W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2006. Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i był produkowany do 2012 roku. Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej wersji […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2006.
Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i był produkowany do 2012 roku.
Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej wersji platformy Volkswagena Golf V, co pozwoliło na podniesienie standardów jakościowych i oferowanie nowocześniejszych rozwiązań technicznych. Samochód ten był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy kombi o nazwie Leon ST (Sport Tourer).
Wizualnie Seat Leon II wyróżniał się bardziej dynamicznym i sportowym wyglądem niż jego poprzednik. Charakteryzował się wyrazistymi liniami, agresywnie ukształtowanymi reflektorami i atrakcyjnymi detalami stylistycznymi. Wnętrze było starannie zaprojektowane, oferując wygodne i ergonomiczne miejsce dla kierowcy i pasażerów.
W zakresie jednostek napędowych Seat Leon II oferował różnorodne silniki benzynowe i wysokoprężne, o różnych pojemnościach i mocach. W zależności od wersji, samochód był dostępny z manualną skrzynią biegów lub automatyczną przekładnią DSG.
Seat Leon II był ceniony za dobrą jakość wykonania, dynamiczną jazdę i przystępne ceny. Model ten oferował także wiele opcji wyposażenia, w tym zaawansowane systemy bezpieczeństwa i komfortu, które były dostępne w wyższych wersjach wyposażenia.
W 2009 roku Seat przeprowadził facelifting Seat Leona II, wprowadzając zmiany w wyglądzie zewnętrznym i wnętrzu, a także dodając nowe silniki do gamy jednostek napędowych.
W 2012 roku produkcja drugiej generacji Seat Leona została zakończona, a model ten został zastąpiony przez trzecią generację, która wprowadziła kolejne ulepszenia i nowe technologie do popularnej gamy kompaktowych samochodów Seat.
Skrzynka bezpieczników po lewej stronie deski rozdzielczej
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Jednostka sterująca diagnostyką;
Oświetlenie instrumentów; Jednostka sterująca regulacją reflektorów; Przepływomierz; Podgrzewane szyby przednie. |
10 |
2 | Sterownik silnika;
Sterownik ABS-ESP; Automatyczna skrzynia biegów; Tablica przyrządów; Sterownik przyczepy; Włącznik świateł; Czujnik hamulca; Wspomaganie kierownicy; Lewy i prawy reflektor. |
5 |
3 | Poduszka powietrzna | 5 |
4 | Ogrzewanie;
Przełącznik biegu wstecznego; Przełącznik ASR-ESP; Telefon; Elektrochromatyczne lusterko. |
5 |
5 | Reflektor ksenonowy z prawej strony | 5 |
6 | Reflektor ksenonowy z lewej strony | 5 |
7 | — | — |
8 | Zestaw do wstępnego montażu przyczepy (rozwiązanie assistance) | 5 |
9 | — | — |
10 | — | — |
11 | — | — |
12 | Centralny zamek | 10 |
13 | Diagnoza;
Przełącznik świateł; Czujnik deszczu. |
10 |
14 | Automatyczna skrzynia biegów;
Ogrzewanie; Sterownik ESP; Dźwignia automatycznej skrzyni biegów. |
5 |
15 | Jednostka sterująca kabla | 7,5 |
16 | — | — |
17 | Alarm | 5 |
18 | — | — |
19 | Zestaw przeciwmgielny (rozwiązanie pomocnicze) | |
20 | — | — |
21 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 |
22 | Sterowanie wentylatorem | 40 |
23 | Elektryczne szyby przednie | 30 |
24 | — | — |
25 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
26 | Tylne elektryczne szyby | 30 |
27 | Silnik (wskaźnik/przekaźnik pompy paliwa) | 15 |
28 | Kontrola wygody | 25 |
29 | — | — |
30 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
31 | Pompa próżniowa | 20 |
32 | — | — |
33 | Szyberdach | 30 |
34 | Kontrola wygody | 25 |
35 | — | — |
36 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 |
37 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
38 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 |
39 | — | 20 |
40 | Sterowanie wentylatorem | 40 |
41 | Silnik spryskiwacza szyby przedniej;
Sterownik kablowy. |
15 |
42 | Gniazdo;
Zapalniczka 12 V. |
15 |
43 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
44 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 20 |
45 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
46 | — | — |
47 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 |
48 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 |
49 | — | — |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika, lewa część
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Czysty | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Jednostka sterująca kabla | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Panel przyrządów | 5 |
7 | — | — |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon | 5 |
10 | Przekaźnik główny w komorze silnika FSI / silnika wysokoprężnego / zasilaniu modułu wtryskowego | 5 |
Przekaźnik główny w komorze silnika D2L (2,0 FSI 147 kW) | 10 | |
11 | — | — |
12 | Gateway | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71 / 20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | — | — |
19 | Czysty | 30 |
20 | — | — |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Silnik 1.6, główny przekaźnik (przekaźnik nr 100) | 5 |
T 71 diesel EGR | 10 | |
Wysokociśnieniowa pompa paliwowa 2.0 D2L | 15 | |
24 | ARF;
Zawór zmiany. |
10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
1.9 TDI przekaźnik świec żarowych | 50 | |
28 | KL15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
30 | X – przekaźnik odciążający | 40 |
Skrzynka boczna
Numer | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator < 140 W | 150 |
Alternator > 140 W | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | Zasilanie wielozaciskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
E1 | Wentylator < 500 W / Wentylator > 500 W | 50 |
80 | ||
F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 100 |
G1 | Zasilanie bezpiecznika przyczepy w wewnętrznej skrzynce bezpieczników | 50 |
H1 | Centralka sterująca zamka centralnego (4F8 z automatyczną blokadą) | — |