W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse III z lat: 2000, 2001, 2002. Mitsubishi Eclipse III to trzecia generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 2000 roku i był produkowany aż do 2005 roku. Mitsubishi Eclipse III, również znany […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse III z lat: 2000, 2001, 2002.
Mitsubishi Eclipse III to trzecia generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 2000 roku i był produkowany aż do 2005 roku.
Mitsubishi Eclipse III, również znany jako Mitsubishi Eclipse (3G), kontynuował tradycję swoich poprzedników, charakteryzując się sportowym wyglądem i dynamicznymi osiągami. Podobnie jak poprzednie generacje, samochód był oferowany jako 2-drzwiowe coupe oraz 2-drzwiowy kabriolet (Eclipse Spyder).
Trzecia generacja Mitsubishi Eclipse przeszła znaczny redesign w porównaniu do poprzedników. Samochód został wyposażony w bardziej smukłą sylwetkę, agresywnie stylizowane reflektory i bardziej aerodynamiczne linie nadwozia, co podkreślało jego sportowy charakter.
W zależności od rynku i wersji wyposażenia, Mitsubishi Eclipse III oferował różne opcje silników benzynowych, w tym 4-cylindrowe i 6-cylindrowe jednostki napędowe. Model ten cechował się przyzwoitymi osiągami i dobrą dynamiką jazdy, co sprawiało, że był atrakcyjnym wyborem dla miłośników sportowych aut.
Wnętrze Mitsubishi Eclipse III zostało również zmodernizowane, oferując lepsze wykończenie i wygodę dla kierowcy i pasażerów. Kabina była komfortowa, ale ze względu na swoje coupe nadwozie, miejsca na tylnej kanapie były ograniczone.
Mitsubishi Eclipse III zdobył uznanie za swoje sportowe właściwości jezdne, stylowy wygląd i dynamiczne prowadzenie. Był popularny wśród osób poszukujących auta o sportowym charakterze i dobrze wyważonym stosunku ceny do osiągów.
Bezpieczniki znajdują się za boczną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy.
| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 30A | Odmgławiacz i cewka dławiąca |
| 2 | 30A | Automatyczny sterownik sprężarki, rezystor i silnik dmuchawy |
| 3 | 15A | Moduł sterujący układu napędowego, ABS-ECU, światło stopu, autocruise control-ECU i immobilizer-ECU |
| 4 | – | – |
| 5 | 10 A | Moduł sterujący układu napędowego, czujnik prędkości wału wejściowego, czujnik prędkości wału wyjściowego, światło cofania, SRS-ECU i ETACS-ECU |
| 6 | – | – |
| 7 | 15A | Zapalniczka, gniazdo na akcesoria, zdalnie sterowane lusterko i centralny wyświetlacz |
| 8 | 20A | ETACS-ECU i bezpiecznik nr 20 (wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej) |
| 9 | 10 A | Moduł sterujący składanego dachu i ABS-ECU |
| 10 | 10 A | Klakson, przekaźnik klaksonu, klakson alarmu kradzieży i przekaźnik klaksonu alarmu kradzieży |
| 11 | 15A | Złącze łącza danych, ETACS-ECU i licznik kombinowany |
| 12 | 10 A | Zespół anteny silnikowej (ECLIPSE SPYDER) |
| 13 | 10 A | Miernik kombinowany, ETACS-ECU, SRS-ECU, automatyczny tempomat-ECU, kolumna-ECU, wielośrodkowy wyświetlacz i czujnik prędkości pojazdu |
| 14 | – | – |
| 15 | – | – |
| 16 | 10 A | Przekaźnik dmuchawy, silnik sterujący przepustnicy wyboru powietrza zewnętrznego/wewnątrz, przekaźnik odmgławiacza, przełącznik klimatyzacji, przedni ECU, przekaźnik sprężarki klimatyzacji i automatyczny sterownik sprężarki |
| 17 | 20A | System audio (pojazdy ze wzmacniaczem) |
| 18 | – | – |
| 19 | 20A | Szyberdach (ECLIPSE) |
| 20 | 20A | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej |
| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | – | – |
| 2 | 15A | Światła przeciwmgielne |
| 3 | 10 A | System klimatyzacji |
| 4 | 10 A | Zasilanie ECU, oświetlenie kopuły, oświetlenie bagażnika, uniwersalny mechanizm otwierania drzwi garażowych, montaż szyberdachu, oświetlenie bagażnika, system audio, wyświetlacz wielocentralny, licznik i wskaźnik |
| 5 | 10 A | System nagłośnienia |
| 6 | 10 A | Reflektor i alarm przeciwkradzieżowy |
| 7 | 10 A | Reflektor i alarm przeciwkradzieżowy |
| 8 | 10 A | Reostat, światło tylne, światło pozycyjne, tylne światło obrysowe i obwód oświetlenia |
| 9 | 10 A | Tylne światło, światło pozycyjne, tylne boczne światło obrysowe i oświetlenie tablicy rejestracyjnej |
| 10 | – | – |
| 11 | 10 A | Reflektor |
| 12 | 10 A | Reflektor |
| 13 | 20A | INVECS-II 4A/T, system MFI, system klimatyzacji, system chłodzenia i system immobilizera |
| 14 | 10 A | Układ ładowania, centralny zamek drzwi (pojazdy z systemem dostępu bezkluczykowego), kierunkowskaz i światło awaryjne |
| A | 60A | Bezpieczniki tablicy rozdzielczej nr 1, 2, 3, 10, 11 |
| B | – | – |
| C | 30A | Bezpieczniki tablicy rozdzielczej nr 17, 19, elektryczne szyby, elektryczne siedzenie, składany dach i system audio (pojazdy ze wzmacniaczem) |
| D | 50A | Układ klimatyzacji i układ chłodzenia |
| E | 50A | System antywłamaniowy |
| F | 30A | Górny obwód kabrioletu |
| G | 30A | Obwód wyłącznika zapłonu |
| H | 120A | Obwód generatora (łącznik topliwy znajduje się na akumulatorze) |
Brak komentarzy.