W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 5 III z lat: 2011, 2012, 2013. Mazda 5 III kontynuowała tradycję swoich poprzedników, oferując praktyczność, wygodę i funkcjonalność w jednym pakiecie. Charakteryzowała się atrakcyjnym i nowoczesnym designem, który wprowadził ją w kierunku bardziej dynamicznego i eleganckiego wyglądu w porównaniu do poprzedniej […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 5 III z lat: 2011, 2012, 2013.
Mazda 5 III kontynuowała tradycję swoich poprzedników, oferując praktyczność, wygodę i funkcjonalność w jednym pakiecie. Charakteryzowała się atrakcyjnym i nowoczesnym designem, który wprowadził ją w kierunku bardziej dynamicznego i eleganckiego wyglądu w porównaniu do poprzedniej generacji.
Wnętrze Mazdy 5 III zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni. W zależności od wersji, dostępne były siedzenia dla siedmiu pasażerów w układzie 2+3+2 lub dla sześciu pasażerów z drugim rzędem składanych foteli typu „captain chairs”. Wydajne zastosowanie przestrzeni pozwalało na elastyczne dostosowanie wnętrza do różnych potrzeb, w tym przewożenia pasażerów lub zwiększenia przestrzeni bagażowej.
Pod względem napędu, Mazda 5 III była wyposażona w różne silniki benzynowe o różnych pojemnościach i mocach, a także wersje z silnikami wysokoprężnymi. Opcje napędowe mogły różnić się w zależności od regionu, w którym była sprzedawana.
Mazda 5 III zdobyła uznanie za swoją niezawodność, komfort i wszechstronność. Jako minivan o kompaktowych rozmiarach, był atrakcyjnym wyborem dla rodzin lub osób potrzebujących przestronnego pojazdu, ale który jednocześnie dobrze radził sobie w miejskich warunkach.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 50 | Do ochrony różnych obwodów |
| 2 | 30 | Wentylator chłodzący |
| 3 | 30 | Klimatyzator |
| 4 | 40 | Układ sterowania silnikiem |
| 5 | — | — |
| 6 | 40 | ABS;
DSC. |
| 7 | — | — |
| 8 | 20 | Układ sterowania skrzynią biegów* |
| 9 | 40 | Klimatyzator |
| 10 | 30 | Klimatyzator |
| 11 | 60 | Do ochrony różnych obwodów |
| 12 | 40 | Do ochrony różnych obwodów |
| 13 | 30 | Wentylator chłodzący |
| 14 | — | — |
| 15 | 80 | Wspomaganie kierownicy |
| 16 | 15 | Światła przeciwmgielne* |
| 17 | 20 | Zamek drzwi elektrycznych |
| 18 | 20 | Zasilanie okien |
| 19 | — | — |
| 20 | 20 | Światła drogowe reflektorów |
| 21 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
| 22 | 10 | Światła stopu |
| 23 | 20 | Pompa paliwowa |
| 24 | 10 | Migacz ostrzegawczy;
Kierunkowskazy. |
| 25 | 15 | Światła górne |
| 26 | 15 | Tylne światła;
Światła postojowe; Światła tablicy rejestracyjnej. |
| 27 | 10 | Klimatyzator |
| 28 | 20 | ABS;
DSC. |
| 29 | 20 | Szyberdach* |
| 30 | — | — |
| 31 | 15 | Klakson |
| 32 | — | — |
| 33 | 7,5 | Oświetlenie |
| 34 | 25 | Układ sterowania silnikiem |
| 35 | 15 | Układ sterowania silnikiem |
| 36 | — | — |
| 37 | 7,5 | Odmrażacz lusterek* |
| 38 | 25 | Odmrażacz tylnej szyby |
| 39 | 15 | Światła mijania (lewe) |
| 40 | 15 | Światła mijania (prawe) |
| * Niektóre modele | ||

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 30 | Zasilanie okien |
| 2 | — | — |
| 3 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
| 4 | 20 | Układ sterowania silnikiem |
| 5 | — | — |
| 6 | 15 | Gniazda na akcesoria (przedział bagażowy) |
| 7 | 5 | — |
| 8 | 15 | Gniazda akcesoriów (tablica rozdzielcza) |
| 9 | 7,5 | Zasilanie lusterek bocznych |
| 10 | 10 | Klimatyzator |
| 11 | 25 | Wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby |
| 12 | 15 | Wycieraczka tylnej szyby |
| 13 | — | — |
| 14 | 10 | Klaster instrumentów, licznik |
| 15 | 10 | Poduszka powietrzna |
| 16 | 15 | Podgrzewanie siedzeń* |
| 17 | — | — |
| 18 | 5 | Wspomaganie kierownicy |
| 19 | 15 | Układ sterowania silnikiem |
| *Niektóre modele | ||
Brak komentarzy.