W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata 500 z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014. Fiat 500 w wersji z lat 2010-2014 to kontynuacja popularnego modelu, który odwołuje się do klasycznego stylu oryginalnego Fiata 500 z lat 60. Ten mały samochód miejski charakteryzuje się uroczym designem, kompaktowymi rozmiarami i […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata 500 z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014.
Fiat 500 w wersji z lat 2010-2014 to kontynuacja popularnego modelu, który odwołuje się do klasycznego stylu oryginalnego Fiata 500 z lat 60. Ten mały samochód miejski charakteryzuje się uroczym designem, kompaktowymi rozmiarami i przyjemną jazdą, co czyni go popularnym wyborem wśród kierowców poszukujących stylowego i praktycznego samochodu.
Pod względem stylistycznym, Fiat 500 (2010-2014) zachowuje oryginalne kształty, które czynią go niezwykle rozpoznawalnym na drodze. Ma zaokrąglone linie, charakterystyczne reflektory i urocze proporcje, które dodają mu niepowtarzalnego uroku. Ponadto, dostępne są różne warianty kolorystyczne i personalizacyjne, co pozwala właścicielom dostosować samochód do swojego gustu.
Wnętrze Fiata 500 (2010-2014) jest stylowe i ergonomiczne. Pomimo niewielkich rozmiarów, zapewnia komfortowe siedzenia zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Wnętrze jest dobrze zaprojektowane, z przyjaznym dla użytkownika układem deski rozdzielczej i intuicyjnymi elementami sterującymi. Jednak ze względu na rozmiar samochodu, przestrzeń bagażowa jest ograniczona.
Fiat 500 (2010-2014) oferuje różne opcje silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne jednostki napędowe. Moc silników może się różnić w zależności od wariantu, ale w ogólności oferują one wystarczającą dynamikę do poruszania się po mieście. Ponadto, niskie zużycie paliwa sprawia, że jest to ekonomiczny wybór dla codziennych podróży.
Wyposażenie i technologia w Fiata 500 (2010-2014) są na zadowalającym poziomie. W zależności od wersji, można znaleźć takie elementy jak klimatyzacja, system multimedialny, elektryczne sterowanie szybami i lusterkami, systemy bezpieczeństwa (ABS, ESP, poduszki powietrzne) oraz wiele innych opcji, które podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Fiat 500 (2010-2014) cieszy się dużą popularnością wśród osób poszukujących stylowego i praktycznego samochodu miejskiego. Jego unikalny design, niewielkie rozmiary i łatwość parkowania sprawiają, że jest idealnym wyborem do poruszania się po zatłoczonych ulicach. Dodatkowo, Fiat 500 ma duży krąg fanów, którzy cenią jego retro-chic charakter.
Skrzynka bezpieczników w desce rozdzielczej
Wewnętrzna tablica bezpieczników jest częścią modułu kontroli nadwozia (BCM) i znajduje się po stronie kierowcy pod tablicą rozdzielczą.

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| Zasilanie prawego światła mijania | F12 | 7,5 |
| Zasilanie jednostki sterującej lewego światła mijania i regulacji kierunku reflektorów | F13 | 7,5 |
| Światła przednich i tylnych lamp sufitowych;
Lampki sufitowe w bagażniku i drzwiach. |
F32 | 7,5 |
| Gniazdo diagnostyczne;
Radio samochodowe; Klimatyzacja; EOBD. |
F36 | 10 |
| Wyłącznik świateł stopu;
Węzeł tablicy rozdzielczej. |
F37 | 5 |
| Centralny zamek drzwi | F38 | 20 |
| Pompa spryskiwacza przedniej szyby i tylnej szyby | F43 | 15 |
| Elektryczna szyba po stronie kierowcy | F47 | 20 |
| Elektryczna szyba po stronie pasażera | F48 | 20 |
| Czujnik parkowania;
Przełączniki podświetlenia; Elektryczne lusterka. |
F49 | 5 |
| Przełącznik radia samochodowego;
Konwergencja; System klimatyzacji; Światła stopu; Sprzęgło. |
F51 | 7,5 |
| Węzeł tablicy przyrządów | F53 | 5 |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Znajduje się po prawej stronie komory silnika, obok akumulatora.
Aby uzyskać dostęp, odkręć śrubę, naciśnij zaczepy zwalniające i zdejmij pokrywę.
Numer identyfikacyjny elementu elektrycznego odpowiadającego każdemu bezpiecznikowi można znaleźć z tyłu pokrywy.

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| Wentylator systemu klimatyzacji | F08 | 30 |
| Przyczepa | F09 | 15 |
| Brzęczyki | F10 | 15 |
| Układ sterowania silnikiem (obciążenia wtórne) | F11 | 10 |
| Reflektory główne | F14 | 15 |
| Silnik szyberdachu | F15 | 20 |
| Podgrzewana tylna szyba;
Odmgławiacze lusterek. |
F20 | 30 |
| Reflektory przeciwmgielne | F30 | 15 |
| Gniazdo przednie (z wtyczką zapalniczki lub bez) | F85 | 15 |
| Opis | Przekaźnik | Ampery [A] |
| Reflektory główne | T02 | 20 |
| Brzęczyki | T03 | 20 |
| Kompresor kondycjonera | T05 | 20 |
| Jednobiegowy wentylator chłodzący silnik;
Wentylator chłodzący silnik o niskiej prędkości. |
T06 | 30 |
| Wentylator chłodzący silnik o dużej prędkości | T07 | 50 |
| Wentylator systemu klimatyzacji | T08 | 30 |
| Układ sterowania silnikiem (przekaźnik główny) | T09 | 30 |
| Zapasowy | T10 | 20 |
| Reflektory przeciwmgielne | T14 | 20 |
| Pompa paliwowa | T17 | 30 |
| Odmgławianie | T19 | 30 |
| Zapobieganie uruchomieniu dzięki zrobotyzowanej skrzyni biegów | T20 | 30 |
| Pompa blokująca skrzynię biegów Dualogic | T30 | 50 |
| Gniazdo przednie (z wtyczką zapalniczki lub bez) | T31 | 30 |
Brak komentarzy.