W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Accord VII z lat: 2005. Honda Accord VII, znany również jako Honda Accord CL/CM, był produkowanym w latach 2002-2007 modelem samochodu osobowego klasy średniej przez japońskiego producenta samochodów Honda. Jest to siódma generacja Accord, która wprowadziła kilka istotnych zmian w porównaniu do […]
Honda Accord VII, znany również jako Honda Accord CL/CM, był produkowanym w latach 2002-2007 modelem samochodu osobowego klasy średniej przez japońskiego producenta samochodów Honda. Jest to siódma generacja Accord, która wprowadziła kilka istotnych zmian w porównaniu do poprzedników.
Honda Accord VII zaprezentował nowoczesny i elegancki design, charakteryzujący się zaokrąglonymi liniami i płynnymi proporcjami. Był dostępny w wersji czterodrzwiowego sedana oraz wersji kombi o nazwie Accord Tourer. Zarówno zewnętrzne, jak i wnętrze pojazdu zostały starannie zaprojektowane, oferując atrakcyjny wygląd i komfortową przestrzeń.
W zakresie silników Honda Accord VII oferował różne jednostki napędowe, w zależności od rynku. Silniki benzynowe o pojemności od 2.0 do 3.0 litra były dostępne w różnych wersjach mocy, zapewniając odpowiednie osiągi i ekonomię paliwa. Niektóre wersje były również dostępne z silnikiem wysokoprężnym.
Accord VII był dobrze wyposażony, oferując wiele funkcji i udogodnień. W zależności od wersji i wyposażenia, można było znaleźć takie elementy jak klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne, centralny zamek, system audio, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, system nawigacji i wiele innych opcji. Technologiczne ulepszenia obejmowały zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, ESP i poduszki powietrzne.
Honda Accord VII cieszył się popularnością ze względu na swoją niezawodność, solidność konstrukcji, komfort jazdy i przestronne wnętrze. Model ten przyczynił się do dalszego wzrostu sprzedaży marki Honda i utrzymał pozycję Accord jako cenionego samochodu klasy średniej.
W skrócie, Honda Accord VII to samochód klasy średniej, który oferował nowoczesny design, różnorodne silniki, wysoki poziom wyposażenia i komfortową jazdę. Był to popularny wybór wśród klientów poszukujących niezawodnego i dobrze wykonanego samochodu.
Komora silnika
Lokalizacja
Opis
Skrzynka przekaźnikowa nr 2
To urządzenie jest dostępne tylko w modelach hybrydowych.
34 | Moduł sterowania zespołem napędowym 7,5 A (MCM), przekaźnik nr 1 MCM |
35 | – |
Przekaźniki | |
R1 | Sterowanie wentylatorem |
R2 | Elektryczna pompa płynu chłodzącego |
R3 | Światła dzienne |
Skrzynka przekaźnikowa nr 1
36 | Bezpiecznik 40A (skrzynka przekaźników nr 2 w komorze silnika): nr 34, bezpieczniki: 53, 54 |
37 | 30A Pomocnicza pompa oleju przekładniowego (ATFP) |
Przekaźniki | |
R1 | Hybrydowy: pomocnicza pompa olejowa skrzyni biegów (ATFP) |
3,0 l (USA): Sterowanie wentylatorem | |
3,0 l: Światła do jazdy dziennej | |
R2 | 2,4 l: Światła do jazdy dziennej |
3,0 l: Sterowanie wentylatorem |
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | Światła mijania lewego reflektora |
2 | (30) | Cewka odszraniacza tylnej szyby |
3 | 10 | Światło drogowe lewego reflektora |
4 | 15 | Małe światło |
5 | 10 | Prawe światło drogowe |
6 | 10 | Prawy reflektor mijania |
7 | 7,5 | Zapasowy |
8 | 15 | FI ECU |
9 | 20 | Wentylator skraplacza |
10 | — | Nieużywany |
11 | 20 | Wentylator chłodzący |
30* | Wentylator chłodzący | |
12 | 7,5 | MG. Sprzęgło |
13 | 20 | Klakson, stop |
14 | 40 | Tylny odszraniacz |
15 | 40 | Zapasowy, ACC |
16 | 15 | Światła awaryjne |
17 | 30 | Silnik ABS |
30* | Silnik TCS | |
18 | 20 | ABS F/S |
40* | TCS | |
19 | 40 | Opcja |
20 | (40) | Opcja |
21 | 40 | Silnik nagrzewnicy |
22 | 100 | Akumulator |
— | Nieużywany | |
23 | 50 | +B IGI główne |
50 | Główne zasilanie okna | |
* Modele 6-cylindrowe |
Przekaźniki | |
R1 | Wentylator chłodnicy silnika |
R2 | Wentylator klimatyzacji |
R3 | Ogrzewanie tylnej szyby |
R4 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji |
R5 | Podgrzewacz |
Przedział pasażerski
Lokalizacja
Opis
Wewnętrzny panel bezpieczników
Numer | Ampery [A] | Opis |
1*1 | (15) | DBW |
2 | 15 | Cewka zapłonowa |
3*2 | (10) | Światła do jazdy dziennej* |
4 | 15 | Grzejnik Laf |
5 | 10 | Radio |
6 | 7,5 | Wewnętrzne światło |
7 | 10 | Światła zapasowe |
8 | 20 | Zamek od drzwi |
9 | 15 | Przednie gniazda akcesoriów |
10 | 7,5 | IG OPDS (system wykrywania pozycji pasażerów) |
11 | 30 | Wycieraczka szyby zespolonej |
12 | — | Nieużywany |
13 | — | Nieużywany |
14 | (20) | Elektryczna prowadnica fotela kierowcy |
15 | (20) | Podgrzewane siedzenie |
16 | (20) | Elektrycznie regulowane pochylanie fotela kierowcy |
17 | — | Nieużywany |
18 | 15 | IG ACG |
19 | 15 | Pompa paliwa IG |
20 | 7,5 | Podkładka IG |
21 | 7,5 | Licznik IG |
22 | 10 | IG SRS |
23 | 7,5 | IGP (PGM-FI ECU) |
24 | — | Nieużywany |
25 | — | Nieużywany |
26 | 20 | Zasilanie okna pasażera |
27 | 20 | Zasilanie okna kierowcy |
28 | (20) | Szyberdach |
29 | — | Nieużywany |
30 | 7,5 | IG HAC |
31 | — | Nieużywany |
32 | 7,5 | ACC |
33 | — | Zasilanie okna kierowcy |
* – W modelach kanadyjskich |
Przekaźniki | |
R1 | Kierunkowskazy / alarmy |
R2 | Cewki zapłonowe |
R3 | Jednostka sterująca silnika (przekaźnik nr 1) |
R4 | Gniazda |
R5 | Jednostka sterująca silnika (pompa paliwa) (przekaźnik nr 2) |
R6 | Elektryczne szyby |
R7 | Czujnik stosunku powietrza do paliwa (A/F) |
R8 | Rozrusznik |
Panel bezpieczników (strona pasażera)
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 30 | Szyberdach |
2 | 20 | Elektrycznie regulowane rozkładanie fotela kierowcy |
3 | 20 | Asystent rozkładania fotela elektrycznego |
4 | 20 | Przesuwanie fotela kierowcy |
5 | 20 | Przesuwanie fotela pasażera |
6 | 10 | Światła do jazdy dziennej* |
7 | 20 | Zasilanie tylnego lewego okna |
8 | 20 | Zasilanie prawego przedniego okna |
9 | 20 | Radio;
Zapalniczka. |
10 | 10 | Małe światła |
11 | 7,5 | Światło wewnętrzne,
Światła w progach drzwi |
12 | 20 | Elektryczne zamki do drzwi |
13 | 7,5 | Zegar |
14 | 7,5 | Kontrola silnika ABS |
15 | 20 | Zasilanie przedniego lewego okna |
16 | 20 | Zasilanie tylnego prawego okna |
* W modelach kanadyjskich |
Dodatkowe elementy
Układ
Opis
Opis