W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy MX-5 III z lat: 2006. Mazda MX-5 III, również znana jako Mazda Miata w Ameryce Północnej i Mazda Roadster w Japonii, to trzecia generacja kultowego roadstera Mazdy. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i kontynuował sukces swoich poprzedników, oferując […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy MX-5 III z lat: 2006.
Mazda MX-5 III, również znana jako Mazda Miata w Ameryce Północnej i Mazda Roadster w Japonii, to trzecia generacja kultowego roadstera Mazdy. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i kontynuował sukces swoich poprzedników, oferując charakterystyczną przyjemność z prowadzenia i ekscytujące doznania podczas jazdy.
MX-5 III kontynuowała tradycję klasycznego roadstera, charakteryzującego się niskim profilem, lekkim nadwoziem i składanym dachem, który pozwalał na szybkie i łatwe zamknięcie lub otwarcie dachu, ciesząc się z wiatrem i słońcem podczas jazdy.
Jednak Mazda postanowiła wprowadzić pewne zmiany w designie, aby nadal zachować świeżość i nowoczesność tego modelu. MX-5 III otrzymała bardziej zaawansowaną stylizację, z nowocześnie zaprojektowanymi reflektorami i kształtem nadwozia, który podkreślał dynamikę i sportowy charakter samochodu.
Podobnie jak poprzednie generacje, MX-5 III została zaprojektowana z myślą o przyjemności z prowadzenia. Przy niskiej masie własnej i dobrze zbalansowanym zawieszeniu, zapewniała ona wspaniałe wrażenia podczas pokonywania zakrętów i krętych dróg.
Wnętrze Mazdy MX-5 III było wyrafinowane i skoncentrowane na kierowcy, co dawało poczucie zaangażowania podczas prowadzenia. Dostępne były również różne opcje wyposażenia, w tym systemy audio, nawigacja satelitarna i skórzane wykończenia, które podnosiły poziom komfortu.
Pod maską, MX-5 III oferowała różne jednostki napędowe, w zależności od regionu. Wersje sprzedawane w Stanach Zjednoczonych były napędzane czterocylindrowymi silnikami benzynowymi, które dostarczały odpowiednią moc dla tego typu roadstera.
Trzecia generacja MX-5 również zdobyła uznanie wśród krytyków i entuzjastów motoryzacji, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia. Była popularnym wyborem wśród miłośników roadsterów oraz osób, które cenią niezapomniane doznania z jazdy i swobodę, którą daje prowadzenie kabrioletu.
Produkcję Mazdy MX-5 III zakończono w 2015 roku, kiedy wprowadzono czwartą generację tego modelu. Jednak MX-5 III wciąż pozostaje cenionym samochodem przez fanów marki Mazda i miłośników klasycznych roadsterów. Jego dziedzictwo jako znakomitego i dostępnego roadstera będzie kontynuowane przez kolejne generacje tej legendy motoryzacji.
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 30 | Wentylator chłodzący |
2 | 7,5 | Wentylator chłodzący |
3 | 20 | Odmrażacz tylnej szyby |
4 | 20 | — |
5 | 15 | Oświetlenie górne;
Oświetlenie bagażnika; Do ochrony różnych obwodów. |
6 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
7 | 40 | Klimatyzator* |
8 | 30 | ABS |
9 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne* |
10 | 7,5 | — |
11 | — | — |
12 | — | — |
13 | 7,5 | Klimatyzator* |
14 | 20 | Rozrusznik |
15 | 15 | Tylne światła;
Światła postojowe; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Oświetlenie. |
16 | 40 | ABS |
17 | 30 | Do ochrony różnych obwodów |
18 | 120 | Do ochrony wszystkich obwodów |
19 | 10 | Wtryskiwacz |
20 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
21 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
22 | 15 | Światła mijania (lewe) |
23 | 15 | Światła mijania (prawe) |
24 | 15 | Światła drogowe reflektorów |
25 | 20 | Okna elektryczne |
26 | 15 | Układ sterowania silnikiem |
27 | 20 | Wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby |
28 | 15 | DRL – Światła do jazdy dziennej;
Regulacja ustawienia reflektorów. |
29 | 15 | Klakson |
30 | 10 | Światła stopu |
31 | 10 | Elektryczny zawór dławiący |
32 | 15 | Pompa paliwowa |
33 | 10 | Kierunkowskazy;
Światła awaryjne. |
34 | 20 | — |
35 | 40 | Do ochrony różnych obwodów |
*1 MX-5/Miata
*2 MAZDASPEED MX-5 * Niektóre modele |
Przedział pasażerski (strona kierowcy)
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 7,5 | System audio;
Zasilanie lusterek. |
2 | 15 | Gniazdo akcesoriów |
3 | 15 | Klaster instrumentów |
4 | 20 | Podgrzewanie siedzeń* |
5 | 7,5 | Oświetlenie |
6 | 7,5 | Klimatyzator |
7 | 7,5 | System sterowania silnikiem;
Do ochrony różnych obwodów. |
8 | — | — |
9 | 7,5 | — |
10 | 20 | System nagłośnieniowy* |
11 | 20 | Zamek drzwi;
Otwieracz bagażnika. |
12 | 7,5 | — |
13 | — | — |
14 | — | — |
15 | — | — |
16 | — | — |
* Niektóre modele |