W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2017. Jeep Patriot to kompaktowy SUV wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który połączył cechy tradycyjnego stylu Jeepa z praktycznością i ekonomią, co sprawia, że jest popularny zarówno jako samochód codziennego użytku, jak i jako pojazd […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2017.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który połączył cechy tradycyjnego stylu Jeepa z praktycznością i ekonomią, co sprawia, że jest popularny zarówno jako samochód codziennego użytku, jak i jako pojazd terenowy.
Pod względem wyglądu, Jeep Patriot charakteryzuje się charakterystycznym, kanciastym designem, który nawiązuje do klasycznych samochodów terenowych marki Jeep. Posiada wyraziste linie i muskularną sylwetkę, podkreślającą jego zdolności terenowe. Dzięki temu Patriot wygląda solidnie i gotowo do pokonywania trudnych warunków na drodze.
Wnętrze Jeepa Patriot oferuje przestronność i funkcjonalność. Kabina jest dobrze zorganizowana, a ergonomiczne układy kontrolne umożliwiają łatwą obsługę. Przestronne siedzenia zapewniają wygodę dla kierowcy i pasażerów, a składane tylne fotele umożliwiają zwiększenie przestrzeni bagażowej w razie potrzeby. Jeep Patriot oferuje także liczne schowki i pojemniki na drobne przedmioty, co jest praktyczne podczas podróży.
Pod względem napędu, Jeep Patriot oferuje różne opcje. Dostępne są zarówno wersje z napędem na przednie koła, jak i z napędem na cztery koła (4×4). Opcja napędu na cztery koła pozwala na lepszą kontrolę i trakcję na trudnym terenie, co czyni z Patriota solidnego samochodu terenowego. Wersje z napędem na cztery koła są wyposażone w system Jeep Active Drive, który automatycznie dostosowuje moment obrotowy do warunków drogowych, zapewniając optymalną przyczepność.
Pod względem osiągów, Jeep Patriot oferuje różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Wybór zależy od preferencji i potrzeb użytkownika. Jeep Patriot zapewnia dobrą dynamikę jazdy i odpowiednią moc do codziennej jazdy, zarówno na drogach miejskich, jak i poza nimi.
Jeep Patriot oferuje także różne systemy bezpieczeństwa, takie jak systemy kontroli trakcji, układ stabilizacji toru jazdy, systemy wspomagające hamowanie oraz liczne poduszki powietrzne. Te funkcje mają na celu zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów.
Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który łączy w sobie cechy tradycyjnego stylu Jeepa z praktycznością i ekonomią. Jest to wszechstronny samochód, który sprawdza się zarówno w codziennej jeździe, jak i w trudniejszych warunkach terenowych. Przestronne wnętrze, różne opcje napędu i solidna konstrukcja czynią z Jeepa Patriota interesującą opcję dla osób poszukujących niezawodnego i funkcjonalnego samochodu o charakterze terenowym.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 20 A niebieski | – | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
2 | “ | 15 Amp lt niebieski | Moduł sterujący AWD/4WD — jeśli jest na wyposażeniu |
3 | “ | 10 A czerwony | Przełącznik tylnego środkowego światła hamowania |
4 | – | 10 A czerwony | Przełącznik zapłonu/sprężyna zegara |
5 | – | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie bateryjne dla Power Tech |
6 | 10 A czerwony | Lusterko elektryczne/sterowanie kierownicą radio satelitarne/telefon głośnomówiący | |
7 | – | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu |
8 | – | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu |
9 | 40 A zielony | – | Fotele elektryczne |
10 | — | 20 A żółty | Blokady zasilania/Oświetlenie wewnętrzne |
11 | – | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania |
12 | — | 20 A żółty | Falownik 115 V AC — jeśli jest na wyposażeniu |
13 | – | 20 A żółty | Zapalniczka |
14 | – | 10 A czerwony | Klaster instrumentów |
15 | 40 A zielony | – | Wentylator chłodnicy |
16 | — | 15 Amp lt niebieski | Lampa kopułkowa / szyberdach / silnik tylnej wycieraczki |
17 | – | 10 A czerwony | Bezprzewodowy moduł sterowania |
18 | 40 A zielony | – | Przekaźnik automatycznego wyłączania |
19 | – | 20 A żółty | Wzmacniacze radiowe |
20 | – | 15 Amp lt niebieski | Radio |
21 | — | 10 A czerwony | Moduł antywłamaniowy/syrena — jeśli jest na wyposażeniu |
22 | – | 10 A czerwony | Ogrzewanie, klimatyzacja/kompas |
23 | – | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania |
24 | – | 15 Amp lt niebieski | Elektrycznie sterowany szyberdach — jeśli jest na wyposażeniu |
25 | – | 10 A czerwony | Podgrzewane lustro — jeśli jest na wyposażeniu |
26 | – | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania |
27 | – | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną |
28 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji pasażerów | |
29 | “ | — | Gorący pojazd (nie wymaga bezpiecznika) |
30 | – | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu |
31 | — | 10 A czerwony | Spryskiwacz reflektorów — jeśli jest na wyposażeniu |
32 | 30 Amp Różowy | – | Przekaźnik automatycznego wyłączania |
33 | “ | 10 A czerwony | J1962 Conn/moduł sterujący układu napędowego |
34 | 30 Amp Różowy | – | Zawór przeciwblokujący hamulca |
35 | 40 A zielony | – | Pompa przeciwblokująca hamulca |
36 | 30 Amp Różowy | — | Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentne szkło — jeśli jest na wyposażeniu |
37 | — | 25 A Wyczyść | Nagrzewnica na olej napędowy i górna część zasilania H2/MOD |