W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Audi A3 (8V) z lat: 2016. Audi A3 z 2016 roku jest częścią trzeciej generacji Audi A3, znanej jako Audi A3 8V. Jest to kompaktowy samochód o sportowym charakterze, który oferuje wiele zaawansowanych funkcji i technologii. Audi A3 z 2016 roku był dostępny […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Audi A3 (8V) z lat: 2016.
Audi A3 z 2016 roku jest częścią trzeciej generacji Audi A3, znanej jako Audi A3 8V. Jest to kompaktowy samochód o sportowym charakterze, który oferuje wiele zaawansowanych funkcji i technologii.
Audi A3 z 2016 roku był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym jako pięciodrzwiowy hatchback, trzydrzwiowy hatchback i czterodrzwiowy sedan. Samochód był napędzany różnymi silnikami, w tym benzynowymi, wysokoprężnymi i hybrydowymi, z mocą od 110 do 400 KM.
Wnętrze Audi A3 z 2016 roku było stylowe i nowoczesne, z wieloma zaawansowanymi funkcjami, takimi jak system multimedialny z ekranem dotykowym, system nawigacji satelitarnej, klimatyzację automatyczną oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak asystent pasa ruchu, asystent parkowania i system monitorowania martwego pola.
Audi A3 z 2016 roku był również wyposażony w innowacyjny system Audi Virtual Cockpit, który zastępował tradycyjne zegary w kabinie kierowcy cyfrowym panelem sterującym. Dzięki temu kierowca mógł łatwo dostosować wyświetlane informacje do swoich potrzeb.
Podsumowując, Audi A3 z 2016 roku to wysoce zaawansowany samochód, który oferuje wiele zalet, takich jak stylowe wzornictwo, zaawansowane technologie, świetne osiągi i ekonomiczne silniki. Jest to samochód idealny dla osób, które szukają kompaktowego, luksusowego samochodu z bogatym wyposażeniem i wyjątkowymi osiągami.
Komora silnika

| Numer | Opis |
|---|---|
| F1 | Moduł sterujący ESC |
| F2 | Moduł sterujący ESC |
| F3 | Moduł sterujący silnika (benzyna/diesel) |
| F4 | Chłodzenie silnika, elementy silnika, przekaźnik cewki pomocniczej nagrzewnicy (1+2), przekaźnik pompy wtrysku powietrza wtórnego |
| F5 | Elementy silnika, układ zbiorników |
| F6 | Czujnik światła hamowania |
| F7 | Elementy silnika, pompy wody |
| F8 | Czujnik tlenu |
| F9 | Elementy silnika, drzwi wydechowe, moduł sterujący czasem żarzenia, zawór SULEV |
| F10 | Wtryskiwacze paliwa, moduł sterowania paliwem |
| F11 | Grzałka pomocnicza 2 |
| F12 | Grzałka pomocnicza grzałki 3 |
| F13 | Moduł sterowania automatyczną skrzynią biegów |
| F14 | — |
| F15 | Klakson |
| F 16 | Cewka zapłonowa/elektronika mocy (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F17 | Moduł ESC contra I, moduł sterujący silnika |
| F18 | Zacisk 30 (napięcie odniesienia) |
| F19 | Wycieraczki |
| F20 | Klakson |
| F21 | — |
| F22 | Diagnostyka terminala SO |
| F23 | Rozrusznik |
| F24 | Dodatkowa grzałka grzewcza 1, wspomaganie hamowania (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F25 | — |
| F26 | — |
| F27 | — |
| F28 | — |
| F29 | — |
| F30 | — |
| F31 | Pompa próżniowa/pompa wody (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F32 | Reflektory LED |
| F33 | Pamięć wspomagania hamulców (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F34 | Pamięć wspomagania hamulców (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F34 | Przekaźnik (napęd hybrydowy Plug-in) |
Panel przyrządów
| Numer | Opis |
|---|---|
| F1 | Elementy silnika |
| F2 | Regulacja siedziska |
| F3 | Pokrywa pompy hydraulicznej (kabriolet) |
| F4 | Sterowanie MMI, komponenty MMI |
| F5 | Wejście |
| F6 | Dźwignia zmiany biegów (automatyczna skrzynia biegów) |
| F7 | Sterowanie klimatyzacją/biciem, dźwignia zmiany biegów (automatyczna skrzynia biegów), ogrzewanie postojowe, cewka przekaźnika ogrzewania tylnej szyby |
| F8 | Diagnostyka, elektromechaniczny włącznik hamulca postojowego, włącznik światła, czujnik deszczu i światła, skrzynka komunikacyjna oświetlenia wewnętrznego (napęd hybrydowy Plug-in) system alarmowy antykradzieżowy |
| F9 | Moduł przełącznika kolumny kierownicy |
| F10 | Wyświetlacz |
| F11 | Odwracalne napinacze pasów bezpieczeństwa po stronie kierowcy |
| F12 | Obszar MMI |
| F13 | Adaptacyjny moduł sterujący przepustnic/wtyczka serwisowa (napęd hybrydowy Plug-in”) |
| F14 | Dmuchawa układu klimatyzacji |
| F15 | Elektroniczna blokada kolumny kierownicy |
| F 16 | Obszar MMI |
| F17 | Klaster instrumentów |
| F18 | Tylna kamera |
| F19 | Przekonać kluczowy moduł sterowania systemem, system zbiorników |
| F20 | System zbiorników |
| F21 | — |
| F22 | — |
| F23 | Oświetlenie zewnętrzne, podgrzewane dysze płynu do spryskiwaczy |
| F24 | Panoramiczny moduł sterowania szyberdachem/górnym elektrycznie, górny zatrzask zasilania (kabriolet) |
| F25 | Drzwi boczne drzwi/napędów (na przykład elektryczne szyby) |
| F26 | Ogrzewanie siedzenia |
| F27 | Wzmacniacz dźwięku |
| F28 | Górny moduł sterujący zasilania, elektronika (Cabriolet) |
| F29 | Światła wewnętrzne |
| F30 | — |
| F31 | Oświetlenie zewnętrzne |
| F32 | Systemy wspomagania kierowcy |
| F33 | Poduszka powietrzna |
| F34 | Podświetlenie przycisków, cewki przekaźnika ogrzewania górnej kabiny (Cabriolet) i przekaźnika gniazda, dźwięk wnętrza, włącznik światła cofania, czujnik temperatury |
| F35 | Oświetlenie funkcyjne, diagnostyka, system sterowania zasięgiem reflektorów, czujnik jakości powietrza, automatyczne przyciemnianie lusterka wstecznego |
| F36 | Prawy kierunkowskaz / prawy reflektor LED |
| F37 | Lewy kierunkowskaz / lewe światło główne LED |
| F38 | Akumulator wysokonapięciowy (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F39 | Drzwi boczne drzwi/przedniego pasażera (na przykład elektryczne szyby) |
| F40 | Gniazda |
| F41 | Odwracalne napinacze pasów bezpieczeństwa po stronie pasażera z przodu |
| F42 | Elementy centralnego zamka, system spryskiwaczy przedniej szyby |
| F43 | Reflektory, oświetlenie |
| F44 | Napęd na wszystkie koła |
| F45 | — |
| F46 | — |
| F47 | Wycieraczka tylnej szyby |
| F48 | Zewnętrzny wzmacniacz szumów (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F49 | Rozrusznik, czujnik sprzęgła, cewka przekaźnika reflektorów, akumulator wysokonapięciowy (napęd hybrydowy Plug-in) |
| F50 | — |
| F51 | — |
| F52 | — |
| F53 | Odmgławiacz tylnej szyby |
Brak komentarzy.