W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic IV z lat: 1988, 1989, 1990, 1991. Honda Civic IV to czwarta generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, produkowana w latach 1987-1991. Ten model przyniósł kilka udoskonaleń i zmian w porównaniu do poprzednich wersji, dając kontynuację popularności i sukcesu Civic. Honda Civic […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic IV z lat: 1988, 1989, 1990, 1991.
Honda Civic IV to czwarta generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, produkowana w latach 1987-1991. Ten model przyniósł kilka udoskonaleń i zmian w porównaniu do poprzednich wersji, dając kontynuację popularności i sukcesu Civic.
Honda Civic IV wyróżniał się nowym wyglądem z bardziej aerodynamiczną sylwetką i gładkimi liniami. Samochód miał bardziej zaokrągloną przednią część, nowe reflektory i zderzaki, które nadawały mu nowoczesny wygląd. Wnętrze zostało również odświeżone i zaprojektowane w sposób ergonomiczny, oferując większą przestrzeń i wygodę dla kierowcy i pasażerów.
W zależności od rynku i wersji, Honda Civic IV oferowała różne silniki benzynowe o różnych pojemnościach i mocach. Były one zoptymalizowane pod kątem osiągów i efektywności paliwowej, oferując przyjemną dynamikę jazdy.
Wraz z Civic IV wprowadzono również pewne ulepszenia technologiczne i wyposażenie, takie jak elektryczne szyby, centralny zamek, klimatyzacja i system audio. Dostępne były różne wersje wyposażenia, które oferowały dodatkowe funkcje i komfort.
Honda Civic IV cieszył się popularnością ze względu na swoje kompaktowe rozmiary, niezawodność, oszczędność paliwa i przyjemność z jazdy. Był to samochód dobrze dopasowany do miejskiej jazdy i codziennych potrzeb, oferujący zarówno ekonomię, jak i pewien poziom sportowego charakteru.
Podsumowując, Honda Civic IV to czwarta generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, która przyniosła udoskonalenia wizualne, technologiczne i wyposażeniowe. Charakteryzował się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i różnymi opcjami silnikowymi. Był to popularny model, który oferował niezawodność, oszczędność i przyjemność z jazdy.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 10 | Zintegrowana jednostka sterująca, przełącznik kombinacji, zespół wskaźników, przełącznik świateł cofania, przełącznik konsoli pozycji zmiany biegów, zegar (’90), elektromagnes blokady zmiany biegów (’90), jednostka sterująca blokady (’90), automatyczne pasy bezpieczeństwa |
| 2 | 10 | Elektromagnes rozrusznika, przekaźnik główny PGM-FI, elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI, zintegrowana jednostka sterująca |
| 3 | 20 | Elektryczne zamki do drzwi |
| 4 | 10 | Prawe światła drogowe, lampka kontrolna świateł drogowych, przekaźnik świateł do jazdy dziennej |
| 5 | 10 | Światło drogowe lewego reflektora |
| 6 | 30 | Silnik dachu słonecznego |
| 7 | 10 | Tylne światła |
| 8 | 10 | Zintegrowana jednostka sterująca, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne |
| 9 | — | — |
| 10 | 10 | Światła mijania lewego reflektora |
| 11 | 10 | Prawy reflektor mijania |
| 12 | 15 | Zintegrowana jednostka sterująca, oświetlenie bagażnika, światło kopuły, wyłącznik zapłonu, zegar, radio, zapalniczka |
| 13 | 15 | Elektryczne szyby, wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby, przekaźnik dachu słonecznego (’90), zintegrowana jednostka sterująca, przełącznik kombinowany (’90 CRX) |
| 20 | Elektryczne szyby, wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby, przekaźnik dachu słonecznego (’90), zintegrowana jednostka sterująca, przełącznik kombinowany (’90 CRX) | |
| 14 | 10 | Civic: zespół wskaźnika, czujnik silnika i elementy sterujące |
| 10 | Wagon, CRX: zespół wskaźnika, czujnik i sterowanie silnika, przekaźnik główny PGM-FI, ECU PGM-FI, pompa paliwa, jednostka ELD, EACV | |
| 15 | 15 | Silnik wentylatora chłodzącego (z wyjątkiem 4WD A/T Wagon), przekaźnik wentylatora chłodzącego |
| 16 | 10 | Światła dzienne |
| 17 | 10 | Radio, przekaźnik zapalniczki (’90) |
| 18 | 10 | Odmgławiacz tylnej szyby, elektryczne lusterka boczne, klimatyzacja |
| 19 | 30 | Silnik dmuchawy |
| 20 | 20 | Prawe przednie okno |
| 21 | 20 | Lewe przednie okno |
| 22 | 20 | Prawe tylne okno |
| 23 | 20 | Lewe tylne okno |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 60 | Dystrybucja mocy |
| 2 | 50 | Skrzynka bezpieczników na deskę rozdzielczą |
| 3 | 40 | Skrzynka bezpieczników Dash, oświetlenie zewnętrzne |
| 4 | 10 | Elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI, światła awaryjne, jednostka sterująca A/T (wagon), zintegrowana jednostka sterująca (’90), automatyczne pasy na ramię (’90) |
| 5 | 15 | Klaksony, światła hamowania, jednostka sterująca A/T (wagon), elektromagnes blokady kluczyka (tylko A/T), zwijacze pasów bezpieczeństwa (’90) |
| 6 | 20 | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 7 | 15 | Przekaźnik główny PGM-FI |
| 8 | 15 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji, przekaźnik wentylatora skraplacza |
Brak komentarzy.