W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2014, 2015, 2016. Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który był produkowany przez amerykańską markę Jeep w latach 2007-2017. Jest to samochód o charakterystycznym wyglądzie, nawiązujący do tradycyjnych samochodów terenowych marki Jeep. Wygląd Jeepa Patriot cechuje się kanciastymi kształtami, charakterystyczną […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2014, 2015, 2016.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który był produkowany przez amerykańską markę Jeep w latach 2007-2017. Jest to samochód o charakterystycznym wyglądzie, nawiązujący do tradycyjnych samochodów terenowych marki Jeep.
Wygląd Jeepa Patriot cechuje się kanciastymi kształtami, charakterystyczną sześciokątną atrapą chłodnicy oraz podwyższonym prześwitem, co nadaje mu typowy wygląd off-roadowego pojazdu. Mimo swoich kompaktowych rozmiarów, Patriot oferuje przestronne wnętrze, które może pomieścić pięć pasażerów. Kabina jest dobrze zaprojektowana, z solidnymi materiałami wykończeniowymi i ergonomicznie rozmieszczonymi elementami sterowania.
Pod względem napędu, Jeep Patriot oferuje różne opcje. Wersje podstawowe są dostępne z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym, a moc jest przekazywana na przednie koła. Istnieje również opcja napędu na cztery koła (4×4), która pozwala na lepszą kontrolę i zdolności terenowe. Napęd na cztery koła umożliwia radzenie sobie z trudnymi warunkami na drodze, takimi jak śnieg czy błoto.
Jako SUV, Jeep Patriot oferuje również pewne możliwości terenowe. Prześwit, system kontroli trakcji i układ stabilizacji toru jazdy pozwalają na pewne poruszanie się w terenie, choć nie jest to samochód przystosowany do ekstremalnych warunków off-roadowych. Jest idealny do pokonywania trudniejszych nawierzchni, takich jak szutry, drogi leśne czy nierówności na drodze.
Jeep Patriot oferuje również funkcje bezpieczeństwa, takie jak systemy kontroli trakcji, układ stabilizacji toru jazdy, systemy hamowania oraz liczne poduszki powietrzne. To zapewnia pewność, że podróżujący będą dobrze chronieni w razie kolizji.
Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który łączy w sobie charakterystyczny wygląd marki Jeep, przestronne wnętrze i pewne zdolności terenowe. Jest to samochód, który świetnie sprawdzi się w codziennej jeździe miejskiej, oferując jednocześnie pewność i niezawodność na trudniejszych nawierzchniach. Jeśli szukasz kompaktowego SUV-a, który zapewni Ci styl i funkcjonalność, Jeep Patriot może być interesującą opcją do rozważenia.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 20 A niebieski | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Moduł sterujący AWD/4WD — jeśli jest na wyposażeniu | |
3 | 10 A czerwony | Przełącznik tylnego środkowego światła hamowania | |
4 | 10 A czerwony | Przełącznik zapłonu/moduł klasyfikacji użytkowników | |
5 | 15 Amp lt niebieski | Bateria^ Zasilanie dla Power Tech | |
6 | 10 A czerwony | Lusterko elektryczne/sterowanie kierownicą radio satelitarne/telefon głośnomówiący | |
7 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania/Oświetlenie wewnętrzne | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Falownik 115 V AC — jeśli jest na wyposażeniu | |
13 | 20 A żółty | Zapalniczka | |
14 | 10 A czerwony | Klaster instrumentów | |
15 | 40 A zielony | Wentylator chłodnicy | |
16 | 15 Amp lt niebieski | Lampa kopułkowa / szyberdach / silnik tylnej wycieraczki | |
17 | 10 A czerwony | Bezprzewodowy moduł sterowania | |
18 | 40 A zielony | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
19 | 20 A żółty | Wzmacniacze radiowe | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio | |
21 | 10 A czerwony | Moduł antywłamaniowy/syrena — jeśli jest na wyposażeniu | |
22 | 10 A czerwony | Ogrzewanie, klimatyzacja/kompas | |
23 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Elektrycznie sterowany szyberdach — jeśli jest na wyposażeniu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterko — jeśli jest na wyposażeniu | |
26 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
27 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną | |
28 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji pasażerów | |
29 | Ogrzewanie (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu | |
31 | 10 A czerwony | Spryskiwacz reflektorów — jeśli jest na wyposażeniu | |
32 | 30 Amp Różowy | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
33 | 10 A czerwony | J1962 Conn/moduł sterujący układu napędowego | |
34 | 30 Amp Różowy | Zawór przeciwblokujący hamulca | |
35 | 40 A zielony | Pompa przeciwblokująca hamulca | |
36 | 30 Amp Różowy | Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentna szyba — jeśli jest na wyposażeniu | |
37 | 25 A | Nagrzewnica na olej napędowy i górna część zasilania H2/MOD |