W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Movano B z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020. Opel Movano B to samochód dostawczy z serii Movano, produkowany od 2010 roku. W porównaniu z poprzednikiem, pojazd przeszedł znaczące zmiany zarówno pod względem stylistycznym, jak i […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Movano B z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
Opel Movano B to samochód dostawczy z serii Movano, produkowany od 2010 roku. W porównaniu z poprzednikiem, pojazd przeszedł znaczące zmiany zarówno pod względem stylistycznym, jak i technicznym.
Pod względem wyglądu zewnętrznego, Opel Movano B cechuje się nowoczesnym i dynamicznym designem. Charakterystyczne są ostre linie nadwozia i wyraźnie zarysowane krawędzie. Pojazd jest dostępny w kilku wersjach długości i wysokości, co pozwala na dopasowanie go do indywidualnych potrzeb klienta.
Wnętrze kabiny kierowcy wyróżnia się ergonomicznym układem przycisków oraz wygodnymi fotelami, które zapewniają komfort podczas długich tras. Na uwagę zasługuje również pojemność ładunkowa, która wynosi od 8 do 22 m³, w zależności od wersji.
Opel Movano B dostępny jest z kilkoma silnikami Diesla o pojemności od 2,3 do 3,0 litrów, o mocy od 100 do 180 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normy emisji spalin Euro 5 lub Euro 6. Pojazd wyposażony jest w manualną skrzynię biegów lub automatyczną skrzynię biegów Quickshift.
W standardzie Opel Movano B wyposażony jest w systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, ESP, system kontroli trakcji oraz system monitorowania ciśnienia w oponach. Na życzenie klienta dostępne są dodatkowe funkcje, takie jak kamera cofania, system nawigacji satelitarnej czy klimatyzacja.
Opel Movano B to solidny i niezawodny samochód dostawczy, który z powodzeniem sprawdza się w codziennej eksploatacji. Pojazd oferuje wysoką pojemność ładunkową, doskonałą funkcjonalność oraz nowoczesny design, co przekłada się na zadowolenie klientów.
Przedział pasażerski
Skrzynka główna
Opis
1 | 10 | System informacyjno-rozrywkowy;
Ogrzewanie siedzeń (przekaźnik serwisowy 1. Przekaźnik pracy silnika) |
2 | 15 | Gniazdo zasilania 1 |
3 | 10 | Zapalniczka |
4 | 10 | Gniazdo zasilania 2 |
5 | 5 | Panel przyrządów |
6 | 30 | Centralny zamek (UCE Habitacle (CPE, SUPCPE), BFR) |
7 | 25 | Kierunkowskazy;
Tylne światła przeciwmgielne; Moduł sterujący nadwozia (UCE Habitacle + Batsecurite). |
8 | 5 | Złącze diagnostyczne |
9 | – | – |
10 | 5 | ABS;
Elektroniczny program stabilizacji. |
11 | 10 | Światła wewnętrzne;
Światła hamowania. |
12 | 5 | Moduł sterowania nadwozia |
13 | 15 | Światła hamowania |
14 | 5 | Moduł sterowania nadwozia;
Elektryczne szyby; Klimatyzacja. |
15 | 20 | Lewa ogrzewana tylna szyba |
16 | 20 | Prawe ogrzewane tylne okno |
17 | 15 | Spryskiwacz szyby przedniej (elementy sterujące zamontowane przy kierownicy) |
18 | 5 | Elektroniczny immobilizer |
19 | 15 | Podgrzewane siedzenia (BFRH2, ADPCNC, adaptacja compimentaire) |
20 | – | – |
21 | 10 | Światła zakrętowe |
22 | 10 | System informacyjno-rozrywkowy;
Ogrzewanie siedzeń; Ekran wyświetlacza pojazdu; Połączenia audio; Alarm. |
23 | pięć | Połączenie bez użycia rąk |
24 | 10 | Tachograf |
25 | – | – (lokalizacja diody) |
26 | – | – (lokalizacja diody) |
27 | 40 | Wentylator klimatyzacji |
28 | 10 | Dodatkowe adaptacje (BFRH2, przekaźnik ACC deeste, przekaźnik służebności 1) |
29 | 40 | Elektryczne szyby;
Moduł sterujący nadwozia. |
Dodatkowe skrzynki
Znajdują się one po prawej stronie (kierownica z lewej i prawej strony) pod deską rozdzielczą i są przymocowane do prawego kołnierza belki deski rozdzielczej.
Skrzynka 1
Opis
Skrzynka 2
Opis
Komora silnika
Typ 1
Opis
F1 | – | – |
F2 | – | – |
F3 | 50 | BUS X62 |
F4 | 40 | ABS ECU |
F5 | 50 | Dodatkowy przekaźnik ogrzewania 1 |
F6 | 50 | Specjalna konwersja nadwozia, X62 BUS |
F7 | 70 | Dodatkowy przekaźnik ogrzewania 2 |
F8 | 70 | Tylne światła;
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim; Rezystancja nagrzewnicy diesla. |
F9 | 70 | Przekaźnik przedziału pasażerskiego i skrzynka bezpieczników |
F10 | 50 | Przekaźnik wentylatora silnika 3;
Przekaźniki wentylatora silnika (ocena zależna od specyfikacji pojazdu). |
40 | ||
F11 | 40 | Prędkość wentylatora silnika Przekaźnik 1;
Prędkość wentylatora silnika Przekaźnik 2 (wartość znamionowa zależna od specyfikacji pojazdu). |
50 | ||
60 | ||
F12 | 40 | Urucham silnik |
F13 | 60 | Jednostka interfejsu grzewczego |
F14 | 60 | Jednostka interfejsu grzewczego |
F15 | 70 | Zespół przekaźnika świec żarowych do silników wysokoprężnych |
F 16 | 40 | Przekaźnik zespołu elektropompy skrzyni biegów |
50 | Skrzynka bezpieczników 2 | |
PŁYTKA BEZPIECZNIKÓW BUS (260BA) | ||
F1 | 5 | Zasilanie przekaźnika sterowania oświetleniem (GRUAU) Oświetlenie przednie i tylne |
F2 | 5 | Zasilanie przekaźnika sterowania oświetleniem (GRUAU) Oświetlenie indywidualne (X81) |
F3 | 50 | Zasilanie przekaźnika 1155 (70A + przekaźnik pomocniczy zrzutu obciążenia) |
F4 | 25 | Zasilanie przekaźnika 1155 (70A + przekaźnik akumulatora BCM) |
F5 | 10 | Zasilanie wyświetlacza multimedialnego z zestawów GRUAU |
F6 | 5 | Zasilanie elektronicznej centralki progu |
F7 | – | – |
F8 | – | – |
Typ 2
Opis
F1 | 7,5А Światło po prawej stronie |
F2 | 7,5А Lewe światło boczne |
F3 | 10, Prawe światła mijania |
F4 | 10, Lewe światła mijania |
F5 | 20А Lampy przeciwmgielne |
F6 | 10, Lewe światło drogowe; |
F7 | 10А Prawe światło drogowe |
F8 | 25 (zasilanie ABS) |
F9 | 30А Wycieraczka szyby przedniej |
F10 | 10А Poduszka powietrzna PIS (główne zasilanie zapłonu) |
F11 | – |
F12 | 20А Zasilanie ECU skrzyni biegów (napęd na przednie koła) |
F13 | – |
F14 | – |
F15 | – |
F 16 | 5А Skrzynia biegów PIS (pierwotne zasilanie zapłonu) |
F17 | 7,5А Przedział pasażerski PIS (główne zasilanie zapłonu) |
F18 | 5А Przekaźnik ECU wtrysku/grzałki oleju napędowego |
F19 | 10А Tylne światła do jazdy PIS (główne zasilanie zapłonu) |
F20 | – |
F21 | – |
F22 | 10А Klimatyzacja (sprężarka) I |
F23 | 5А Odszranianie (sterowanie przekaźnikiem) |