W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Altea z lat: 2007. Seat Altea to kompaktowy minivan produkowany przez hiszpańską markę Seat w latach 2004-2015. Oto kilka kluczowych informacji na temat tego modelu: Wygląd: Seat Altea miała charakterystyczny, dynamiczny wygląd, charakteryzujący się wyraźnymi liniami i sportowym stylem. Minivan ten wyróżniał […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Altea z lat: 2007.
Seat Altea to kompaktowy minivan produkowany przez hiszpańską markę Seat w latach 2004-2015. Oto kilka kluczowych informacji na temat tego modelu:
Bezpieczniki po lewej stronie deski rozdzielczej
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Pusty | |
2 | Pusty | |
3 | Pusty | |
4 | Pusty | |
5 | Pusty | |
6 | Pusty | |
7 | Pusty | |
8 | Pusty | |
9 | Poduszka powietrzna | 5 |
10 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
11 | Pusty | |
Zestaw posprzedażowy | 5 | |
12 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
13 | Sterowanie ogrzewaniem;
ESP, przełącznik ASR; Rewers; Preinstalacja telefonu; Nawigacja Tomtom. |
5 |
14 | Sterownik ABS/ESP;
Silnik; Reflektory; Sterownik przyczepy; Włącznik świateł; Tablica przyrządów; Sterownik 4×4a)*. |
10 |
15 | Tablica rozdzielcza regulacji reflektorów;
Podgrzewane wycieraczki; Światła przyrządów; Tablica diagnostyczna. |
10 |
16 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
17 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 |
18 | Pusty | |
19 | Pusty | |
20 | Park Pilot (Asystent parkowania);
Dźwignia zmiany biegów; Centralka ESP. |
10 |
21 | Jednostka sterująca kabla | 7,5 |
22 | Czujnik alarmu wolumetrycznego;
Klakson alarmowy. |
5 |
23 | Diagnostyka;
Czujnik deszczu; Włącznik światła. |
10 |
24 | Zestaw haka holowniczego (rozwiązanie wspomagane) | 15 |
25 | Automatyczna skrzynia biegów sprzęgła rozdzielnicy | 20 |
26 | Pompa próżniowa | 20 |
27 | Wejście RSE (ekran dachowy) | |
28 | Silnik wycieraczki tylnej;
Okablowanie tablicy rozdzielczej. |
20 |
29 | Pusty | |
30 | Zapalniczka;
Gniazdo. |
20 |
31 | Pusty | |
32 | Pusty | |
33 | Podgrzewacz | 40 |
34 | Pusty | |
35 | Pusty | |
36 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
37 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
38 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
39 | Jednostka sterująca przyczepy (sprzęg) | 15 |
40 | Jednostka sterująca przyczepy (wskaźniki, hamulce i lewa strona) | 20 |
41 | Jednostka sterująca przyczepy (światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona) | 20 |
42 | Pusty | |
43 | Wstępna instalacja przyczepy | 40 |
44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
45 | Elektryczne szyby (przód) | 30 |
46 | Tylne elektryczne szyby | 30 |
47 | Silnik (jednostka sterująca paliwem, przekaźnik benzynowy) | 15 |
48 | Kontrola wygody | 20 |
49 | Sterowanie ogrzewaniem | 40 |
50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
51 | Szyberdach | 20 |
52 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 |
53 | Zestaw haka holowniczego (rozwiązanie wspomagane) | 20 |
54 | Taxi (zasilanie licznika taksówek) | 5 |
55 | Zestaw haka holowniczego (rozwiązanie wspomagane) | 20 |
56 | Taxi (zasilanie nadajnika) | 15 |
57 | Pusty | |
58 | Centralny zamek centralny | 30 |
* Dla pojazdów z napędem na cztery koła. |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika (lewa strona)
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Wycieraczki | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Jednostka sterująca kabla | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Panel przyrządów | 5 |
7 | Pusty | |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon;
Nawigacja TomTom. |
5 |
10 | Przekaźnik główny w komorze silnika FSI / silnika wysokoprężnego / zasilaniu modułu wtryskowego | 5 |
Przekaźnik główny w komorze silnika D2L (2,0 FSI 147 kW) | 10 | |
11 | Pusty | |
12 | wejście | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71 / 20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | klakson | 15 |
18 | Pusty | |
19 | Czysty | 30 |
20 | Pusty | |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca, czujnik prędkości | 5 |
23 | Silnik 1.6, główny przekaźnik (przekaźnik nr 100) | 5 |
T 71 diesel EGR | 10 | |
Wysokociśnieniowa pompa paliwowa 2.0 D2L | 15 | |
24 | ARF, zawór zmiany | 10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
1.9 TDI Przekaźnik świec żarowych | 50 | |
28 | KL15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
30 | X – przekaźnik odciążający | 40 |
Pozycja w komorze silnika: boks
Numer | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator < 140 W | 150 |
Alternator > 140 W | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | Zasilanie wielozaciskowe „30”.
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników |
100 |
E1 | Wentylator > 500 W | 80 |
Wentylator <500 | 50 | |
F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 80 |
G1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 40 |
H1 | Centralka sterująca zamka centralnego (4F8 z automatyczną blokadą) |