60 | 10 | Oświetlenie wewnętrzne, pakiet przełączników drzwi kierowcy, oświetlenie otoczenia, automatyczna zmiana biegów |
| 61 | 15 | Zapasowy |
| 62 | 5 | moduł czujnika deszczu |
| 63 | 5 | Tachograf |
| 64 | — | Nieużywany |
| 65 | — | Nieużywany |
| 66 | 20 | Otwieranie drzwi kierowcy, podwójna blokada środkowa |
| 67 | 5 | włącznik świateł hamowania |
| 68 | — | Nieużywany |
| 69 | 5 | Klaster instrumentów, zintegrowany moduł sterowania (ICP), moduł Track & Lock, licznik |
| 70 | 20 | Centralny zamek |
| 71 | 5 | Klimatyzator |
| 72 | 7,5 | Syrena alarmowa |
| 73 | 5 | Diagnostyka pokładowa II |
| 74 | 20 | światła drogowe |
| 75 | 15 | przednie światła przeciwmgielne |
| 76 | 10 | światło cofania, lusterko wsteczne |
| 77 | 20 | pompa spryskiwacza |
| 78 | 5 | Klucz zapłonu |
| 79 | 15 | Bass audio/FSO audio, wyświetlacz wielofunkcyjny |
| 80 | 20 | Wyświetlacz wielofunkcyjny, głośny dźwięk, moduł czasowy |
| 81 | 5 | wewnętrzny czujnik ruchu |
| 82 | 20 | grunt pompy spryskiwacza |
| 83 | 20 | centralny zamek uziemienia |
| 84 | 20 | Otwarcie drzwi kierowcy, podwójne środkowe blokowanie uziemienia |
| 85 | 7,5 | Zestaw wskaźników, moduł wspomagania parkowania, klimatyzacja ręczna, czujnik śledzenia IGN, kamera cofania, lusterko wsteczne |
| 86 | 10 | System bezpieczeństwa, wskaźnik dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera |
| 87 | 5 | Tachograf |
| 88 | — | Nieużywany |
| 89 | — | Nieużywany |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Zwolnij zatrzaski i zdejmij pokrywę.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 60 | Moc EMC A |
| 2 | 60 | Moc EMC B |
| 3 | 15 | Wentylator chłodzący silnik (benzyna) |
| 60 | Moduł sterujący świec żarowych (Diesel) | |
| 4 | 40 | Moduł ABS |
| 5 | 30 | Okna elektryczne |
| 6 | 25 | Napęd na cztery koła (4×4) silnik lądowy |
| 7 | — | Nieużywany |
| 8 | — | Nieużywany |
| 9 | 20 | fotel elektryczny |
| 10 | 25 | Okna elektryczne |
| 11 | 30 | silnik dmuchawy |
| 12 | 25 | Prąd silnika napędu na cztery koła (4×4) |
| 13 | 20 | elektromagnes rozrusznika |
| 14 | 20 | Szyba tylna z ogrzewaniem |
| 15 | 10 | Elastyczna pompa paliwowa (benzyna) |
| 15 | Świeca żarowa parownika (Diesel) | |
| 16 | 10 | Sprzęgło klimatyzacji |
| 17 | 25 | Okna elektryczne |
| 18 | 25 | silnik wycieraczek |
| 19 | 25 | Uziemienie silnika wycieraczek |
| 20 | 20 | zapalniczka |
| 21 | 15 | Klakson |
| 22 | 15 | Wtryskiwacze paliwa lub elastyczny zawór paliwa (benzyna) |
| — | Nie używany (Diesel) | |
| 23 | 10 | Elektromagnes blokady mechanizmu różnicowego |
| 24 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
| 25 | 15 | Cewki zapłonowe, czujnik masowego przepływu powietrza i temperatury, moduł świec żarowych, kontrola podciśnienia |
| 26 | 7,5 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) |
| 27 | 10 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
| 28 | 10 | Gorący tlen w spalinach, uniwersalny czujnik tlenu w gorących spalinach, cewki przekaźników, wyłącznik odcięcia paliwa |
| 29 | 15 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) |
| 30 | 15 | Czujnik monitorowania akumulatora |
| 31 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
| 32 | 5 | Przełącznik ciśnienia klimatyzacji |
| 33 | 10 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
| 34 | — | Nieużywany |
| 35 | 20 | EMC |
| 36 | 5 | Moduł ABS |
| 37 | 10 | poziomowanie reflektorów |
| 38 | 20 | podgrzewane siedzenie |
| 39 | 10 | lusterka elektryczne |
| 40 | — | Nieużywany (benzyna) |
| 10 | Pompa parownika (Diesel) | |
| 41 | — | Nieużywany |
| 42 | 10 | Syrena alarmowa |
| 43 | 30 | podgrzewana szyba przednia |
| 44 | 30 | podgrzewana szyba przednia |
| 45 | 25 | Moduł ABS |
| 46 | 20 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
| 47 | 40 | moduł holowania przyczepy |
| 48 | — | Nieużywany |
| 49 | — | Nieużywany |
| 50 | 5 | Przekaźnik zapłonu, cewki przekaźnika |
| 51 | 20 | holowanie przyczepy |
| 30 | Okna elektryczne |
Przekaźniki
| Numer | Opis |
|---|---|
| R1 | Nieużywany (benzyna) |
| Blokada kluczykowa (Diesel) | |
| R2 | Podłączenie lub odłączenie wycieraczki |
| R3 | Klakson |
| R4 | Sprzęgło klimatyzacji |
| R5 | blokada mechanizmu różnicowego |
| R6 | Wycieraczka wysoka/ niska |
| R7 | Niski poziom wentylatora chłodzącego silnika (benzyna) |
| Nie używany (Diesel) | |
| R8 | Wentylator chłodzący silnik wysoki (benzyna) |
| Nie używany (Diesel) | |
| R9 | Elastyczna pompa paliwa, świeca żarowa parownika |
| R10 | Szyba tylna z ogrzewaniem |
| R11 | podgrzewana szyba przednia |
| R12 | Nieużywany |
| R13 | Elektroniczny moduł sterujący (ECM) Wstrzymanie prądu |
| R14 | Włączony |
| R15 | Silnik 4×4 2 (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) |
| R16 | Silnik 4×4 1 (po lewej) |
| R17 | Silnik 4×4 |
| R18 | syrena bezpieczeństwa |
| R19 | Startujący silnik |
| R20 | Nieużywany |
| R21 | Nieużywany |
| R22 | Nieużywany |
| R23 | Nieużywany |
| R24 | Nieużywany |
| R25 | Nieużywany |
| R26 | silnik dmuchawy |
| R27 | fotel elektryczny |
Brak komentarzy.