W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer I z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003. Peugeot Boxer I to duży samochód dostawczy, który był produkowany przez markę Peugeot w latach 1994-2006. Jest to popularny wybór w segmencie furgonów i oferuje znaczną przestrzeń ładunkową […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer I z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003.
Peugeot Boxer I to duży samochód dostawczy, który był produkowany przez markę Peugeot w latach 1994-2006. Jest to popularny wybór w segmencie furgonów i oferuje znaczną przestrzeń ładunkową oraz możliwość różnych konfiguracji.
Pod względem wyglądu, Peugeot Boxer I ma charakterystyczny kształt furgonu, z wysokim i prostokątnym nadwoziem. Został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o funkcjonalności i praktyczności. Duże drzwi boczne i tylne ułatwiają załadunek i rozładunek, a także dostęp do przestrzeni ładunkowej.
Peugeot Boxer I oferuje dużą przestrzeń ładunkową, co czyni go idealnym dla przedsiębiorców i osób, które potrzebują przewozić większe ilości towarów lub wyposażenie. Istnieje również możliwość dostosowania wnętrza do specyficznych potrzeb, takich jak montaż regałów, dodatkowych siedzeń czy innych rozwiązań dostosowanych do działalności.
W zależności od wersji, Peugeot Boxer I był dostępny z różnymi silnikami, w tym zarówno jednostkami benzynowymi, jak i wysokoprężnymi. Oferował także różne pojemności i moc, dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań użytkowników. Napęd przenoszony był na koła przednie lub obie osie, a wybór skrzyni biegów obejmował zarówno manualne, jak i automatyczne.
Pod względem funkcjonalności, Peugeot Boxer I był wyposażony w podstawowe systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS i poduszki powietrzne (w późniejszych rocznikach). Ważne jest również, że Boxer I był doceniany za swoją trwałość i niezawodność, co jest istotne dla samochodu użytkowego.
Podsumowując, Peugeot Boxer I to duży samochód dostawczy, który oferuje dużą przestrzeń ładunkową, elastyczność konfiguracji i solidność wykonania. Jest to popularny wybór dla przedsiębiorców, którzy potrzebują samochodu, który sprosta ich potrzebom transportowym. Boxer I cieszył się dobrą opinią w swojej klasie dzięki swojej funkcjonalności i niezawodności.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 * | 80 | Skrzynka 27 bezpieczników w przedziale pasażerskim. |
| 2 * | 50 | Nagrzewnica wstępna;
Rezystor grzewczy (silniki 2,8 litra). |
| 3 * | 30 | Włącznik startowy |
| 4 * | 50 | Układ przeciwblokujący (ABS) |
| 5 * | 40 | System chłodzonego powietrza |
| 6 * | 40 | Zespół wentylatora (niska prędkość) |
| 7 * | 40/60 | Zespół wentylatora (wysoka prędkość);
Przekaźnik zespołu wentylatora (wysoka prędkość z klimatyzacją). |
| 8 | 30 | Pompa spryskiwacza |
| 9 | 15 | Reflektory i światła przeciwmgielne |
| 10 | 15 | Klakson;
Sterowanie dźwignią kierownicy. |
| 11 | 15 | Jednostka sterująca silnika (pomocnicza) |
| 14 | 10 | Światło mijania prawe |
| 15 | 10 | Światło mijania lewe |
| 16 | 7,5 | Zasilanie jednostki sterującej silnika;
Transponder. |
| 17 | 10 | Jednostka sterująca silnika (główna) |
| 18 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika;
Transponder. |
| 19 | 7,5 | Sprężarka klimatyzacji |
| 20 | 30 | PTC |
| 21 | 15 | Pompa paliwowa |
| 22 | 20 | Jednostka sterująca silnika (główna) |
| 23 | 10 | Automatyczna skrzynia biegów |
| 24 | 15 | Automatyczna skrzynia biegów |
| 30 | 15 | Światła drogowe lewe i prawe |
| * Bezpieczniki maxi zapewniają dodatkową
ochronę instalacji elektrycznych. |
||
Bezpieczniki w desce rozdzielczej
Skrzynka bezpieczników z lewej strony

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 12 | 5 | Światła pozycyjne prawe przednie i tylne. |
| 13 | 5 | Światła pozycyjne przednie i tylne lewe. |
| 24 | 5 | Oświetlenie tablicy rejestracyjnej i przyczepy;
Światło ostrzegawcze świateł bocznych; Dźwignia świateł. |
| 25 | 7,5 | Sprzęt audio |
| 26 | 7,5 | Światła stopu |
| 27 | 7,5 | Lusterka elektryczne;
Tempomat; Telefon; Chronotachograf; Pilot; Alarm. |
| 31 | 10 | Światła cofania;
Przekaźnik przednich świateł przeciwmgielnych; Przekaźnik klimatyzacji; Przekaźnik podgrzewanych lusterek; Przekaźnik podgrzewania tylnej szyby; Gniazdo 12 V. |
| 32 | 15 | Sprzęt audio |
| 33 | 7,5 | Tylne światło przeciwmgielne |
| 35 | 7,5 | ABI – Elektryczne sterowanie szyb |
| 36 | – | Nieużywany |
| 37 | 10 | Tablica przyrządów |
| 39 | 10 | Oświetlenie wewnętrzne;
Gniazdo diagnostyczne EOBD. |
| 42 | 7,5 | ABS |
| 43 | 20 | Pompa spryskiwacza |
| 44 | 15 | Zapalniczka |
| 46 | – | Nieużywany |
| 49 | 20 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
| 50 | 7,5 | Poduszki powietrzne |
| 51 | 10 | PCS (minibus) |
| 52 | 20 | Gniazdo zasilania z przodu |
| 53 | 10 | Kierunkowskazy;
Światła awaryjne; Tablica przyrządów. |
| 55 | 30 | Wentylator elektryczny przedziału pasażerskiego;
Centrala Webasto; Wentylacja ogrzewania/klimatyzacji; Wentylacja ogrzewania Webasto; Zasilanie Webasto. |
| 62 | – | Nieużywany |
Skrzynka bezpieczników z prawej strony

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 34 | 10 | Chronotachograf;
Telefon; Alarm; Pilot; Sterowanie klimatyzacją. |
| 38 | 20 | Nieużywany |
| 40 | 15 | Szyba tylna ogrzewana prawa |
| 41 | 10 | Podgrzewane lusterka zewnętrzne |
| 45 | 15 | Podgrzewany fotel kierowcy |
| 47 | 20 | Elektryczna szyba przednich lewych drzwi (ABI). |
| 48 | 20 | Elektryczna szyba przednich prawych drzwi (ABI). |
| 54 | 15 | Ogrzewana tylna szyba lewa |
| 56 | 30 | Dodatkowa klimatyzacja |
| 57 | 15 | Dodatkowa wentylacja grzewcza |
| 58 | 5 | Zegar Webasto |
| 59 | 15 | Zasilanie klimatyzacji |
| 60 | 10 | Alarm |
| 61 | 15 | Montaż Webasto |
| 63 | 20 | Nieużywany |
| 64 | 20 | Tylne gniazdo zasilania;
Wentylacja wlotowa (wersja Minibus). |
| 65 | 10 | Gniazdo do wyposażenia specjalnego |
Brak komentarzy.