W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Compass MK49 z lat: 2007, 2008. Jeep Compass MK49 to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2006 roku. Jest to samochód o uniwersalnym charakterze, który oferuje zarówno miejską elegancję, jak i zdolności terenowe typowe dla marki Jeep. Pod względem designu, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Compass MK49 z lat: 2007, 2008.
Jeep Compass MK49 to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2006 roku. Jest to samochód o uniwersalnym charakterze, który oferuje zarówno miejską elegancję, jak i zdolności terenowe typowe dla marki Jeep.
Pod względem designu, Jeep Compass MK49 prezentuje się nowocześnie i dynamicznie. Posiada charakterystyczne cechy marki Jeep, takie jak siedmiokątna atrapa chłodnicy i muskularne nadkola. Jednocześnie ma smukłe proporcje i dynamiczne linie, które nadają mu sportowy wygląd.
Wnętrze Jeepa Compass MK49 jest dobrze zaprojektowane i oferuje komfortową przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Wykończenie wnętrza jest solidne, a materiały są wysokiej jakości. Samochód może pomieścić pięć osób, a składane tylne siedzenia zapewniają elastyczność w zakresie przestrzeni bagażowej.
Jeep Compass MK49 oferuje różne opcje napędowe, w zależności od preferencji i potrzeb użytkownika. Może być dostępny z napędem na przednie koła lub napędem na cztery koła, co zapewnia lepszą przyczepność i kontrolę na różnego rodzaju nawierzchni. Dodatkowo, samochód może być wyposażony w systemy terenowe, takie jak Jeep Active Drive, które poprawiają zdolności terenowe i stabilność samochodu.
Pod względem wyposażenia i technologii, Jeep Compass MK49 oferuje wiele opcji. Może być dostępny z systemem multimedialnym, systemem nawigacji, systemem audio premium, a także zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa, takimi jak system monitorowania martwego pola, asystent pasa ruchu, system monitorowania ciśnienia w oponach i wiele innych.
Jeep Compass MK49 zapewnia również przyzwoite osiągi. Może być napędzany przez różne silniki benzynowe lub wysokoprężne, które oferują odpowiednią moc i moment obrotowy, zarówno na drogach miejskich, jak i podczas jazdy w terenie.
Samochód ten kładzie również duży nacisk na bezpieczeństwo. Jest wyposażony w wiele zaawansowanych systemów, takich jak system kontroli stabilności, systemy wspomagania hamowania, systemy wspomagające przy ruszaniu pod górę czy systemy monitorujące otoczenie, które pomagają utrzymać samochód na właściwej drodze i zapewniają ochronę pasażerów.
Podsumowując, Jeep Compass MK49 to kompaktowy SUV, który łączy miejską elegancję z charakterystycznymi zdolnościami terenowymi marki Jeep. Oferuje stylowy design, komfortowe wnętrze, różnorodne opcje napędowe, zaawansowane technologie i wysoki poziom bezpieczeństwa. Jest to samochód, który sprosta oczekiwaniom zarówno w codziennej jeździe po mieście, jak i podczas przygód na trudnym terenie.
Zintegrowany moduł zasilania (IPM)
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki.
Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | Pusty | Pusty | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie ECU AWD/4WD | |
3 | 10 A czerwony | Zasilanie przełącznika hamulca CHMSL | |
4 | 10 A czerwony | Zasilanie wyłącznika zapłonu | |
5 | 20 A żółty | Przyczepa holownicza | |
6 | 10 A czerwony | IOD Sw/Pwr Mir/Ocm Sterowanie Sdar/telefon bez użycia rąk | |
7 | 30 A zielony | IOD Sense1 | |
8 | 30 A zielony | IOD Sense2 | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania CCN | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Ign Run/Acc Inverter | |
13 | 20 A żółty | Pwr run/Acc Outlet RR | |
14 | 10 A czerwony | IOD CCN/Oświetlenie wewnętrzne | |
15 | 40 A zielony | Zasilanie bateryjne przekaźnika wentylatora RAD | |
16 | 15 Amp lt niebieski | IGN Run/Zapalniczka/Szyberdach | |
17 | 10 A czerwony | IOD Feed Mod-Wcm | |
18 | 40 A zielony | Styk przekaźnika ASD PWR Feed | |
19 | 20 A żółty | Zasilanie Wzmacniacza PWR 1 i Wzmacniacza 2 | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio z kanałem IOD | |
21 | 10 A czerwony | IOD Feed Intrus Mod/Syrena | |
22 | 10 A czerwony | IGN RUN Czujnik ciepła/AC/kompasu | |
23 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 3 | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie szyberdachu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterko | |
26 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 2 | |
27 | 10 A czerwony | IGN RUN Tylko zasilanie ORC | |
28 | 10 A czerwony | IGN RUN ORC/OCM Feed | |
29 | Ogrzewanie (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenia | |
31 | 10 A czerwony | Sterowanie przekaźnikiem spryskiwaczy reflektorów | |
32 | 30 Amp Różowy | POL ASD Control Feed 1 | |
33 | 10 A czerwony | ABS MOD/J1962 Połączenie/PCM | |
34 | 30 Amp Różowy | Zasilanie zaworu ABS | |
35 | 40 A zielony | Zasilanie pompy ABS | |
36 | 30 Amp Różowy | Sterowanie reflektorami / spryskiwaczami / inteligentnymi lusterkami | |
37 | 25 Amp Naturalny | 110 Falownik |