W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2013. Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku i produkowany był do 2017 roku. Ten model był częścią oferty marki Jeep, znanej z produkcji samochodów o charakterze terenowym. Jeep Patriot wyróżniał się swoim […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2013.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku i produkowany był do 2017 roku. Ten model był częścią oferty marki Jeep, znanej z produkcji samochodów o charakterze terenowym.
Jeep Patriot wyróżniał się swoim charakterystycznym wyglądem, który odzwierciedlał tradycyjny styl samochodów terenowych marki Jeep. Miał wyraźnie zarysowane kształty, wyższą sylwetkę i agresywny design. Charakterystyczne cechy Jeepa, takie jak sześciokątna atrapa chłodnicy i muskularne nadkola, dodawały mu wyrazistego wyglądu.
Wnętrze Jeepa Patriot było przestronne i oferowało miejsce dla pięciu pasażerów. Materiały wykończeniowe były solidne, a ergonomiczne układy kontrolne zapewniały wygodę i łatwość obsługi. Wersje z wyższymi poziomami wyposażenia oferowały liczne funkcje i technologie, takie jak systemy multimedialne, systemy nawigacji i zaawansowane opcje bezpieczeństwa.
Jeep Patriot dostępny był w różnych wariantach napędowych. Wersje bazowe wyposażone były w napęd na przednie koła, co sprawiało, że samochód był bardziej przystępny cenowo i bardziej przyjazny dla codziennego użytku w mieście. Istniały również wersje z napędem na cztery koła, które oferowały lepszą trakcję i zdolności terenowe. Jeep Patriot posiadał systemy kontroli trakcji i stabilizacji, które zapewniały pewną jazdę na różnych nawierzchniach.
Pod względem wydajności, Jeep Patriot oferował różne opcje silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne. Silniki te zapewniały odpowiednią moc i moment obrotowy, aby sprostać codziennym wymaganiom jazdy. Wersje z silnikiem wysokoprężnym oferowały także oszczędność paliwa, co było korzystne dla osób podróżujących na dłuższe dystanse.
Jeep Patriot był również ceniony ze względu na swoje zdolności terenowe. Chociaż nie był przeznaczony do ekstremalnych terenów, to dzięki podwyższonemu prześwitowi, napędowi na cztery koła i systemom kontroli trakcji potrafił poradzić sobie na nieutwardzonych drogach i w trudniejszych warunkach.
Podsumowując, Jeep Patriot był kompaktowym SUV-em oferującym niezawodność, zdolności terenowe i praktyczność. Jego charakterystyczny wygląd, przestronne wnętrze i różnorodność wariantów napędowych czyniły go atrakcyjnym wyborem dla osób poszukujących samochodu o charakterze terenowym, który jednocześnie nadawał się do codziennego użytku.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | Pusty | Pusty | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Moduł sterowania AWD/4WD | |
3 | 10 A czerwony | Przełącznik tylnego środkowego światła hamowania | |
4 | 10 A czerwony | Przełącznik zapłonu/moduł klasyfikacji pasażerów | |
5 | 20 A żółty | Przyczepa holownicza | |
6 | 10 A czerwony | Lusterko elektryczne/sterowanie kierownicą
Radio satelitarne/telefon głośnomówiący |
|
7 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania/Oświetlenie wewnętrzne | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Falownik 115 V AC | |
13 | 20 A żółty | Zapalniczka | |
14 | 10 A czerwony | Klaster instrumentów | |
15 | 40 A zielony | Wentylator chłodnicy | |
16 | 15 Amp lt niebieski | Lampa kopułkowa / szyberdach / silnik tylnej wycieraczki | |
17 | 10 A czerwony | Bezprzewodowy moduł sterowania | |
18 | 40 A zielony | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
19 | 20 A żółty | Wzmacniacze radiowe | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio | |
21 | 10 A czerwony | Moduł alarmowy/syrena — jeśli jest na wyposażeniu | |
22 | 10 A czerwony | Ogrzewanie, klimatyzacja/kompas | |
23 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Moc szyberdachu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lustro — jeśli jest na wyposażeniu | |
26 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
27 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną | |
28 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji pasażerów | |
29 | Ogrzewanie (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu | |
31 | 10 A czerwony | Spryskiwacz reflektorów — zależnie od wyposażenia | |
32 | 30 Amp Różowy | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
33 | 10 A czerwony | J1962 Conn/moduł sterowania układem napędowym | |
34 | 30 Amp Różowy | Zawór przeciwblokujący hamulca | |
35 | 40 A zielony | Pompa przeciwblokująca hamulca | |
36 | 30 Amp Różowy | Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentne szyba — jeśli jest na wyposażeniu | |
37 | 25 Amp Naturalny | Nagrzewnica na olej napędowy — jeśli jest na wyposażeniu |