W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VII z lat: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005. Honda Civic VII, znany również jako Honda Civic Seventh Generation, był produkowany w latach 2000-2005. Ten model stanowił kolejny krok naprzód w ewolucji Hondy Civic, oferując wiele udoskonaleń i nowości. Pod względem designu, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VII z lat: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005.
Honda Civic VII, znany również jako Honda Civic Seventh Generation, był produkowany w latach 2000-2005. Ten model stanowił kolejny krok naprzód w ewolucji Hondy Civic, oferując wiele udoskonaleń i nowości.
Pod względem designu, Honda Civic VII przyciągała uwagę swoim nowoczesnym i aerodynamicznym wyglądem. Charakteryzował się dynamicznymi liniami, smukłymi reflektorami i zgrabnie zintegrowanymi zderzakami. Wygląd zewnętrzny samochodu wpływał na jego sportowy i nowoczesny charakter.
Wnętrze Honda Civic VII było przestronne, komfortowe i funkcjonalne. Ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujących ułatwiało obsługę samochodu, a wysokiej jakości materiały wykończeniowe dodawały mu elegancji.
Honda Civic VII była dostępna w różnych wariantach nadwozia, takich jak sedan, hatchback i coupe, dając kierowcom różne możliwości wyboru zgodnie z ich preferencjami. Różne wersje wyposażeniowe oferowały różne funkcje i dodatki, takie jak klimatyzacja, elektryczne szyby i lusterka boczne, system audio i wiele innych.
Pod maską Honda Civic VII znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Oferowały one odpowiednią moc i elastyczność, zapewniając przyjemność z jazdy i oszczędność paliwa.
Wprowadzono również nowe technologie i funkcje, takie jak system stabilizacji toru jazdy (VSA), system nawigacji GPS, system audio premium i wiele innych, które podnosiły komfort i bezpieczeństwo podróży.
Honda Civic VII zdobył popularność dzięki swojej niezawodności, oszczędności paliwa i dynamicznemu charakterowi. Oferował przyjemną jazdę, dobrą jakość wykonania i dostęp do nowoczesnych funkcji.
Podsumowując, Honda Civic VII to siódma generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który wyróżniał się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i różnorodnymi wariantami nadwozia. Oferował dobrą jakość wykonania, zaawansowane technologie i wygodę jazdy. Był to samochód, który zdobył uznanie kierowców dzięki swojej niezawodności, oszczędności i sportowemu charakterowi.
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | z wyjątkiem hybryd: Cewki zapłonowe |
15 | Hybrydowy: moduł sterujący silnika (ECM), przednie cewki zapłonowe | |
2 | 20 | Czujnik stosunku powietrza do paliwa (A/F) |
3 | 10 | Jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej (DRL), jednostka sterująca Multiplex |
4 | 10 | Przekaźnik czujnika powietrza paliwa (A/F), alternator, czujnik położenia wałka rozrządu (CMP), tempomat, zespół elektrycznego czujnika obciążenia (ELD), zawór elektromagnetyczny obejściowy kontroli emisji par (EVAP), zawór upustowy pochłaniacza EVAP, zawór odpowietrzający pochłaniacza EVAP Zawór, podgrzewana sonda lambda (HO2S), czujnik prędkości pojazdu (VSS), konwerter DC-DC (hybrydowy), moduł sterujący skrzyni biegów (TCM), trzeci podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) |
5 | — | — |
6 | 7,5 | Jednostka sterująca szyberdachu, przekaźniki otwierania i zamykania dachu księżycowego, przekaźnik okna zasilania |
7 | 20 | Przekaźniki otwierania i zamykania szyberdachu |
8 | 7,5 | Jednostka audio, jednostka sterująca multipleksu, skrzynka interfejsu CarLink (CarLink) |
9 | 10 | Jednostka systemu wykrywania pozycji pasażera (OPDS) (boczna poduszka powietrzna), jednostka sterująca przerywanej wycieraczki tylnej szyby, silnik wycieraczki tylnej szyby, przełącznik wycieraczek/spryskiwaczy |
15 | Hybrydowy: moduł sterujący silnika (ECM), tylne cewki zapłonowe | |
10 | 7,5 | Włącznik świateł cofania (M/T), jednostka sterująca elektronicznego wspomagania kierownicy (EPS), zespół wskaźników, odbiornik bezkluczykowy, jednostka sterująca multipleksem, jednostka sterująca bezpieczeństwem, przekaźnik cofania A/T (A/T), skrzynka interfejsu CarLink ( CarLink), elektromagnes blokady zmiany biegów (A/T) |
11 | 7,5 | Modulator ABS-jednostka sterująca |
12 | 7,5 | Jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej (DRL), jednostka sterująca Multiplex |
13 | 10 | Jednostka dodatkowego systemu przytrzymującego (SRS) |
14 | 10 | Przekaźnik sprzęgła sprężarki klimatyzacji, przekaźnik wentylatora skraplacza klimatyzacji, przekaźnik silnika dmuchawy, panel sterowania nagrzewnicy, przełącznik lusterka zasilania, przekaźnik wentylatora chłodnicy, silnik sterowania recyrkulacją, przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby |
15 | 2 | Jednostka kontroli bezpieczeństwa |
10 | Jednostka kontroli bezpieczeństwa | |
16 | 20 | Podgrzewane siedzenie |
7,5 | Moduł sterowania silnikiem (MCM) Przekaźnik nr 1 | |
17 | 15 | Pompa paliwa, moduł sterujący silnika/zespołu napędowego (ECM/PCM), przekaźnik główny PGM-FI nr 2, jednostka dodatkowego układu unieruchamiającego (SRS) |
18 | 15 | Gniazdo zasilania akcesoriów |
19 | 7,5 | Przełącznik ostrzegania o zagrożeniach, kierunkowskaz/przekaźnik zagrożenia |
20 | 30 | Właz: Multipleksowa jednostka sterująca, przełącznik wycieraczek/spryskiwaczy przedniej szyby, silnik wycieraczek przedniej szyby |
20 | Multipleksowa jednostka sterująca, przełącznik wycieraczek/spryskiwaczy przedniej szyby, silnik wycieraczek przedniej szyby | |
21 | 7,5 | Hybrydowy: moduł sterujący silnika (ECM), przekaźnik odcinania rozrusznika |
22 | 20 | Przełącznik szyby pasażera, główny przełącznik szyby elektrycznej |
23 | 20 | Główny wyłącznik okna zasilania |
24 | 20 | Przełącznik lewego tylnego okna |
25 | 20 | Włącznik prawego tylnego okna |
Uchwyt bezpiecznika | ||
7,5 | Hybrydowy: przekaźnik wentylatora gorącego restartu | |
Przekaźnik | ||
R1 | z wyjątkiem Hybrid: Starter Cut | |
R2 | Światło tylne | |
R3 | Zasilanie okna | |
R4 | Kierunkowskaz/światła awaryjne |
Hatchback
Sedan, coupe
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 20 | Silnik przekaźnika wentylatora skraplacza, przekaźnik sprzęgła sprężarki klimatyzacji |
2 | 15 | z wyjątkiem hybrydowych: przekaźnik świateł tylnych, światła na desce rozdzielczej, przednie światła postojowe, przednie światła obrysowe boczne, panel sterowania nagrzewnicą, światła tablicy rejestracyjnej, światła tylne |
10 | Hybrydowy: Przekaźnik modułu sterowania silnikiem (MCM) nr 2 | |
3 | 7,5 | z wyjątkiem hybryd: oświetlenie przestrzeni ładunkowej, oświetlenie sufitowe/reflektory Przełącznik kluczyka zapłonu/światło kluczyka, reflektory, oświetlenie bagażnika |
10 | Hybrydowe: oświetlenie sufitowe, stacyjka/światło kluczyka, reflektory, przekaźnik świateł tylnych, oświetlenie bagażnika | |
4 | 20 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy |
5 | 10 | Przełącznik ostrzegający o zagrożeniach |
6 | 15 | Główny przekaźnik PGM-FI nr 1, czujnik położenia wału korbowego (CKP), moduł sterujący silnika/zespołu napędowego (ECM/PCM), wtryskiwacze, zawór sterowania powietrzem biegu jałowego (IAC), jednostka sterująca immobilizera-odbiornik, główny przekaźnik PGM-FI nr. 2, czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) (TDC), moduł sterowania wtryskiwaczem, przekaźnik wtryskiwacza |
7 | 15 | Przełącznik położenia pedału hamulca, przekaźnik klaksonu, światła hamowania, sygnały hamowania (do modułu sterującego modulatora ABS, modułu sterującego silnika/zespołu napędowego (ECM/PCM), modułu sterującego multipleksu) |
8 | 20 | Modulator ABS-jednostka sterująca |
9 | 10 | Jednostka audio, złącze łącza danych (DLC), zespół licznika, jednostka sterująca immobilizera-odbiornik, jednostka bezkluczykowego odbiornika, jednostka sterująca multipleksem, skrzynka interfejsu CarLink, moduł sterowania silnikiem (MCM) (hybrydowy), moduł sterowania skrzynią biegów (hybrydowy), kontrola bezpieczeństwa Jednostka |
10 | 40 | Modulator ABS-jednostka sterująca |
11 | 30 | Przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby |
40 | Coupe: Przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby | |
12 | 40 | Przekaźnik silnika dmuchawy |
13 | 40 | Bezpieczniki (przedział pasażerski): 7, 23 |
14 | 40 | Bezpieczniki (przedział pasażerski): 2, 3, 5, 15, 16 |
40 | Hybrydowy: Przekaźnik wentylatora gorącego restartu, bezpieczniki (przedział pasażerski): 2, 3, 5, 15, 16, bezpiecznik (przedział silnika): nr 60 | |
15 | 15 | Lewy reflektor, jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej (DRL), przekaźnik DRL, zespół wskaźnika, lampka kontrolna świateł drogowych, jednostka sterująca multipleksem |
20 | Lewy reflektor, jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej (DRL), przekaźnik DRL, dioda DRL, zespół wskaźnika, lampka kontrolna świateł drogowych, jednostka sterująca multipleksem | |
16 | 20 | Zasilany zamek do drzwi, multipleksowa jednostka sterująca |
17 | 15 | Prawy reflektor, przekaźnik świateł do jazdy dziennej (DRL), jednostka sterująca Multiplex |
20 | Prawy reflektor, jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej (DRL), jednostka sterująca Multiplex | |
18 | 60 | Elektroniczny układ wspomagania kierownicy (EPS) |
19 | 80 | Dystrybucja Mocy |
20 | 40 | Przełącznik zapłonu (BAT) |
Przekaźnik | ||
R1 | Wentylator chłodnicy | |
R2 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji | |
R3 | Odmgławiacz tylnej szyby | |
R4 | Silnik dmuchawy | |
R5 | Reflektor nr 1 | |
R6 | Klakson | |
R7 | Wentylator skraplacza | |
R8 | Reflektor nr 2 |
Skrzynka przekaźników komory silnika (hybrydowa)
Numer | Ampery [A] | Opis |
60 | 20 | Silnik wentylatora chłodnicy |
Przekaźnik | ||
R1 | Wentylator gorącego restartu | |
R2 | PGM-FI Główny nr 2 |
Hatchback
Sedan, coupe