W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2009, 2010. Jeep Patriot to kompaktowy SUV wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który łączy w sobie cechy tradycyjnego samochodu terenowego marki Jeep z praktycznością i wygodą codziennej jazdy. Pod względem stylistycznym, Jeep Patriot posiada charakterystyczne […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2009, 2010.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który łączy w sobie cechy tradycyjnego samochodu terenowego marki Jeep z praktycznością i wygodą codziennej jazdy.
Pod względem stylistycznym, Jeep Patriot posiada charakterystyczne cechy marki, takie jak sześciokątna atrapa chłodnicy, kwadratowe reflektory oraz podwyższony prześwit. Jest to samochód o atrakcyjnym wyglądzie, który odznacza się solidną konstrukcją i gotowością do jazdy w różnorodnych warunkach terenowych.
Wnętrze Jeepa Patriot oferuje przestronne i dobrze zaprojektowane miejsce dla kierowcy i pasażerów. Kabinę cechują trwałe materiały wykończeniowe, ergonomicznie rozmieszczone elementy kontrolne oraz wygodne siedzenia. Wielofunkcyjne schowki i pojemniki zapewniają odpowiednią przestrzeń na przechowywanie przedmiotów, co jest szczególnie przydatne podczas dłuższych podróży.
Jeep Patriot jest dostępny z różnymi opcjami napędu. W standardowej konfiguracji jest napędzany przednimi kołami, jednak dostępne są również wersje z napędem na cztery koła (4×4), które zapewniają lepszą trakcję i zdolności terenowe. Dzięki temu Jeep Patriot może pokonywać trudniejsze nawierzchnie, jak szutry czy drogi leśne, umożliwiając przy tym pewną i bezpieczną jazdę.
Pod względem grupy napędowej, Jeep Patriot oferuje różne silniki benzynowe i wysokoprężne, które zapewniają odpowiednią moc i osiągi. Możliwość wyboru między manualną a automatyczną skrzynią biegów daje elastyczność i dopasowanie do preferencji kierowcy.
Jeep Patriot wyposażony jest także w szereg funkcji bezpieczeństwa. Systemy kontroli trakcji, układ stabilizacji toru jazdy oraz liczne poduszki powietrzne zapewniają ochronę kierowcy i pasażerów w przypadku kolizji.
Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który oferuje połączenie cech terenowych i praktyczności. Jego solidna konstrukcja, zdolności terenowe, przestronne wnętrze i możliwość wyboru napędu na cztery koła czynią go interesującą opcją dla osób ceniących samochody o charakterze terenowym, ale jednocześnie praktyczne i wygodne w codziennej jeździe.
Bezpieczniki zapalniczki (gniazda zasilania) w Jeepie Patriot to bezpieczniki nr 11 (gniazdko zasilania), nr 13 (zapalniczka / tylne gniazdo zasilania) i nr 16 (cygara Ltr, jeśli jest w wyposażeniu) w skrzynce bezpieczników w komorze silnika.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | Pusty | Pusty | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie ECU AWD/4WD | |
3 | 10 A czerwony | Zasilanie przełącznika hamulca CHMSL | |
4 | 10 A czerwony | Zasilanie wyłącznika zapłonu/OCM | |
5 | 20 A żółty | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu | |
6 | 10 A czerwony | IOD Sw/Pwr Mir/ Steering Cntrl Sdar/ zestaw głośnomówiący — jeśli jest na wyposażeniu | |
7 | 30 A zielony | IOD Sensei | |
8 | 30 A zielony | IOD Sense2 | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne — jeśli są na wyposażeniu | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania / oświetlenie wewnętrzne CCN | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Ign Run/Acc Inverter | |
13 | 20 A żółty | Pwr Run/Acc Outlet RR/lampa kopułkowa/zapalniczka | |
14 | 10 A czerwony | IOD CCN | |
15 | 40 A zielony | Zasilanie akumulatora przekaźnika wentylatora RAD | |
16 | 15 Amp lt niebieski | IGN Run/Acc Lampa kopułkowa/Szyberdach/Silnik tylnej wycieraczki/Inwerter ACC | |
17 | 10 A czerwony | IOD Feed Mod-Wcm | |
18 | 40 A zielony | Styk przekaźnika ASD PWR Feed | |
19 | 20 A żółty | Zasilanie Wzmacniacza PWR 1 i Wzmacniacza 2 | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio z kanałem IOD | |
21 | 10 A czerwony | IOD Feed Intrus Mod/Syrena — jeśli jest na wyposażeniu | |
22 | 10 A czerwony | IGN RUN Czujnik ciepła/AC/kompasu | |
23 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 3 | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie szyberdachu — jeśli jest na wyposażeniu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lustro — jeśli jest na wyposażeniu | |
26 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 2 | |
27 | 10 A czerwony | IGN RUN Tylko zasilanie ORC | |
28 | 10 A czerwony | IGN RUN ORC/OCM Feed | |
29 | Gorący samochód (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu | |
31 | 10 A czerwony | Sterowanie przekaźnikiem spryskiwaczy reflektorów — jeśli jest na wyposażeniu | |
32 | 30 Amp Różowy | POL ASD Control Feed 1 | |
33 | 10 A czerwony | ABS MOD/J1962 Połączenie/PCM | |
34 | 30 Amp Różowy | Zasilanie zaworu ABS | |
35 | 40 A zielony | Zasilanie pompy ABS | |
36 | 30 Amp Różowy | Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentne szyba — jeśli jest na wyposażeniu | |
37 | 25 Amp Naturalny | Nagrzewnica na olej napędowy — jeśli jest na wyposażeniu |