W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Challenger III z lat: 2009, 2010. Trzecia generacja Dodge Challenger, znana również jako Dodge Challenger III, jest kontynuacją legendarnego amerykańskiego samochodu sportowego, który zyskał ogromną popularność od swojego debiutu w latach 70. Trzecia generacja Challenger została wprowadzona na rynek w 2008 roku […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Challenger III z lat: 2009, 2010.
Trzecia generacja Dodge Challenger, znana również jako Dodge Challenger III, jest kontynuacją legendarnego amerykańskiego samochodu sportowego, który zyskał ogromną popularność od swojego debiutu w latach 70. Trzecia generacja Challenger została wprowadzona na rynek w 2008 roku i kontynuowana w kolejnych latach. Oto kilka kluczowych informacji na temat Dodge Challenger III:
Komora silnika
Zintegrowany moduł zasilania
Zintegrowany moduł zasilania (IPM) znajduje się w komorze silnika po stronie pasażera.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Mini -bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | — | 15 A niebieski | Silnik spryskiwacza |
2 | — | 25 Amp Naturalny | Moduł sterujący układu napędowego (PCM)/Zasilanie modułu NGS (batt) |
3 | — | 25 Amp Naturalny | Zapłon Uruchom/Start |
4 | — | 25 Amp Naturalny | Elektromagnes/Alternator EGR |
5 | — | — | — |
6 | — | 25 Amp Naturalny | Cewki zapłonowe/wtryskiwacze |
7 | — | — | — |
8 | — | 30 A zielony | Rozrusznik |
9 | — | — | — |
10 | 30 Amp Różowy | — | Wycieraczka przedniej szyby |
11 | 30 Amp Różowy | — | Zawory układu przeciwblokującego (ABS) |
12 | 40 A zielony | — | Wentylator chłodnicy niski/wysoki |
13 | 50 A czerwony | — | Silnik pompy układu przeciwblokującego (ABS) |
14 | — | — | — |
15 | 50 A czerwony | — | Wentylator chłodnicy |
16 | — | — | — |
17 | — | — | — |
18 | — | — | — |
19 | — | — | — |
20 | — | — | — |
21 | — | — | — |
22 | — | — | — |
Bagażnik
Tylne centrum dystrybucji zasilania
W bagażniku pod panelem dostępu do koła zapasowego znajduje się również centrum dystrybucji mocy.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Mini -bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 60 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) Wnęka 1 tylnego centrum dystrybucji zasilania zawiera czarny bezpiecznik IOD potrzebny do obróbki pojazdu podczas montażu. Serwisową częścią zamienną jest żółty bezpiecznik nabojowy 60 A. | |
2 | 40 A zielony | — | Zintegrowany moduł zasilania (IPM) |
3 | — | — | — |
4 | 40 A zielony | — | Zintegrowany moduł zasilania (IPM) |
5 | 30 Amp Różowy | — | Podgrzewane siedzenia – jeśli są na wyposażeniu |
6 | — | 20 A żółty | Pompa paliwowa |
7 | — | 15 A niebieski | Wzmacniacz audio – jeśli jest na wyposażeniu |
8 | 15 A niebieski | Złącze diagnostyczne (DLC) / bezprzewodowy moduł sterujący (WCM) / bezprzewodowy węzeł zapłonowy (WIN) | |
9 | — | 20 A żółty | Gniazdo zasilania |
10 | — | 25 Amp Naturalny | Pompa próżniowa — jeśli jest na wyposażeniu |
11 | Wyłącznik obwodu 25 A | — | Zestaw wskaźników i przełącznik fotela kierowcy (wnęki 11, 12 i 13 zawierają samoresetujące się bezpieczniki (wyłączniki), które mogą być serwisowane wyłącznie przez autoryzowanego dealera) |
12 | Wyłącznik obwodu 25 A | — | Przełącznik fotela pasażera (wnęki 11, 12 i 13 zawierają samoresetujące się bezpieczniki (wyłączniki), które mogą być serwisowane tylko przez autoryzowanego dealera) |
13 | Wyłącznik obwodu 25 A | — | Moduły drzwi, przełącznik podnośnika szyb kierowcy i przełącznik podnośnika szyby pasażera (wnęki 11, 12 i 13 zawierają samoresetujące się bezpieczniki (wyłączniki), które mogą być serwisowane wyłącznie przez autoryzowanego dealera) |
14 | — | 10 A czerwony | Sterowanie nagrzewnicą AC/klaster/moduł bezpieczeństwa – jeśli jest na wyposażeniu |
15 | — | 20 A żółty | Aktywny amortyzator – jeśli jest na wyposażeniu |
16 | — | 20 A żółty | Moduł podgrzewanego siedzenia – jeśli jest na wyposażeniu |
17 | — | 20 A żółty | Klaster instrumentów |
18 | — | 20 A żółty | Zapalniczka (tablica przyrządów) |
19 | — | 10 A czerwony | Światła stopu |
20 | — | — | — |
21 | — | — | — |
22 | — | — | — |
23 | — | — | — |
24 | — | — | — |
25 | — | — | — |
26 | — | — | — |
27 | — | 10 A czerwony | Kontroler unieruchamiania pasażerów (ORC) |
28 | — | 15 A niebieski | Uruchomienie zapłonu, sterowanie nagrzewnicą prądu przemiennego/sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
29 | 5 A Tan | Klaster/elektroniczna kontrola stabilności (ESC)/moduł sterowania układem napędowym (PCM)/przełącznik ŚWIATŁA STOP | |
30 | — | 10 A czerwony | Moduły drzwi/lusterka zasilania/moduł sterowania układem kierowniczym (SCM) |
31 | — | — | — |
32 | — | — | — |
33 | — | — | — |
34 | — | — | — |
35 | — | 5 A Tan | Moduł antenowy – jeśli jest na wyposażeniu/lusterka zasilające |
36 | — | 25 Amp Naturalny | Zestaw głośnomówiący — jeśli jest na wyposażeniu/radio/wzmacniacz |
37 | — | 15 A niebieski | Skrzynia biegów |
38 | — | 10 A czerwony | Moduł świateł ładunkowych/informacji o pojeździe – jeśli jest na wyposażeniu |
39 | — | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterka – jeśli są na wyposażeniu |
40 | — | 5 A pomarańczowy | Automatyczne wewnętrzne lusterko wsteczne/podgrzewane siedzenia – jeśli są na wyposażeniu/przełącznik bankowy |
41 | — | — | — |
42 | 30 Amp Różowy | — | Silnik dmuchawy przedniej |
43 | 30 Amp Różowy | — | Odmrażacz tylnej szyby |
44 | 20 A niebieski | — | Wzmacniacz/Szyberdach – jeśli jest na wyposażeniu |