W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2013, 2014. Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana od 2012 do 2019 roku. Model ten wprowadzał wiele nowości i ulepszeń, aby kontynuować sukces swoich poprzedników i utrzymać markę Mazda […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2013, 2014.
Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana od 2012 do 2019 roku. Model ten wprowadzał wiele nowości i ulepszeń, aby kontynuować sukces swoich poprzedników i utrzymać markę Mazda jako producenta aut o sportowym charakterze, zaawansowanej technologii i atrakcyjnym designie.
Mazda 6 III GJ1/GL wyróżniała się nowoczesnym i dynamicznym designem nadwozia, który wprowadził charakterystyczną estetykę „KODO – Dusza Ruchu” marki Mazda. Posiadała smukłą sylwetkę z muskularnymi liniami biegnącymi wzdłuż boków, wyrazistymi reflektorami i agresywnym grillem, co nadawało jej wyjątkową prezencję na drodze.
Wnętrze Mazdy 6 III GJ1/GL zostało zaprojektowane z dbałością o detale i jakość wykonania. Kierowca i pasażerowie cieszyli się przestronnym wnętrzem z ergonomicznie zaprojektowanym kokpitem, wygodnymi siedzeniami i nowoczesnymi elementami sterującymi. Technologia była ważnym elementem, a wyposażenie zawierało zaawansowane systemy multimedialne, bezpieczeństwa i asystentów kierowcy.
Pod względem technicznym, Mazda 6 III GJ1/GL oferowała różnorodne jednostki napędowe, w tym zaawansowane silniki benzynowe i wysokoprężne, które zapewniały dobrą kombinację osiągów i ekonomii paliwowej. Mazda kontynuowała rozwój technologii SKYACTIV, aby zwiększyć wydajność i redukować emisję CO2.
Model Mazda 6 III GJ1/GL zdobył pozytywne recenzje za swoje zaawansowane technologie, wysoką jakość wykonania, doskonałe prowadzenie i przyjemność z jazdy. Samochód ten został również doceniony za zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, co przyczyniło się do uzyskania wysokich wyników w testach zderzeniowych.
W międzyczasie Mazda 6 III GJ1/GL przeszła pewne modernizacje i ulepszenia, a wersje modelu były dostępne zarówno jako sedan (GL) jak i kombi (GJ1), zapewniając klientom różnorodność wyboru.
Podsumowując, Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja modelu, która kontynuowała tradycję marki jako producenta samochodów o sportowym charakterze, zaawansowanej technologii i wysokiej jakości wykonania. Model ten zdobył uznanie zarówno wśród recenzentów motoryzacyjnych, jak i kierowców, i przyczynił się do utrzymania pozycji Mazdy jako atrakcyjnej marki na rynku samochodów klasy średniej.
Komora silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.

| Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
| 1 | ADD FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
| 2 | IG2 | 30 | Do ochrony różnych obwodów |
| 3 | INJECTOR | 30 | System sterowania silnikiem |
| 4 | FAN DE | – | – |
| 5 | P.WINDOW1 | 30 | Okna elektryczne * |
| 6 | – | – | – |
| 7 | ADD FAN DE | – | – |
| 8 | EVVT | 20 | System sterowania silnikiem |
| 9 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
| 10 | DCDC DE | – | – |
| 11 | FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
| 12 | – | – | – |
| 13 | – | – | – |
| 14 | – | – | – |
| 15 | ENG.MAIN | 40 | System sterowania silnikiem |
| 16 | ABS / DSC M | 50 | ABS;
Dynamiczny system kontroli stabilności. |
| 17 | CABIN+B | 50 | Do ochrony różnych obwodów |
| 18 | WIPER | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
| 19 | HEATER | 40 | Klimatyzator |
| 20 | DCDC REG | – | – |
| 21 | ENGINE.IG1 | 7,5 | System sterowania silnikiem |
| 22 | C / U IG1 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
| 23 | H/L LOW L HID L | 15 | Reflektor (lewy) * 1;
Światło mijania (lewe) * 2. |
| 24 | H / LOW R | 15 | Światła mijania (prawe) * 2 |
| 25 | ENGINE3 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 26 | ENGINE2 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 27 | ENGINE1 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 28 | AT | 15 | System kontroli mostu pędnego |
| 29 | H / CLEAN | – | – |
| 30 | A / C | 7,5 | Klimatyzator |
| 31 | AT PUMP | – | – |
| 32 | STOP | Światła stopu | |
| 33 | R.WIPER | – | – |
| 34 | H / L HI | 20 | Światła drogowe |
| 35 | HID R | 15 | Reflektor (prawy) * 1 |
| 36 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne |
| 37 | ENG + B | 7,5 | System sterowania silnikiem |
| 38 | AUDIO2 | 7,5 | System nagłośnieniowy |
| 39 | GLOW SIG | – | – |
| 40 | METER2 | – | – |
| 41 | METER1 | 10 | Zestaw wskaźników |
| 42 | SRS1 | 7,5 | Poduszka powietrzna |
| 43 | BOSE | 25 | Bose® Sound Systemí |
| 44 | AUDIO1 | 15 | System nagłośnieniowy |
| 45 | ABS / DSC S. | 30 | ABS;
Dynamiczny system kontroli stabilności. |
| 46 | FUEL PUMP | 15 | System paliwowy |
| 47 | FUEL WARM | – | – |
| 48 | TAIL | 15 | Tylne światła;
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
| 49 | – | – | – |
| 50 | HAZARD | Światła awaryjne;
Kierunkowskazy; Przednie światła obrysowe; Światła postojowe. |
|
| 51 | DRL | 15 | Światła dzienne* |
| 52 | R.OUTLET2 | 15 | Gniazda akcesoriów |
| 53 | HORN | 15 | Klakson |
| 54 | ROOM | 15 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu |
| * 1 Z reflektorami ksenonowymi
* 2 Z reflektorami halogenowymi |
|||
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu.

| Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
| 1 | P.SEAT D | 30 | Fotel elektryczny * |
| 2 | P.WINDOW3 | 30 | Okna elektryczne * |
| 3 | R.OUTLET3 | – | – |
| 4 | P.WINDOW2 | 25 | Elektrycznie sterowane szyby |
| 5 | SRS2 / ESCL | 15 | Czujnik wagi siedzenia * |
| 6 | D.LOCK | 25 | Elektryczne zamki do drzwi |
| 7 | SEAT WARM | 20 | Podgrzewacz siedzenia * |
| 8 | SUNROOF | 10 | Szyberdach * |
| 9 | F.OUTLET | 15 | Gniazda akcesoriów |
| 10 | MIRROR | 7,5 | Sterowanie lusterkiem |
| 11 | R.OUTLET1 | – | – |
| 12 | – | – | – |
| 13 | – | – | – |
| 14 | – | – | – |
| 15 | – | – | – |
| 16 | – | – | – |
| 17 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka * |
| 18 | – | – | – |
| 19 | – | – | – |
| 20 | – | – | – |
| 21 | P.SEAT P | 30 | Fotel elektryczny * |
Brak komentarzy.