W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973. Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy. Mustang I został zaprojektowany jako […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973.
Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy.
Mustang I został zaprojektowany jako kompaktowy samochód sportowy o agresywnym wyglądzie, niskiej sylwetce i muskularnych proporcjach. Charakteryzuje go długa maska, krótki tył i charakterystyczne przetłoczenia na bokach, które dodają mu sportowego charakteru. Kultowy grill w kształcie litery „P” oraz podłużne tylne światła to znaki rozpoznawcze Mustangów.
Pod względem osiągów, Mustang I oferuje szeroką gamę silników, od mocnych jednostek V6 po potężne silniki V8. Moc i moment obrotowy przekładają się na dynamiczną jazdę, a dźwięk wydobywający się z układu wydechowego dodaje dodatkowej ekscytacji. Możliwość wyboru między manualną a automatyczną skrzynią biegów daje elastyczność i dostosowanie samochodu do preferencji kierowcy.
Wnętrze Forda Mustanga I jest zaprojektowane z myślą o sportowym stylu jazdy. Kierowca ma dostęp do intuicyjnie rozmieszczonych przycisków i przełączników, a sportowe fotele z bocznym trzymaniem zapewniają komfort i wsparcie nawet podczas dynamicznej jazdy. Istnieje również wiele opcji personalizacji, które pozwalają kierowcy dostosować wnętrze do swoich preferencji.
Ponadto, Ford Mustang I oferuje zaawansowane technologie, takie jak systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy, które poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy. Systemy takie jak kontroli trakcji, system kontroli stabilności, układ kierowniczy zelektryzowany czy systemy monitorowania martwego pola są często dostępne w nowszych wersjach Mustanga I.
Ponad pięćdziesiąt lat od debiutu, Ford Mustang I nadal jest symbolem mocy, pasji i niezależności. To auto, które łączy w sobie klasyczną stylistykę z nowoczesnymi technologiami, zapewniając niezapomniane doznania podczas jazdy. Dla wielu jest on nie tylko samochodem, ale także ikoną kultury motoryzacyjnej, która wciąż cieszy się ogromną popularnością na całym świecie.
Skrzynka bezpiecznikowa
| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 20 | Klakson, zapalniczka |
| 2 | 14 | Lampy w progach, kopułkowe światła, mapa, oświetlenie bagażnika i schowka na rękawiczki, przekaźnik zatrzasku pasa bezpieczeństwa, zasilanie zegara, ostrzeżenie o kluczyku zapłonu, brzęczyk reflektorów |
| 3 | 4 | Tablica przyrządów, zestaw wskaźników, popielniczka i oświetlenie zapalniczki |
| 4 | 14 | Grzałka i odmrażacz |
| 30 | Klimatyzacja | |
| 5 | 4 | Lampki przyrządów i klastra, sterowanie radiem, ogrzewaniem i klimatyzacją, zegar, lampa popielniczki |
| 6 | 15 | Światła cofania, radio, spryskiwacz przedniej szyby, system ostrzegania o kierunkowskazach |
| 7 | 20 | Zasilanie akcesoriów, przekaźnik szyby elektrycznej i odszraniacz tylnej szyby |
Wyłączniki automatyczne
| Numer | Opis | Ampery [A] | Lokalizacja |
| 1 | Obwód reflektorów | 12 | Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia |
| 2 | Światła parkingowe, obrysowe, licencyjne, tylne i kwadrantowe zmiany biegów, przekaźnik ostrzegawczy reflektorów | 15 | Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia |
| 3 | Światła stopu i system ostrzegania awaryjnego | 15 | Wyłącznik automatyczny na panelu przekaźników nad schowkiem |
| 4 | Elektrycznie sterowane szyby, góra, siedzenia i zatrzask oparcia siedzenia, oświetlenie komory silnika | 20 | Wyłącznik automatyczny na przekaźniku rozrusznika |
| 5 | Wycieraczka przedniej szyby | 7 | Zintegrowany wyłącznik wycieraczek |
| 6 | Elektryczne szyby i silniki siedzeń | — | Wyłącznik automatyczny w silnikach |
Brak komentarzy.