W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse II z lat: 1995, 1996, 1997, 1998, 1999. Mitsubishi Eclipse II to druga generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 1995 roku i był produkowany aż do 1999 roku. Mitsubishi Eclipse II, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mitsubishi Eclipse II z lat: 1995, 1996, 1997, 1998, 1999.
Mitsubishi Eclipse II to druga generacja sportowego coupe produkowanego przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Model ten został wprowadzony na rynek w 1995 roku i był produkowany aż do 1999 roku.
Mitsubishi Eclipse II, również znany jako Mitsubishi Eclipse (2G), charakteryzował się nowoczesnym designem i sportowym charakterem. Samochód oferowany był w wersji 2-drzwiowego coupe oraz jako 2-drzwiowy kabriolet (Eclipse Spyder), co dodawało mu atrakcyjności i różnorodności dla miłośników sportowych aut.
Pod maską Mitsubishi Eclipse II znajdowały się różne jednostki napędowe, w zależności od rynku i wersji wyposażenia. Model ten oferował różne opcje silników benzynowych o różnych pojemnościach i mocach, które były zaprojektowane, aby dostarczać dynamiczną i przyjemną jazdę.
Wnętrze Mitsubishi Eclipse II było zaprojektowane z myślą o kierowcy i pasażerach, oferując ergonomicznie rozmieszczone elementy deski rozdzielczej i przemyślane wykończenie. Kabina była komfortowa, chociaż przestrzeń na tylnej kanapie była ograniczona, co jest typowe dla coupe.
Mitsubishi Eclipse II zdobył uznanie za swoją sportową dynamikę, zwrotność i przyjemność z prowadzenia. Model ten zyskał popularność wśród miłośników sportowych samochodów i miał swoje miejsce w kulturze motoryzacyjnej.
Bezpieczniki znajdują się pod tablicą rozdzielczą.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15A | Wzmacniacz |
2 | – | – |
3 | 10 A | Lampa cofania, licznik kombinowany (2.0 bez turbo), EATX-ECM (2.0 bez turbo) i SRS-ECU |
4 | 10 A | Jednostka kierunkowskazów i zagrożeń |
5 | 10 A | Syrena alarmu przeciwkradzieżowego i przekaźnik klaksonu alarmu przeciwkradzieżowego |
6 | 30A | Przełącznik odmgławiacza i odmgławiacza |
7 | – | – |
8 | 10 A | Licznik kombinowany, ETACS-ECU, SRS-ECU, szyberdach-ECU, immobilizer-ECU, zespół anteny silnika i główny wyłącznik automatycznego tempomatu |
9 | 20A | Przekaźnik przerywanej wycieraczki przedniej szyby, silnik wycieraczki przedniej szyby, silnik spryskiwacza przedniej szyby, przekaźnik przerywanej pracy wycieraczki tylnej, silnik wycieraczki tylnej, silnik spryskiwacza tylnej szyby i przekaźnik spryskiwacza reflektora |
10 | 10 A | Przekaźnik zasilania zamka drzwi, siłownik zamka drzwi i złącze diagnostyczne |
11 | 30A | Silnik dmuchawy |
12 | – | – |
13 | 10 A | DRL-ECU, przekaźnik DRL (1), przekaźnik podnośnika szyby, przekaźnik dmuchawy, A/C-ECU, przekaźnik opalenizny chłodnicy, przekaźnik wentylatora skraplacza (HI), przekaźnik odmgławiacza i ABS-ECU |
14 | 15A | Zapalniczka |
15 | 10 A | Auto-cruise-ECU (2.0 turbo), licznik kombinowany (2.0 turbo) i moduł sterujący 4-biegowej automatycznej skrzyni biegów ELC (2.0 turbo) |
16 | – | – |
17 | 20A | Szyberdach-ECU |
18 | Automatyczny tempomat | |
19 | 10 A | Zdalnie sterowane lusterko |
20 | – | – |
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 60A | Obwody wykorzystujące dedykowane bezpieczniki nr 17 i 20 (komora silnika), obwód wykorzystujące bezpieczniki uniwersalne nr 1, 5, 6, 10 i 11 (tablica rozdzielcza) |
2 | 100A/120A | Układ ładowania, bezpieczniki №1 i 4 (komora silnika). |
3 | 30A | Dach kabrioletu |
4 | 30A/40A | Elektryczne siedzenia i elektryczne szyby |
5 | 20A | System MPI/MFI, 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów ELC i system immobilizera |
6 | 40A | Układ ładowania, światła przeciwmgielne, obwody wykorzystujące przekaźnik reflektorów i obwód wykorzystujący przekaźnik świateł tylnych |
7 | 30A | Bezpiecznik nr 17 (tablica przyrządów) i wyłącznik zapłonu |
8 | 30A | Klimatyzator i układ chłodzenia / Wentylator chłodnicy |
9 | 50A | System antypoślizgowy (ABS) |
10 | – | – |
11 | 15A | Układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, automatyczny tempomat i światło stopu |
12 | 15A | Klakson |
13 | 15A | Kierunkowskaz i światło awaryjne |
14 | 10A/15A | Światło tylne, światło pozycyjne i oświetlenie tablicy rejestracyjnej (10 A); Oświetlenie schowka na rękawiczki, walka na tablice rejestracyjne, brzęczyk monitora oświetlenia, reostat, boczne światło obrysowe, tylne światło i oświetlenie (15A) |
15 | 15A | Przednia lampa przeciwmgielna |
16 | 10 A | System poziomowania reflektorów i reflektorów / Lampka kontrolna świateł drogowych |
17 | 10 A | Klimatyzator |
18 | 20A | Klimatyzator i układ chłodzenia |
19 | 10 A | Klimatyzacja, automatyczny tempomat, zapalniczka, przednie światło przeciwmgielne, lampka schowka na rękawiczki, nagrzewnica, system poziomowania reflektorów, spryskiwacze reflektorów, brzęczyk monitora oświetlenia, licznik i wskaźnik, radio z magnetofonem, tylne światło przeciwmgielne, odmgławiacz tylnej szyby, wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby, zdalnie sterowane lusterko, lampa tylna, lampa pozycyjna, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, kierunkowskaz i światło awaryjne |
20 | 10 A | Układ przeciwblokujący, układ automatycznego tempomatu, centralny zamek drzwi, lampka drzwi, lampa nożna, lampka bagażnika, lampka oświetlenia cylindra kluczyka zapłonu, system immobilizera, brzęczyk monitora oświetlenia, miernik i wskaźnik, system MPI, radio z taśmą odtwarzacz, tylną szybę, odmgławiacz i dodatkowy system bezpieczeństwa |
21 | 10 A | Automatyczny tempomat i radio z odtwarzaczem kaset |
22 | 10 A | Układ ABS (AWD) |