Ford Mustang I (1971-1973) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973. Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy. Mustang I został zaprojektowany jako […]

06/27/2023
Czas czytania: 3 minut
Ford Mustang I (1971-1973) - schematy bezpieczników i przekaźników
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang I z lat: 1971, 1972, 1973.

Ford Mustang I to legendarne amerykańskie auto sportowe, które zadebiutowało w 1964 roku. Jest to ikona motoryzacji, znana z charakterystycznego wyglądu i potężnej mocy, która zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy.

Mustang I został zaprojektowany jako kompaktowy samochód sportowy o agresywnym wyglądzie, niskiej sylwetce i muskularnych proporcjach. Charakteryzuje go długa maska, krótki tył i charakterystyczne przetłoczenia na bokach, które dodają mu sportowego charakteru. Kultowy grill w kształcie litery „P” oraz podłużne tylne światła to znaki rozpoznawcze Mustangów.

Pod względem osiągów, Mustang I oferuje szeroką gamę silników, od mocnych jednostek V6 po potężne silniki V8. Moc i moment obrotowy przekładają się na dynamiczną jazdę, a dźwięk wydobywający się z układu wydechowego dodaje dodatkowej ekscytacji. Możliwość wyboru między manualną a automatyczną skrzynią biegów daje elastyczność i dostosowanie samochodu do preferencji kierowcy.

Zobacz także:  Ford C-MAX II (2015-2019) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wnętrze Forda Mustanga I jest zaprojektowane z myślą o sportowym stylu jazdy. Kierowca ma dostęp do intuicyjnie rozmieszczonych przycisków i przełączników, a sportowe fotele z bocznym trzymaniem zapewniają komfort i wsparcie nawet podczas dynamicznej jazdy. Istnieje również wiele opcji personalizacji, które pozwalają kierowcy dostosować wnętrze do swoich preferencji.

Ponadto, Ford Mustang I oferuje zaawansowane technologie, takie jak systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy, które poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy. Systemy takie jak kontroli trakcji, system kontroli stabilności, układ kierowniczy zelektryzowany czy systemy monitorowania martwego pola są często dostępne w nowszych wersjach Mustanga I.

Ponad pięćdziesiąt lat od debiutu, Ford Mustang I nadal jest symbolem mocy, pasji i niezależności. To auto, które łączy w sobie klasyczną stylistykę z nowoczesnymi technologiami, zapewniając niezapomniane doznania podczas jazdy. Dla wielu jest on nie tylko samochodem, ale także ikoną kultury motoryzacyjnej, która wciąż cieszy się ogromną popularnością na całym świecie.

Zobacz także:  Ford Fiesta VII (2019) - schematy bezpieczników i przekaźników
Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

Skrzynka bezpiecznikowa

Ford Mustang I (1971-1973) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 20 Klakson, zapalniczka
2 14 Lampy w progach, kopułkowe światła, mapa, oświetlenie bagażnika i schowka na rękawiczki, przekaźnik zatrzasku pasa bezpieczeństwa, zasilanie zegara, ostrzeżenie o kluczyku zapłonu, brzęczyk reflektorów
3 4 Tablica przyrządów, zestaw wskaźników, popielniczka i oświetlenie zapalniczki
4 14 Grzałka i odmrażacz
30 Klimatyzacja
5 4 Lampki przyrządów i klastra, sterowanie radiem, ogrzewaniem i klimatyzacją, zegar, lampa popielniczki
6 15 Światła cofania, radio, spryskiwacz przedniej szyby, system ostrzegania o kierunkowskazach
7 20 Zasilanie akcesoriów, przekaźnik szyby elektrycznej i odszraniacz tylnej szyby
Zobacz także:  Ford Edge I (2011) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Wyłączniki automatyczne

Numer Opis Ampery [A] Lokalizacja
1 Obwód reflektorów 12 Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia
2 Światła parkingowe, obrysowe, licencyjne, tylne i kwadrantowe zmiany biegów, przekaźnik ostrzegawczy reflektorów 15 Wyłącznik automatyczny zintegrowany z wyłącznikiem oświetlenia
3 Światła stopu i system ostrzegania awaryjnego 15 Wyłącznik automatyczny na panelu przekaźników nad schowkiem
4 Elektrycznie sterowane szyby, góra, siedzenia i zatrzask oparcia siedzenia, oświetlenie komory silnika 20 Wyłącznik automatyczny na przekaźniku rozrusznika
5 Wycieraczka przedniej szyby 7 Zintegrowany wyłącznik wycieraczek
6 Elektryczne szyby i silniki siedzeń Wyłącznik automatyczny w silnikach

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.