W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973. Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy. Mustang I został zaprojektowany jako […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973.
Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy.
Mustang I został zaprojektowany jako kompaktowy samochód sportowy o agresywnym wyglądzie, niskiej sylwetce i muskularnych proporcjach. Charakteryzuje go długa maska, krótki tył i charakterystyczne przetłoczenia na bokach, które dodają mu sportowego charakteru. Kultowy grill w kształcie litery „P” oraz podłużne tylne światła to znaki rozpoznawcze Mustangów.
Pod względem osiągów, Mustang I oferuje szeroką gamę silników, od mocnych jednostek V6 po potężne silniki V8. Moc i moment obrotowy przekładają się na dynamiczną jazdę, a dźwięk wydobywający się z układu wydechowego dodaje dodatkowej ekscytacji. Możliwość wyboru między manualną a automatyczną skrzynią biegów daje elastyczność i dostosowanie samochodu do preferencji kierowcy.
Wnętrze Forda Mustanga I jest zaprojektowane z myślą o sportowym stylu jazdy. Kierowca ma dostęp do intuicyjnie rozmieszczonych przycisków i przełączników, a sportowe fotele z bocznym trzymaniem zapewniają komfort i wsparcie nawet podczas dynamicznej jazdy. Istnieje również wiele opcji personalizacji, które pozwalają kierowcy dostosować wnętrze do swoich preferencji.
Ponadto, Ford Mustang I oferuje zaawansowane technologie, takie jak systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy, które poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy. Systemy takie jak kontroli trakcji, system kontroli stabilności, układ kierowniczy zelektryzowany czy systemy monitorowania martwego pola są często dostępne w nowszych wersjach Mustanga I.
Ponad pięćdziesiąt lat od debiutu, Ford Mustang I nadal jest symbolem mocy, pasji i niezależności. To auto, które łączy w sobie klasyczną stylistykę z nowoczesnymi technologiami, zapewniając niezapomniane doznania podczas jazdy. Dla wielu jest on nie tylko samochodem, ale także ikoną kultury motoryzacyjnej, która wciąż cieszy się ogromną popularnością na całym świecie.
Skrzynka bezpiecznikowa
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 20 | Klakson, zapalniczka |
2 | 14 | Lampy w progach, kopułkowe światła, mapa, oświetlenie bagażnika i schowka na rękawiczki, przekaźnik zatrzasku pasa bezpieczeństwa, zasilanie zegara, ostrzeżenie o kluczyku zapłonu, brzęczyk reflektorów |
3 | 4 | Tablica przyrządów, zestaw wskaźników, popielniczka i oświetlenie zapalniczki |
4 | 14 | Grzałka i odmrażacz |
30 | Klimatyzacja | |
5 | 4 | Lampki przyrządów i klastra, sterowanie radiem, ogrzewaniem i klimatyzacją, zegar, lampa popielniczki |
6 | 15 | Światła cofania, radio, spryskiwacz przedniej szyby, system ostrzegania o kierunkowskazach |
7 | 20 | Zasilanie akcesoriów, przekaźnik szyby elektrycznej i odszraniacz tylnej szyby |
Wyłączniki automatyczne
Numer | Opis | Ampery [A] | Lokalizacja |
1 | Obwód reflektorów | 12 | Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia |
2 | Światła parkingowe, obrysowe, licencyjne, tylne i kwadrantowe zmiany biegów, przekaźnik ostrzegawczy reflektorów | 15 | Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia |
3 | Światła stopu i system ostrzegania awaryjnego | 15 | Wyłącznik automatyczny na panelu przekaźników nad schowkiem |
4 | Elektrycznie sterowane szyby, góra, siedzenia i zatrzask oparcia siedzenia, oświetlenie komory silnika | 20 | Wyłącznik automatyczny na przekaźniku rozrusznika |
5 | Wycieraczka przedniej szyby | 7 | Zintegrowany wyłącznik wycieraczek |
6 | Elektryczne szyby i silniki siedzeń | — | Wyłącznik automatyczny w silnikach |