W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 5 III z lat: 2011, 2012, 2013. Mazda 5 III kontynuowała tradycję swoich poprzedników, oferując praktyczność, wygodę i funkcjonalność w jednym pakiecie. Charakteryzowała się atrakcyjnym i nowoczesnym designem, który wprowadził ją w kierunku bardziej dynamicznego i eleganckiego wyglądu w porównaniu do poprzedniej […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 5 III z lat: 2011, 2012, 2013.
Mazda 5 III kontynuowała tradycję swoich poprzedników, oferując praktyczność, wygodę i funkcjonalność w jednym pakiecie. Charakteryzowała się atrakcyjnym i nowoczesnym designem, który wprowadził ją w kierunku bardziej dynamicznego i eleganckiego wyglądu w porównaniu do poprzedniej generacji.
Wnętrze Mazdy 5 III zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni. W zależności od wersji, dostępne były siedzenia dla siedmiu pasażerów w układzie 2+3+2 lub dla sześciu pasażerów z drugim rzędem składanych foteli typu „captain chairs”. Wydajne zastosowanie przestrzeni pozwalało na elastyczne dostosowanie wnętrza do różnych potrzeb, w tym przewożenia pasażerów lub zwiększenia przestrzeni bagażowej.
Pod względem napędu, Mazda 5 III była wyposażona w różne silniki benzynowe o różnych pojemnościach i mocach, a także wersje z silnikami wysokoprężnymi. Opcje napędowe mogły różnić się w zależności od regionu, w którym była sprzedawana.
Mazda 5 III zdobyła uznanie za swoją niezawodność, komfort i wszechstronność. Jako minivan o kompaktowych rozmiarach, był atrakcyjnym wyborem dla rodzin lub osób potrzebujących przestronnego pojazdu, ale który jednocześnie dobrze radził sobie w miejskich warunkach.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 50 | Do ochrony różnych obwodów |
2 | 30 | Wentylator chłodzący |
3 | 30 | Klimatyzator |
4 | 40 | Układ sterowania silnikiem |
5 | — | — |
6 | 40 | ABS;
DSC. |
7 | — | — |
8 | 20 | Układ sterowania skrzynią biegów* |
9 | 40 | Klimatyzator |
10 | 30 | Klimatyzator |
11 | 60 | Do ochrony różnych obwodów |
12 | 40 | Do ochrony różnych obwodów |
13 | 30 | Wentylator chłodzący |
14 | — | — |
15 | 80 | Wspomaganie kierownicy |
16 | 15 | Światła przeciwmgielne* |
17 | 20 | Zamek drzwi elektrycznych |
18 | 20 | Zasilanie okien |
19 | — | — |
20 | 20 | Światła drogowe reflektorów |
21 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
22 | 10 | Światła stopu |
23 | 20 | Pompa paliwowa |
24 | 10 | Migacz ostrzegawczy;
Kierunkowskazy. |
25 | 15 | Światła górne |
26 | 15 | Tylne światła;
Światła postojowe; Światła tablicy rejestracyjnej. |
27 | 10 | Klimatyzator |
28 | 20 | ABS;
DSC. |
29 | 20 | Szyberdach* |
30 | — | — |
31 | 15 | Klakson |
32 | — | — |
33 | 7,5 | Oświetlenie |
34 | 25 | Układ sterowania silnikiem |
35 | 15 | Układ sterowania silnikiem |
36 | — | — |
37 | 7,5 | Odmrażacz lusterek* |
38 | 25 | Odmrażacz tylnej szyby |
39 | 15 | Światła mijania (lewe) |
40 | 15 | Światła mijania (prawe) |
* Niektóre modele |
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 30 | Zasilanie okien |
2 | — | — |
3 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
4 | 20 | Układ sterowania silnikiem |
5 | — | — |
6 | 15 | Gniazda na akcesoria (przedział bagażowy) |
7 | 5 | — |
8 | 15 | Gniazda akcesoriów (tablica rozdzielcza) |
9 | 7,5 | Zasilanie lusterek bocznych |
10 | 10 | Klimatyzator |
11 | 25 | Wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby |
12 | 15 | Wycieraczka tylnej szyby |
13 | — | — |
14 | 10 | Klaster instrumentów, licznik |
15 | 10 | Poduszka powietrzna |
16 | 15 | Podgrzewanie siedzeń* |
17 | — | — |
18 | 5 | Wspomaganie kierownicy |
19 | 15 | Układ sterowania silnikiem |
*Niektóre modele |